Bu ülkede erkek olmak daha bir kolay sanki ne dersiniz?

bu ülkede erkek olmak daha  bir  kolay sanki ne dersiniz ?
... doğru demiş


5|2
17|53

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Çok doğru demiş.
    Buna birçok şık daha ekleyebiliriz
    Mesela "erkeğin kendine özgü namusu yoktur erkeğin namusu kadındır " gibi..

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 52

  • erkek müsvetteleri için öyle kimliğinin mavi olması yeterli ama adam olanlar için öyle değil tüm ağlaymazsın dik durmalısın her ne olursa olsun her şey için yorulduğunda başını yaslayacağın bir omuz olmuyor yanında ama göğüsün her daim hazır olmalı ne kadar ağrısada sana başını yaslayanlar için

    3|1
    0|0
  • bu ülkede erkekseniz potansiyel bir sapıksınızdır. aynı zamanda. Kadın arkadaşınızın olması dahi yadırganır ve sıradan bir merhaba bile “bana yazıyor” şeklinde algılanabilir. Erkek olmak; paralı olmaktır. “Parasız erkek bile olunmaz“dır.
    TV’lerdeki evlilik programlarında her türlü mizaha konu olmuş ve kaçamadığımız Türkiye gerçeğinin yüzümüze tokat gibi çarptığı “evi var mı? arabası var mı?” dır erkek olmak!
    Evi de olsa arabası da olsa yetmezliktir aslında. Kadınların teslimiyetçiliğinin erkekler üzerindeki etkisidir “erkeğim bana bakmak zorunda” ilkesi. Sanki kadın bir hiçmiş gibi evin reisi olmak zorunda kalmanın çocukluktan itibaren kafasına işlenmesidir.

    3|1
    0|0
  • Kesinlikle haklı..

    Kadın olmak çok zor bu ülkede.. hef sefalet getiriyor.

    Ama şu varki.. toplumda erkeklerin yaptığı kötü şeylere bile şak şak iyi gibi bakan sığ toplum.. erkekleri yücelten bu gereksiz ideoloji.. ebeveynlerden kaynaklı yani yine kadınlar bu erkekleri yanlış yetistirerek bu hale getiriyor.

    2|0
    0|0
  • Valla evime gel hizmetin dibini görürsün her turlu yaparım oturup beklemem tenha sokakta bizde gezemiyoruz bıçağı sokunca bizde oluyoruz çünkü
    İnt. kafeninde bir olayı yok lol oynayan bebelr mainkrafci çocuklar çekilmez bir ortam en son 2 snee önce gittim o kadar rahat değiliz yani

    2|0
    0|0
  • Geceleri tenhada rahatça yürürsen 3 4 tane herif telefonunu, cüzdanını alıp gidebilir.

    Pasif biriysen internet kafede de büyük ihtimalle para alırlardı senden.

    Taksiye neye benzediği belirsiz bir herif bindiği zaman taksici de korkuyor.
    Kimi zaman parası için öldürülüyor.

    Kadın olunca daha mı çok gururlu oluyosun? O halde sevmeyi hiç bilmemişsin.

    Ben erkek olduğum halde misafire hep hizmet ettim.

    Kadın olmak çok zor!
    Ama objektif olabilmek daha da zor.

    1|4
    1|1
  • sadece kadın olmak zor hele bu ülkede. .

    1|0
    0|0
  • Evet

    1|0
    0|0
  • Doğru dememiş. Nerede yaşadığına bağlı değişir geceleri korkusuzca tenha yerlerde gezmek. Erkek bile olsanız pislik yerdeyseniz geceleri korkusuzca tenhalarda gezemezdiniz. Ballicisi, tinercisi, kopuğu bulaşabilir. İnternet cafeye de kızlar da geliyordu. Orada erkekler ya oyun oynarlardı birlikte ya da internette takılılardı. Özel bişey yok yani. Birlikte oynaması zevkli oluyor ve biraz da gürültülü oluyor o kadar. Taksiye erkek olsan bile güvenilmez. Fazladan para yolmaya çalışıyorlar! Seviyorsan savaşman için erkek olmak da zorunda değilsin. Korkak kadınları sevmiyorum ben! Erkeğin hizmeti de ev için ne lazımsa dışarıya çıkıp onu alıyor, erkeklerin de yaptığı hizmetler var.

    0|0
    0|0
  • kolayyy

    1|0
    0|0
  • Sünnetim bile eğlenceliydi be benim kahkahaya boğulmuştum. Erkek olmak güzel şey 😂

    1|0
    0|0
  • Dışardan bakınca öyle geliyor size. Geceleri korkusuzca dolaşırım sanıyorsunuz da biz erkekler gidip ölelim diye tenhalarda dolaşmıyoruz. Cinsel yönden diyorsanız da bu ülkede damacanaya yapılanlar malum öyle bir güvence yok. 5 -6 yaşlarındaki ufak erkek çocuklarının da tacize uğradığını gözden kaçırmayın lütfen. Gurur konusu zaten insana özgü. Erkek kadın arasında gururlu gurursuz diye cinsi bakmak saçma.

