Mağazalar'da peşinizden dolaşan mağaza görevlisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

-nasıl oldu?
-daha giymedim.
-hmm tamam... nasıl oldu?
-bir saniye hanımefedi daha giyemedim.
-hmmm ok... nasıl oldu oldumu?
-giydim giydim aç kapıyı !
-oha beyefendi one öyle ya !
-sen kaşındın * !
-hayvan herif !
Mağazalar'da peşinizden dolaşan mağaza görevlisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler:
🏃🏃🏃🏃
:IIIII

1|0
249

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 23

  • Görevini yapıyo ama çok sinir bozucu

    0|1
    0|0
  • Ben genellikle 'sadece bakıyorum' diyorum. Öyle deyice ilgilenmeyi bırakıyor zaten. Bişey istersem sesleniyorum 😂😂

    0|1
    0|0
  • Bişey istesek sorarız zaten bize yapışık gezmelerine gerek yok. Ben sinir olup bişey almadan çıkarım sanırım

    0|1
    0|0
  • Allah onu bildiği yapsın başına gelsin.. Halden anlasa dibimize girmez..

    0|1
    0|0
  • Çok sinir oluyorum çok 😉

    0|1
    0|0
  • Nedense o kişiler bana denk gelmiyor 😊

    0|1
    0|0
  • Bekciye ihtiyacim yok de gec

    0|1
    0|0
  • Bazen alacağım varsa da almıyorum bu yüzden çıkıp gidiyorum mağazadan 😄

    0|1
    0|0
  • Ters ter bakar, ben kendim hallederim der uzaklaşırım. Baktım çok yapışıyor kendimi hırsızmışımda takip ediliyormuşum gibi hisseder çıkarım o mağzadan.

    0|1
    0|0
  • Bir ara mağazada çalışmışlığım vardı. Valla çok kötü ama mecburlar onlarda. Ilgilenmesen "neden ilgilenmiyorsun , bir ilgilen " diyorlar.
    😒

    0|1
    0|0
  • ahaha ben onlara, ben bakarım teşekkürler diyorum gidiyorlar

    0|1
    0|0
  • Gereksizler

    0|1
    0|0
  • Sinir oluyorum

    0|1
    0|0
  • ağzına vurasım geliyo

    0|1
    0|0
  • ağız burun dalmak istiyorum

    0|1
    0|0
  • 😂😂😂😂 bende mağaza sorumlusuyum fakat boyle davranan mağaza personelleri gercekten can sıkıcı..

    0|1
    0|0
  • Cıllldırtır insanı

    0|1
    0|0
  • Sırf onlar yüzünden alışverişden nefret ediyorum

    0|1
    0|0
  • Evet ya manyak bide sapik cinsi var takip ediyor guvenlik gorevlileri beni

    0|1
    0|0
  • aynı şeyi erkek çalışanlar yapıyor bazıları sapık çıkıyo

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    3

Erkekler Ne Diyor 8

  • Süpermiş.. Mk dangalak satıcısı hak etmiş bunu...

    0|1
    0|0
  • :D güzel diyalog.

    0|1
    0|0
  • Prim pesinde oda hor gormeyelim kapinizin onune su ve yemek koyun

    0|1
    0|0
  • cok iyi yapmissin bende yapmistim birkere gulumseyerek bakmisti.. megersem gormekmis derdi...

    0|1
    0|0
  • Alacaklı gibiler 😀

    0|1
    0|0
  • Prim paragöz. d

    0|1
    0|0
  • Hiç sevmiyorum

    0|1
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...