Evde canınız sıkıldığında ne yaparsınız genelde?

Ben sıkıldığımda genelde makyaj yapar silerim🤗


0|0
2832

En İyi Erkek Görüşü

  • kendime en lüks restorantlarda bile bulunmayan bir yemek hazırlarım
    12 ekranlı bilgisayar sistemimde sinemadaki gibi film izlerim
    evimi dekore ederim
    ilgi çekici ve eğitici video sunumlar hazırlarım
    3 tane köpeklerimi alıp spor yapmaya giderim

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Aynen öyle ben de makyaj yapıp siliyorum. Tabi bu makyaj ürünleri ne çabuk bitti diye de yakınıyorum 😂😂

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 31

  • Temizlik ve yemek yaparım.

    1|0
    0|0
  • Maç izlerim

    1|0
    0|0
  • yüzümü gözümü boyar müzik dinler kafa sallarım

    1|0
    0|0
  • airsoft show

    1|0
    0|0
  • Ks ye giriom kanks

    0|0
    0|0
  • Dışarı çıkarım

    0|0
    0|0
  • Makyaj yapar silerim

    0|1
    0|0
  • Canim sikilmazken yapmadigim seyleri

    0|0
    0|0
  • oyun

    0|0
    0|0
  • Parti veririm tek başıma

    0|0
    0|0
  • Halay cekerim

    1|0
    0|0
  • Müziği son ses açarım.

    0|0
    0|0
  • film izlerim 😁

    0|0
    0|0
  • tanriyi yenme planlari yaparım

    0|0
    0|0
  • Hep evdeyim zaten hergün sıkılarak bunalarak yaşıyorum insan alışıyo bunada

    0|0
    0|0
  • hiç bişiii

    0|0
    0|0
  • bilek kaslarımı çalıştırırım

    0|0
    0|0
  • deep web

    0|0
    0|0
  • Yalnızsam malum şeyler😅 Değilsem KS 😊

    0|0
    0|0
  • Şarkı dinlerim.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 27

  • Yemek yaparım temizlik filan tam bir ev kızı 😇😂

    1|0
    0|0
  • sigara içerim

    1|0
    0|0
  • Duş alır, üzerimi değiştiririm

    1|0
    0|0
  • Temizlik.

    1|0
    0|0
  • Toz alırım

    1|0
    0|0
  • Yastığıma tecavüz ederim

    1|1
    0|0
  • Yüzüme bakim maskesi yaparim.

    1|0
    0|0
  • aa ben :D

    1|0
    0|0
  • Müzik yapmaya calisirim

    1|0
    0|0
  • Yemek yaparim ben

    1|0
    0|0
  • Kitap yaziyorum cizim yapıyorum. dans ve sporu canim sıkılmadan yapıyorum 😀

    1|0
    0|0
  • Ev işleri ya da film televizyon falan

    1|0
    0|0
  • Kitap okurum, film izlerim 😊yazında denize gidiyorum genelde.😀

    1|0
    0|0
  • Aynen ben de 😄

    1|0
    0|0
  • yemek yerim :D

    1|0
    0|0
  • oyun oynarım :/

    0|0
    0|0
  • sıkılmaz

    0|0
    0|0
  • ayaklarımı duvara uzatıp kafamı yataktan aşağı sarkıtıyorum. alışkanlık

    0|0
    0|0
  • Dans ederim💃💃😂

    0|0
    0|0
  • ksde takılırım

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    7
Yükleniyor...