Sadece arkadaş olarak gördüğünüz kıza böyle yapar mısınız?

Birkaç arkadaş film izliyoduk. Ben erkek kankamla yanyana oturuyoduk. İlk önce koltuğun arka tarafına kolunu koydu. Sonra kolunu omzuma atıp kendine doğru çekti. Normalde böyle şeyler yapmazdı.


0|0
3|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Valla bazı böyle arkadaşlıklar aşklara yol açıyor yani her şeyde de aşık filan diyemeyiz ama az da olsa ihtimal var :D

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • kanka ayağına gidecen sen bak deyim

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Yapamam

    1|0
    0|0
  • evet yaparım

    1|0
    0|0
  • Yapılmaz

    1|0
    0|0
  • yapmam

    1|0
    0|0
  • Azmış olabılır. Bır tane caksaydın bır daha kalkısmazdı emın ol.
    Ben olsam yapmam zaten o kadar cıvıklıgı sevmem.

    1|0
    0|0
  • Yapmaz birak onu

    1|0
    0|0
  • samimiyset ileri derecedeyse olabilir tabi, farklı niyetli bir hareket de olabilir..

    1|0
    0|0
    • Samimiyetimiz ileri derecede değil orta

    • O zaman, hoşlanmıştır belki gariban senden ama cesaret edememiştir. Sen de hoşlanıyorsan yürü.. :D :D

  • İyi yine ucuz kurtarmışsın :)

    1|0
    0|0
  • Kanka ayagi got ayagi bosuna dememisler 😂😂

    1|0
    0|0
  • Şikecek seni az kaldı

    1|0
    0|0
  • Soyle nie yaptin diye

    1|0
    0|0
  • Demekki kanka değilsiniz

    1|0
    0|0
  • Faydacı kankadır bunlar.

    1|0
    0|0
  • Degsik..

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Kanka ayağı..

    1|0
    0|0
  • Çok pis hayalleri var seninle ilgili dikkat et valla kuytuda sokar iğneyi 🙊

    1|0
    0|0
Yükleniyor...