Abla kardeş ilişkisi?

ablanız/kardeşinizle aranız nasıl nasıl vakit geçirirsiniz
benim ablam var aramız gayet iyidir hatta sağolsun benim kahvemi çayımı karıştırır ailede bana kötü laf eden olursa beni korur tabi bende öyle sizin nasıldır ablanız ya da kardeşinizle aranız bir anınızı anlatabilir misiniz?

Güncellemeler:
güncell
güncelll

1|0
18|9

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Devamlı ablamla kavga içindeyiz. Tatlı kavgalar tabii devamlı birbirimizi eleştiririz 3-4 gün ara ile küseriz birbirimize sonra barışırız ara sıra tekme tokat gideriz o bana vurur ben vurmam iki iterim ama o gerçekten vurdum zanneder ve daha hızlı vurar yani güzel güzel eskiden tırmalardi elimi teknoloji gelişti kumanda kavgası bitti tabii.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • Benden bir büyük olan ablam efsodur
    Herşey hakkında konuşabilir
    Karşılıklı oturur çay kahve içer muhabbet ederiz anlayamadığım bir şekilde konudan konuya level atlarız
    Bazen ise susarız bütün gün ama güzeldir ablanın olması 😊

    0|1
    0|0
  • Erkek kardeşim; BUGÜN KAFAMA TAŞ ATTI! ÖLDÜRÜCEM ONU ! FIRSAT KOLLUYORUM. BENDEN DAYAK YEMEMEK İÇİN KÖŞE BUCAK KAÇIYOR. ARAMIZ NASIL BİLİYOMUSUN KEDİ, KÖPEK GİBİ :D

    0|1
    0|0
  • Abim var 4 yaş var aramızda beraber büyüdük o yüzden biraz erkek gibi büyüdüm abimin arkadaşları arasında büyüdüm onlarla zaman geçirdim şimdi büyüdük tabi birlikte az zaman geçiriyoruz o çalıştığı için ama yeri gelir xbox da pes oynarız dövüş oynarız gelir huylandırır beni biraz ayıcıdır vurduğu yeri morartır ama öyle koruma huyu yoktur gel ben götüreyim seni gel gezdireyim seni gibi huyları yoktur küçük erkek kardeşimin öyle huyları vardır onunla da 10 yaş var aramda

    0|1
    0|0
  • aramız süper acayip güleriz ablamla

    0|1
    0|0
  • Bizde aynıyız erkek kardeşim var
    Bugüne kadar herşeyden korudu kolladı beni tabi bende onu elimden geldiğince

    0|1
    0|0
  • Ben erkek kardesimle bugun kavga ettim 3 kiz evladin arasinda tek olduğu için evin orensi kendisi ve bayağı götü kalkik durumda emir vermeler asagilamalar

    0|1
    0|0
  • Çoğu zaman beni dinlemezler ama aramız iyi çok şükür

    0|1
    0|0
  • Konusmaya basladığımız an evde dövüş çıkıyor

    0|1
    0|0
  • Karisik, farkli bedenlerde ayni ruhuz

    0|1
    0|0
  • Benim 2 abim var. İlkiyle abi kardeş değil kankayız sanki kaç kıllık diğer abimle hep kavgalıyız ama o sebeble huzur pek yok

    0|1
    0|0
  • ablam yok

    0|1
    0|0
  • görüsmüyom ki

    0|1
    0|0
  • Bn ablamla surekli kavga ederim asfkzkdj ama abim olsaydi byle olmazdi iste ama nys

    0|1
    0|0
  • Ben abimlede ablamlada anlaşamam 😀

    0|1
    0|0
  • İki tane fırlama kardeşim var. Seviyorum lan 😂

    0|1
    0|0
  • Kavga ederim sürekli😁😁😁😁😁😁

    0|1
    0|0
  • Bagirmaktan sesim kısıldı daha yeni. Ins akıllarını başlarına alırlar

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • ben tek çocuğum

    0|1
    0|0
  • İki kardeşiz. Benden 3 yaş küçük bir erkek kardeşim var. Onun saçının teli için can alırım. En büyük servetim o.

    0|1
    0|0
  • Bizde genelde bra içeriz :)

    0|1
    0|0
  • Abla kardeş ilişkisini hiçbir şeye değişmem.

    0|1
    0|0
  • abim var beş para etmez. ablam olaydı diye çok istiyordum. ama şans tabi ki.

    0|1
    0|0
  • Anlaşırız ablamla ya

    0|1
    0|0
  • Ablam yok

    0|1
    0|0
  • Devrimci genç siz devrimi ahlakta yapmışsınız ablakardes ilişkisi ne laaan😂😂😂

    0|0
    1|2
    • ilişki denen şey iki insanın anlaşmasıdır sizin dediğiniz şey cinsellik ve alakası yok

Yükleniyor...