O kişiye soylemek isteyip ama soyleyemediklerini buraya yaz 👇?

Eski sevgilin, sevmedigin birisi, crush, arkadasin,..

Seviyosan seviyom dey olm belki yarin olcez


1|0
9|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Seni sevdiğimi bile biile benden uzaklaştın kibarca üzülmemem için özür dileyerek reddettin ama uzaklaştın bu daha çok acıttı lütfen eskisi gibi gül bana da soğuk davranma nolursun üşüyorumm

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Beni tanimamis olman herseyin sebebi belki de ya da benim aptalca hislerimi sana alenen soyleyemem engelleri gerektiginden fazla onemsem, ve gururum. Seni kendim kaybettim, baskasiyla seni anlamayacak haketmeyen biriyle birliktesin. Su saatten sonra hersey icin cok gec. K. bakma arkandan mutluluklar dileyemiyorum ama uzulme sen kiymetin bilinsin. Defalrca vazgecmek istedim ama yapamadim hala seviyorum seni malesef. Daha once benim olman icin ettigim dualari bu defa seni unutmak icin ediyorum. Hic olmasaydi...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Bir çay koy

    1|0
    0|0
  • Sevgili patronum ve müdürüm.
    Yarın mesai yazdıgınız için sizlere lanet olsun.

    0|0
    0|0
  • neden sen okuyunca ne olacak

    0|0
    0|0
  • O kişi bile yok uzaklar da çok geçmişte ammaaaaan alayını taaaaa hımmınnaaaa annadın sen onu.

    0|0
    0|0
  • Ey o kişi nerdeyse çık dışarı

    0|0
    0|0
  • Allah belamı versin ki çok seviyorum lan seni..

    0|0
    0|0

  • Eksik bir şey mi var hayatımda
    Gözlerim neden sık sık dalıyor
    Eksik bir şey mi var hayatımda
    Gökyüzü bazen ciğerime doluyor

    0|0
    0|0
  • Barisalim mi

    0|0
    0|0
  • Teşekkürler :D

    0|0
    0|0
  • Hepsi topral olacak neyin peşindesin ver bir kere gariban gülsün...

    0|0
    0|0
  • Tamam sevdim ama isteyerek başlamadım bu işe. Sonra bağlandım. B*k vardı sanki a'q 😒. Sonra en güzel zamanlarda bırakıp gittin. Allahımdan tek isteğim şu ki; hiçbir duam kabul olmasın ama o kız yana yana beni ansın arasın dursun, oda benim onu aklımdan çıkaramayıp 3 senemi boşa harcamam gibi o nefret ettiği hayatının geri kalanını beni düşünerek geçirsiin diye ettiğim dua kabul olsun. Düşmanımdan başka kimseye beddua etmem ama sen canımı çok yaktın. İnşallah yaşattığını yaşarsın. Bu arada sana çemkirmiyom yaz dedin diye yazdım 😄

    0|0
    0|0
  • O kadar çok içimde biriken şey varki hangi birisine bişey diyeyim 😔

    0|0
    0|0
  • Seviyom laaaaaan

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Beni neden sevmedin.

    1|0
    0|0
  • Aptal komik salak😒

    0|0
    0|0
  • Yıldızlara bak senin icin nasil parildiyorlar.. coldplay dinledim yine

    0|0
    0|0
  • Gerek yok

    0|0
    0|0
  • Amaan ne dicem istesem derim direkt

    0|0
    0|0
  • Dün ne güzeldi mutluyduk ama yine beni aglattin niye yaptın bunu bize?

    1|0
    0|0
  • "Hadi sevişelim"

    0|0
    0|0
  • Seni umursamaz gibi davranıyorum ama aslında hislerimden ve beni istemeyeceginden korkuyorum. Boşver ayrıl o kızla bana fırsat tanı

    1|0
    0|0
Yükleniyor...