Teknoloji ve tıp bigün bu kadar gelişir mi sizce?

sadece bana ait bir çocuk istiyorum. benim fotokopim olacak bir çocuk. başkasından gen almasın. bir gün böyle bişey gerçekleşebilir mi sizce bir şekilde? yani sperm olmadan bizim genlerle kullanılarak bir çocuk yapılsa nasıl olur?

Güncellemeler:
yapılabilniyor biliyorum klonlama filan yapıldısonucta. ben hani sıradanlaşır mı. ben de mesela sıradan bir insan olarak yaptırabilirmiym bigün
...

0|0
4|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Tüpbebek yöntemi yaptırcaksın o zaman

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Olmaz kuranda cocugun sperm ve yumurtadan olustugunu soyluyor sadece klonlanabilir yani yalniz yumurtadan olmaz

    0|0
    0|0
    • kuranda öyle şeyler yazmıyor siz uyduruyorsnz bazı şeyleri d

    • Ayeti cikarttirma simdi bana valla yapistiririm sumsugu

    • yapıştır lan. ottan çamurdan bahseden ayetleri sperme yumurtalıgı benzetiyorsnz

Erkekler Ne Diyor 3

  • olur hatta şu anda mümkün
    fakat yazık değil mi çocuğa? sana benzeyecek garibim

    0|0
    1|0
  • olfu canım biz napcaz siz olmadan 😄

    0|0
    0|0
  • Seni klonlamış oluyolar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Yapılabiliyor zaten

    0|0
    0|0
    • evet de kamuya da açılsa bu uygulama diyorumyani :)

  • evet yapılır belkıde yapılıyordur

    0|0
    0|0
  • Ama sende birinden gen aldın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...