1.94 Boyunda 18 yaşında kick boksöre karışılır mı?

Kız arkadaşımın eski sevgilisi 1.94 Boyunda kboksör müş, oda 18 yaşında , yaklaşık 1.5 yıldır kboks yapıyormuş, fakat hala seni istiyorum falan diyormuş bende konuşacağım fakat tırsıyorum doğal olarak eleman sakat çıkar geçirir felç kalırız diye, ne yapiyim :S


0|0
4|6

En İyi Kız Görüşü

  • Kick boxcuyum kardeşim kolay gelsin ancnbzsjsn

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Git ona de ki; 'Karşim, ayıp oluyo ama. Kızın bir sevgilisi var farkındaysan.' Olmadı beni çağı hemen gelirim.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Değerli bir tavsiye, KARIŞMA! canına kastın mı var senin :D

    0|0
    0|0
  • Senin erkekliğini Şüphe ediyorum mezhep geniş galiba

    0|0
    1|0
  • Bulaşma

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • karışılmaz

    0|0
    0|0
  • kafana gore.

    0|0
    0|0
  • haha felç kalırız ne lan :) kardeşim önce yürek gerisi hikaye gözün korkmasın kelimeyi şehadet getir şeklini koy..

    0|0
    0|0
  • Ahahahaha uarisilir tabi 😀

    0|0
    0|0
  • Bence karışma

    0|0
    0|0
Yükleniyor...