Hadi bakalim dizinde boyle varsa yazin?

Diyaloglar

#ben
*kankam

1. diyalog
#kanka kalk hakim kilo mu aldin
*ayy dme harbi mi
#kalk da hakim belki yanlış anlam isimdir (kalkar)
*eee?
#ya kanla kalkmisken su getirse ne asdkdklflflf:D

2. diyalog
*kanka yaaa bana döner söylese ne çok aciktim
#tamam kanka sen iste yeter söylüyorum
*hadi şöyle

#doner , iste soyledim askddmf:D

Dizinde boyle varsa paylasin :D

Güncellemeler:
Komik aniniz filan varsa paylasin moralmanim bozuk bir guluorm bir agliorm dengesizlestim:(
Klavyem biraz değil baya mal yazacagim şeyi başka şeye çeviriyor😡😡😡😡

0|1
4|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Anlamadım yemin ederim anlamdım ama site kaba bişey ya da söylenmesi yasak olan kelimeler kullandıysan otomatik düzeltme yapıyor ondan olabilir

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Dizimde öyle bir şey yok

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...