Kapalı bir bayan tıp okuyabilir mi sizce?

ben kesinlikle karışmıyorum tabi kazanır okur okuyanlarda var doktor olanlarda var ama meselabi kısa filmde görmüştüm bir hoca tıp fakültesinde bile bile başörtülü ögrenciyi seçiyır ve bir erkek ögrenciye suni tenefüs yapmasını söylüyor yani bu gibi zorluklar olabilir mi? hocalar tarafından veya doktor oldun tusu kazandın yine de böyle şeyler olabilir mi?


0|1
16|26

En İyi Erkek Görüşü

  • Kapalılığın önemi yok.

    Daha öğrenci iken kadavralar gelecek her iki cinsten de , hoca eşliğinde kesilip açılacak. Mezunsa da önemi olan , insan canını tehlikeye atacak derecede bilimsel tıp kurallarıın dışına çıkıp kendi kafana göre kurallara , hatta gereksiz dini riruel kaynaklı obsesyonlara girip girmemesi ve kutsal bakire kalacağım derken birinin canını almamak ...

    Boğulan ve en fazla 3 dakika içinde ciğerlerindeki su boşaltılıp oksijen aldırılması gereken bir karşı cinse suni teneffüsü , ay ben namahreme yapmam derse , o hekimin cinayet suçlaması ile yargılanması en doğrusudur.

    O film konusu da malum kanalların kışkırtıcı ve acındırtıcı , mazlumuz biz tarzı yayınlarından biriydi.

    Ya adam gibi bir hekimlik yapar , ya da özene bezene tıp yazmaz can almaz. Bitirin artık bu din ritueli triplerini , siyahi afrika öğrencileri , hint ya da azeri ya da diğer başka ülke öğrencileri de kendi dini triplerine başlarsa , tıp fakültesi hikaye okuma yerine döner , hiç pratik yapılmaz.

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ne salak ve eziksiniz yaa! Diyelim ki kapalisin o kadar puan alip orayi kazanmis haketmis ve okuyorsun. Hoca gelip sana erkek ogrenciye suni teneffus yapmani istedi yapacakmisin? Ben olsam hocaya aynen sunu derim " kusura bakmayin hocam gercek bir acil durum ve kurtarma vakasi olsa asla terddut etmem ama burada hic bir gerceklik ve gereklilik yok bu yuzden bu arkadasima suni teneffus yapmayi red ediyorum bunun yerine cansiz mankene yapabilirim."
    Eger bana kizarsa hic cekinmeden cevabini veririm. Hakkimda bir islem de yapamaz. Takarsa sinavlarda tukenmez kalem kullanirim silemez ve dusuk not verirse inceleme talep eder itiraz ederim bariz bir düşük not olayinda onun hakkinda sikayet dilekcesi yazar ustune bir de mahkemeye verir ustune bir de gorevi kotuye kullanmak sucundan hakkinda suc duyurusunda bulunurum.
    ezik olursan ezen cok olur

    1|0
    1|0
    • Gereksiz savaş tamtamları , aynen bir takım dizilerin senaryosu olmuş... Bir kere sınıf arkadaşına suni teneffüs yaptırılmaz , hocalar o kadar uçmadı henüz , ama siz dizilerden işte böyle mazlum obsesyonu kaparsınız , tıp fakültelerini de bu gözlükle tanırsınız.

      Salak , ezik , istersen araştır laflarını kullanan biri , önce hangi kütüphanenin ve hangi merciinin tepesinde oturduğu ve oradan aşağı sopa sallamaya cüret ettiğini öncelikle soruşturmalı.

      Bu saldırı edebiyatı asıl çirkin ve ayıp olandır , Edebi dil değil tersine edepsiz dil'dir. Küçük düşürmek cahil diye işaret etmek ya da argolaşmak , baskı kurucu bir ikna yöntemi ve Şule Yüksel Şenler'den tut bir çok kendine ulemayım diyen garip insanlar bu yolu kullanır ve susturmaya çalışır.

      Ama sonunda paparayı kendisi yer , ağır tarafından... Aklın yolu belli , dinin yolu da belli , karıştırmayın...

