Gece sokakta yürürken... ?

... bankta oturmuş uzakları seyreden kadın kıyafetleri giymiş bir erkek görseniz ne yaparsınız?

Güncellemeler:
vay be bir kişi bile gidip derdini sormadı. acınası bir durum...
bu travesti korkusu niye ayrıca her kadın kıyafeti giyen erkek r-transeksüel değldir ki

0|0
17|29

En İyi Erkek Görüşü

  • Yanına otururdum. Sigara paketimi çıkarp bir sigara ikram ederdim. Sonra kendim de bir tane yakardım. Uzaklara bakıp birkaç duman çekip üflerdim. Sonra sessizliği bozup derdinin ne olduğunu sorardım. Şu çirkin hayatta bireylerin derdi bitmez! Onun derdiyle kendi derdimi unuturdum bir an için!!!

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 28

  • Hızlıca başka tarafa doğru kaçarım. Travestidir büyük ihtimalle. Bana hallenebilme ihtimali var. :D

    3|0
    1|0
  • Hayırdır harun abi işler mi kötü?

    2|1
    1|1
  • Kacafim

    1|1
    1|0
  • G. otu kollarim

    1|0
    0|0
  • Gecer giderim

    1|0
    0|0
  • Yolumu değiştiririm.

    1|0
    0|0
  • Run awaay run awaay

    1|0
    0|0
  • kafa bir milyooo :D awfew

    0|0
    0|0
  • Bir şey yapmam.

    0|0
    0|0
  • Böyle birisi olduğunu belli etmenin sebebi nedir?

    1|0
    0|0
    • farkındalık yaratmak

    • Hepsini Göster
    • aman çok biliyon sen

    • Evet bayaa çok

  • Uzaklasirim

    0|0
    0|0
  • Derdini sorarken seni dertdaş yapma gibi bir ihtimali var. :D

    0|0
    0|0
  • hiç bişey

    0|0
    0|0
  • g*tüm g*tüm kaçarım.

    1|0
    0|0
  • herkesin bir derdi var zaten, onunda vardır der yola devam ederdim.

    0|0
    0|0
  • korkar kacarım

    0|0
    0|0
  • "İb*ne misin olum sen" derim

    0|0
    1|0
  • Kafami cevirir devam ederim. Banane

    0|0
    0|0
  • peki sokakta yürürken siyah bir gölgenin peşinden geldiğini görsen

    0|0
    0|0
  • izlerim

    0|0
    0|1
  • Abi n'apıyorsun sen. Ne kullanıyorsun, neyin kafası?

    0|0
    1|0
  • Harun abi iyi akşamlar der geçerim

    0|0
    1|0
  • bunu anan sorsana kaltak

    0|0
    2|0
  • Travestidir yani ne dicen Allah o hale düşürmesin dersin şunun rezilliğine bak der giderim tabii çimden banane naparsa yapsın.

    1|0
    1|0
  • Bakar geçerim

    0|0
    0|0
  • kaçarım :D

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 16

Yükleniyor...