Elinize 100 milyar euro para verseler o parayla neler yaparsınız?

Elinize 100 milyar euro para verseler o parayla neler yaparsınız?

Neler yapmak istersin?


0|0
16|18

En İyi Kız Görüşü

  • kimseye söylemem ve kendime ikinci bir hayat kurarım. sadece anneme söylerim çünkü ona güzel hediyeler alacağım için garip kaçmasın yani. babamada gizli gizli para aktarmaya çalışırım. yani bir kaç sene böyle gizli idare esip mesleğe başladıktan sonra istediğim gibi harcarım, şuna bak ne kadar para kazanıyo derler. tabi para çok olduğundan yardımda ederim ama gerçekten en ihtiyacı olanı bulup yaparım. mesela ameliyata parası yetmeyenler, ilaca parası yetmeyenler , açlar, evsizler var birsürü.

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 15

  • fakır fukara bağış falan bir ev bir araba akrabalara falan sonra tatile kaçarım falan :D

    0|0
    0|0
  • komcaman devasa şehir büyüklüğünde hastane yaptırırdım hatta duya neden hastane yaptırıyorum ki o kadar param olsaydı direk sağlık şehri kurardım hemde dünyanın farklı yerlerinde onlarca sağlık şehri

    0|0
    0|0
    • Niçin sağlık şehri?

    • çocukluk hayalim hastane açmayı isterdim hep 500 milyar € çok büyük para hastane yerine dünyanın farklı yerlerinde sağlık şehirleri kurulabilir hemde kafamda bu iş için güzel fikirler filan var hem çok faydalı olur hemde dünyada hastane anlayışını tedavi anlayışını değiştirebilir

  • Özel hastane açardım, içini yaptırır ve personel alırdım. Sonra okulu asar, hayatım boyunca ordan gelen para ile yaşardım.

    0|0
    0|0
  • iş kurarım şöyle en güzelinden bir ajans ya da reklamcılık falan yettiği kadar

    0|0
    0|0
  • güzel bir arsa
    (akademi kafasi)

    0|0
    0|0
  • Halay çekeriz beraber

    0|0
    0|0
  • Şu an ısten çıkıp eve gıtmek ıstıyorum para muhım degıl :/

    0|0
    0|0
  • Once guzel bir ev alirim

    0|0
    0|0
  • Sterline çeviririm

    0|0
    0|0
  • fakirliğini belli etmeseydin bari :D

    0|0
    0|0
  • Avustralya yı gezerim napıcam başka

    0|0
    0|0
  • Kiralık katil

    0|0
    0|0
  • Ev, araba, alışveriş, seyehat

    0|0
    0|0
  • O parayla yapamacağım hiçbir şey yok :o

    0|0
    0|0
  • 335 Binle ay dur heyecanlandım şimdi hemen bir butik açarm

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Ev alırım, araba alırım, evlenirim. :D

    0|0
    0|0
  • 5oo milyar euro yapmaya çalışırdım.

    0|0
    0|0
  • Bu para günümüzde Türk parası olarak 335.000 TL yapıyor. 35.000 TL ile araba, 300.000 TL ile ev, fıstık.

    0|0
    0|0
    • 334.86.000.000.000 ₺ para yapar. Rakamla 334 milyar 86 milyon lira, eski parayla 334 katrilyon 86 trilyon para yapar.

  • 100 bin euro mu yoksa 100 milyar euro mu 100 milyar euro harca harca bitmez la

    0|0
    0|0
  • ilk önce borçlarımı öderim
    sonra güzel bir yaşam alanı

    0|0
    0|0
  • hepsini yerim

    0|0
    0|0
  • afrikada 3 4 tane devlet alırım

    0|0
    0|0
  • Sakryaspor'u satın alırım önce başkanı olurum. 5 otel, 15 lüks daire alır kiraya veririm. kendime en güzel yerden kocaman 1 arazi. dünya turuna çıkarım bide.

    0|0
    0|0
  • Rockefeller ailesinde bile o kadar para yok hiaamina

    0|0
    0|0
  • 100 milyar ne kadar yapiyor bikiyorsundemi tl karsiligini bir yazsana

    0|0
    0|0
  • ulan o parayla ülke kururlur mk söylediğinin paranın farkında mısın

    0|0
    0|0
  • Bankaya yatırır faiz yerim napçam

    0|0
    0|0
  • Vermesinler abi istemem

    0|0
    0|0
  • Mangal yapar dağıtırım

    0|0
    0|0
  • Bankaya atarim faiz yerim

    0|0
    0|0
  • Hayalinin gerçek dönüştürurdum ama o para yeter mi bilmem :)

    0|0
    0|0
  • İngiltere Kraliçesine 5 çayına giderim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...