    • Hepsini Göster
    • @cems34 meslegini her yerde on plana cikaran tiplere hep gicik olmusumdur :) bana son derece banel geliyor. Face fotografina da mesleki kiyafetini isaretini simgeni neyim koy. Hatta butun sosyal aglardaki nicklerine profil avatarlarina da mesleki simgeni koy. Sence bu ne anlama geliyor? :D şükür hiç böyle bir sacmalik yapmadim

    • Ne face saçmalığını ne de twitter saçmalığını açtım , şükür hiç yapmadım bunlara da mesleki göstermelere de insan sağlığı , doğru bilgi ve yardım dışında yeri gelmedikçe gerek duymam. Benim KS de baştan beri nasıl bir tutum içinde olduğumu ve hiç değişmediğini bilen bilir.

      Sende bu kadar konu olması da , ortamı bilmeden bir meslegin hocalarına atfen " bir aptalca çevrilmiş mizansen filmine dayanarak " böyle şeylerin düzmece ve maksatlı yapıldığını akılcı ve düz cümlelerle söylemek yerine onu bunu yaparım diye yalınkılıç asıp kesmen sebep oldu.

      Tekrar söyleyeyim , senin tutumun yeldeğirmenlerine saldırmaktan ibaret , yok orada öyle bir dev , tamamen samanyolu dizi mizanseni ve bir tercihi kutsama çabasından ibaret. Etkilerini gördük zaten ; ay ben erkek hastaya bakamam diyen ama okb altında yaşadığından karışık oturamadığı için dersi kaçıran ve özelde fotokopi talebesi olarak mezun olsa da , cinlere perilere nefesi güçlü (!) hocalara gönderen " tuhaf " bilimli öğrencileri.

Erkekler Ne Diyor 25

  • Tıpta İslami olarakta ayıp yoktur..
    Elbette okuyabilir..

    Kimsenin haddi değil, kapalılara engel olmak..
    Okuyanlar da var..

    #Vesselam

    1|0
    0|0
  • Ben hastanedeyken tecrübe için gelmişti kapalı tıp okuyan Hematolog adayı. Okuyabilirler bir sakınca yok ki

    1|0
    0|0
  • Bunu bir zoeluk olarak gormen kafa karistirici mesleki olarak bunu yapmakla mukellefsen en ufak bir tereddutun dahi varsa bulasma insan hayati sandigindan daha onemli

    0|0
    0|0
  • okur ama tıpta ayıp olmaz yani hoca derste bir slaytta kadının vajinasından tut memesine kadar gösterebilir ve erkek öğrencilerde olacak. yeri gelecek otopsiye gireceksin bunları bile bile git yani

    1|0
    0|0
  • evet yapabilir, inşaat mühendisiyim bizim şantiyede arkadaşım var kapalı bir değil iki değil demek ki yapabiliyorlar demekki örtüyle ilgili bişey değil

    1|0
    0|0
  • Filmlere bakma sen... Gerçek bir mümine bir hayat kurtamanın bütün insanlığı kurtarmak gibi olduğunu bilir... Filmler yanlı ve aldatıcı olabilir.. sunliminal mesaj dolu tvler. Ben tv izlemiyorm 6 yıldır

    1|0
    0|0
  • Kapalı avukat görmüştüm tıpçı neden olmasın okuyabilir

    0|0
    0|0
  • evet okuyabilir

    0|0
    0|0
  • o hocayı 5 liraya hastanelik edecek tanıdıklarım var :D

    0|1
    0|0
  • Okumasın ya

    1|1
    2|0
  • Bu olay abartıdır. Böyle birşey insan haklarına ters bir davranıştır..

    0|0
    0|0
  • Tip fakultesi mezunuyum hic o partinin dedigi gibi seyler yok

    0|1
    0|0
  • Gayet de okur.

    0|0
    0|0
  • tabiiki okuyabilir. senin anlattığın sunni nefes durumu sadece filmlerde olur :D

    0|0
    0|0
  • Bu yapılanlar kapalı bayanlara sıkıntı olurken, açıklar neden rahat peki

    0|0
    1|0
  • Olabilir.

