Beraber tatile gidecek 1 tane bile arkadaşın olmamasının sebebi ne olabilir?

Üniversite öğrencisiyim. Okulda takıldığım insanlar var ama beraber tatil yapacağım ta da bir yere davet eden 1 kişi bile yok. Aileyle tatil de bir yerden sonra tatilden çıkıyor ve çok sıkıldım artık. Sizce bu durumun sebebi ne olabilir? Asosyallik vs. Nasıl düzeltilebilir?


0|1
1|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Ulan var ya yemin ediyorum aynı sorun var Şu an . izmire gidicem adam yok olanlarlada zamanlarımız çakışıyor onların işi olıuyo ya da benım işim oluyo denk gelemiyoruz agustosun ikinci haftası falan izmire gitmek istiyorum ama herkesin işi gücü var o tarihte bir tane yancı bulamadım napcam bilmiyorum ama gitmek istiyorum cok özledim izmiri be...

    0|0
    0|0
    • Tatilin bitmesine de az kaldı bir de

    • aynen zaten darbe oldu falan benım tatil yarıda kaldı kimseyi bulamazsamda yalnız gidecem bir şekilde gidecem ama içimde kalırsa cok kötü olur tüm sene...

En İyi Kız Görüşü

  • Beni de cagiran cok ama ben gitmiyom

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • Sen davet et. Kız arkadaşların yok mu? Çağır onları. 2-3 kişi bile gidebilirsiniz. Sonra giyin bikinileri, cuppa cuppa atlayın denize. Tarkan'dan cuppa cuppa geldi aklıma bu kelimeyi deyince. :D

    0|0
    0|0
    • Yakın kız arkadaşlarımın hepsinin programı var. Tatil konusu geldiğinde zaten kendi programlarından bahsediyor birlikte tatile bir yere gidelime yanaşmıyorlardı. İstemeyeceklerini düşünüp sormadim zaten davet de etmediler.

    • Hepsini Göster
    • Yakın arkadaşlarım var ama tatil programı yapacak kadar yakın değiliz. Bunun dışında ne kadar arkadaşlarım olsa da belli bir süre şu veya bu nedenden görüşemediysem insanlarla psikolojik olarak direk etkiliyor ve çok yalnızım niye acaba bende sorun mu var gibi düşüncelere kapılıyorum.

    • Merak etme, sende sorun yok. Çoğu insan yalnızım diye şikâyetçi. Ya gerçekten öyleyiz, ya da öyle olduğumuzu düşünüyoruz; bilemedim. :D

  • Aile ile tatildeki konfor arkadaşla olan tatilde bulunmaz. Arkadaşlarla tatil yapanlar sonunda pişman oluyor genelde. Herkesin tatile bakışı, beklentisi farklı, ailede son kkararı veren biri oluyor.

    0|0
    0|0
    • Aslında en iyisi arkadaş çevren olan yazlık ama olmadı mı sırf aileyle sıkıcı.

  • Tatile gidecek arkadaş bulabilirisn. Ama herkesin parası olmaya bilir. Sende farklı alternatifler. Dusunmelisin

    0|0
    0|0
  • Herkesle tatile gidilmez ki zaten

    0|0
    0|0
  • Oda birgün çıkar bazan oluyor öyle denize uzak olmak kötü bişi 🙄🤔

    0|0
    0|0
  • benle çık tatile :)

    0|0
    0|0
  • benı cagır anında gelem

    0|0
    0|0
  • burdan biriyle git

    0|0
    0|0
  • Yeni insanlar ile tanış. Pencereni aralıklı bırakma, düzelecektir.

    0|0
    0|0
    • Pencereni aralıklı bırakma derken?

    • Hepsini Göster
    • Evet haklısın. Biraz da çekingen bir yapım var. Eğer benle gelecek bir arkadaşım yoksa tek başıma bir aktiviteye başlamaya çekiniyorum.

    • Kesinlikle. Bende öyleyim mesela, gerçi benim durumum böyle de. Hiç arkadaşım yoktur, kapalı bir insanım. Nedenlerimle birlikte fakat. Lakin bunun doğrusu daha açık olmaktır. Farklı sonuçlar çıkabilir karşına ama sakın geri adım atma. Yeniliklere biraz daha açık ol, pencerelerini biraz daha açık tut. Önerimdir.

  • kendin çık tatilde tek kullanımlık arkadaşlar edinirsin...

    0|0
    0|0
  • haber verdinde biz mi gelmedik :)

    0|0
    0|0
  • Arkadaşınla ye iç alışveriş et ama tatile gitme demişler

    0|0
    0|0
  • halen aile ile mi? tatile çıkıon

    0|0
    0|0
  • Ben olsam gelirdim senle;)

    0|0
    0|0
  • üzülme prenses bizim dusa kabini kullanabilirsin :)

    0|0
    0|0
  • Bn davet ediyim seni istersen

    0|0
    0|0
  • Beraber gidekim is yerine kapatayim hafta sonu

    0|0
    0|0
  • çözümü bulursan banada haber ver

    0|0
    0|0
  • gidek diyecem de şimdi :Dbilmem bence o kadar geniş olma

    0|0
    0|0
  • Çevre yapman lazım, biraz sosyalleşmen lazım

    0|0
    0|0
    • Arkadaş olduğum insanlar da hiç beraber tatilde 1 hafta bir yere gidelim diyecek yakınlıkta olmuyor.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...