    0|0
    0|0
  • sen onu anca filmlerde görürsün :D gerçekte öyle bir şey yok

    0|1
    0|0
  • Neden okumasin

    0|0
    0|0
  • ne alaka okur tabi kapalı olmak daha nromalde bu devirde herkes açık saçık

    0|0
    0|0
  • Ne biçim sorular bunlar ya

    0|0
    0|0
  • başartü takınca beynini evde mi bırakıyorsun :D kapalı olsanda okursun canısı :D

    0|0
    0|0
  • Benim aile hekimim kapalı okumuş yani sorun yok kulak burun boğaz doktoru

    0|0
    0|0
    • ama başörtüsü daha yeni serbest oldugu için yani onun asistanlıgında falan serbest olmuştur tıp okurken kapalı degildif

    • Hepsini Göster
    • Türban yüzünden gitmemezlik yapma o zamanlar cahldi insanlar 2016 Türkiyesin de böyle şeylerin olucağını sanmıyorum

    • inşallah olmaz

  • tabii ki okuyabilir.

    0|0
    0|0
  • Sağlık konusu olduğu zmaan Dinimiz izin veriyor. bu tarz şeylere

    0|0
    0|0
  • Yani meslek icabı yapılması gerekir bence. Sonuçta bu inanç meselesi ve inancını içinde yaşarsın. Bu şekilde inancına ihanet etmezsin. Niyetin belli

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

  • Saçma sapan şeylere takıntı yapmıyorsan okursun. Hoca erkek sınıf arkadaşınla ortak bir çalışma yap dediğinde ben mahremim demezsen okursun, ileride doktor olduğunda yolda bir erkeğe nefes ihtiyacı varsa ve sen ben müslümanım yapamam demeyeceksen okursun, ilerde erkek hastan gelip sana kasıklarım ağrıyor dediğinde uzandırıp şişlik var mı diye kontrol edeceksen okursun. BUNLARI yapmayacaksan Allah Rıza'sı için okuma 😂

    0|1
    0|0
  • samanyolu mu izliyordun sen :D sorun olmaz okuyan arkadaşlarım var benim gayette rahatlar

    1|1
    0|0
  • ya bu konuda sıkıntı çıkabilir ama kendi şahsi düşüncem herkesin istediği dalı okuma özgürlüğü vardır , o işin gereği neyse odur. bu aynı şuna benziyor '' benim sevgilim var ben suni teneffüs yapamam '' :( evli insanlar bile bazen yapmak zorunda kalıyor esas mesele öpüşmek değil , esas mesele hayat kurtarmak bunun kapalılıkla , ilişki durumuyla bir alakası yok.

    0|1
    0|0
  • Hayir olmuyo oyle bir durum tabiki ozellikle son yillarda

    0|0
    0|0
  • Ne komik, buradan yola çıkarsak kapalı kadınlar evlerinde otursun. Sonuçta okurken veya çalışırken erkeklerle aynı ortamda bulunacaklar.

    0|0
    0|0
  • Bu bir zorluk değil ve hoca da sevişin demiyor, birine ilk yardım yapman gerekirse ben kapalıyım yapamam diyemezsin sonuçta :)

    0|1
    0|0
  • okur tabi dumanini attirir

    0|0
    0|0
  • Tabi ki okur sağlık bu ne demek ben erkeğe suni tenefüs yapmam?

    0|1
    0|0
  • Okunur ama karşı cins diye suni teneffüs yapmayıp Ada'mı ölüme bırakırsan okuma daha iyi

    0|1
    0|0
  • beyni var sonucta, niye okumasın? bal gibi de okur. TESETTÜRLÜ değilim ama sonucta o da onun görüşü.

    0|0
    0|0
  • Okuyabilir tabii ki.

    0|0
    0|0
  • Olabilir bu işi istiyorsa araştırıp gelmiştir yani zorluk olmaz yapılması gerekse yapılır

    0|0
    0|0
  • Okue

    0|0
    0|0
  • Ay o kısa film samanyolu yapımı gibi bir şey :D Tıpta ayıp yoktur, yaşam mücadelesi veriyor insanlar.

    0|0
    0|0
  • İnandığın dine göre erkeklerle aynı ortamda çalışman dahi yasak kaldı ki onlara dokunacaksın falan filan. Okuma demiyorum zaten ne haddime ama bu soru olmamış sanki

    0|0
    0|0
Yükleniyor...