    0|1
    0|0
  • Kadın olmak, hayatında doğru insanlar yoksa gerçekten epey zor, haklısınız.

    1|0
    0|0
  • Erkek olmak değil mesele yeğen, adam olmak..

    1|0
    0|0
  • Bunu yazanın aklı fikri gezmede tozma da.. Sadece o açıdan bakarsan haklı. Ancak sorumluluk sahibi erkekleri göz önünde bulundurun ve bir daha düşünün.

    1|0
    0|0
  • Önce herkes insan olsa ne kadın olmak zor ne erkek olmak bu memlekette

    1|0
    0|0
  • Kadina gore yasam kosullari acisindan dogru bu ulkede erkek olamk daha kolay ama erkek olmak da kolay degil duygusal acidan yuklenen sorumluluklar acisindan yani pek cok acidan erkek olmak da zor ama kadina gore biraz daha rahat

    1|0
    0|0
  • Hani eşittik

    1|0
    0|0
  • yani.

    1|0
    0|0
  • Tam dicektim. Siz sünnet oluyormusunuz diye, abla en sonunda eklemiş 😀

    1|0
    0|0
  • Derdinizi zikiyim , gidin geceleri sokaklarda gezin bok var çünkü. Takarlar popona bıçağı alırlar cüzdanını. Rahat batıyor mk.

    1|0
    0|0
  • Doğru

    1|0
    0|0
  • Erkek olmak daha rahat ama sadece sokağa çıkma ve kaba kuvvet gerektiren durumlarda. Kapılar siz istediğiniz de sonuna kadar acılabılıyor. Insanları hatta ulkelerı bırbırıne dusurebılıyorsunuz. Ağladığınız zaman hayatlar önünüze seriliyor. Duygularınız, çıkarlarınızın arkasında kaldığı için isteklerinizi elde edebilmek adına herşeyi yaptırabiliyorsunuz. Buda demek ki hayatta elde dilmesi zor şeyleri bizden daha kolay elde edebiliyorsunuz... Kadın olmak sadece Türkiye'de sokağa çıkmarken zor.

    0|0
    0|0
  • gece dışarı çıkmamız mı erkekliği kolay yapıyor ak, bu devirde eve geçindirme derdi olan siz değilsiniz

    0|0
    0|0
    • artık bu devirde bayanlarda calısmak zorunda hatta erkeklerin kriterlerinden bri de calısan eş

  • valla ben böyle düşünmüyorum.. Bence erkek ve kadın rolleri değişti artık. Şimdiki gençler istediği saatte istediği yerde gezebiliyor, istediğiyle takılıyor, sarhoş oluyor kafasına göre takılıyor yani. ben artık erkekle kadın arasında sosyal yaşam yönünden bir fark görmüyorum

    0|0
    0|0
  • evet cok kolay😋

    0|0
    0|0
  • amma abarttınız gece sokakta yürümeyi sanki çok müthiş birşeymiş gibi ya kolaylıktan kastına bakarmısın çok zavallıca şeyler yazmış :DFgdgdf

    0|0
    0|0
  • evet kolay

    0|0
    0|0
  • Dünya da yaşaması zor cinsiyet fark etmiyor..

    1|1
    0|0
  • İŞE GİDİP EŞŞEK GİBİ ÇALIŞIP PARA KAZANMASI ASKERE GİDİP ASKERLİĞİNİ YAPMASI EV ALMASI SU DOĞALGAZ ELEKTİRİK ÖDEMESİ ÇOCUĞU VARSA GIDASINI ALTINI BEZİN ALMASI OKUTMASI BENCE ÇOK KOLAY YA ORDAN BAKINCA

    0|0
    0|0
  • Olabilir öyle.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    22

4 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 16

  • Aynen öyle valla katılıyorum👍

    1|0
    0|0
  • Hep istemisimdir gece yarisi kafam attiginda disari çıkmak. Misafir geldiginde ayaklarim kopana kadar ayakta beklemektense icerde oturup sohbet etmek. Birini seviyosam pat diye söylemek karsisina cikmak ayrilmak istediginde engel olmak. Yok işte olmuyo.

    1|0
    0|0
  • Çok daha kolay evet

    1|0
    0|0
  • Kıskandım

    1|0
    0|0
  • Doğrudur.

    1|0
    0|0
  • Kadın olduğum için mutluyum cadı varsın zor olsun. Unutma zor olan yol her zaman daha güzeldir

    1|0
    0|0
  • E dogru valla :)

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle ben de aynını düşünüyorum. Erkeksen rahatsın hayat sana güzel oooh.

    1|0
    0|0
  • Aslında ikisinin zor yönleri var bence fakat kız olmak daha da zor

    1|0
    0|0
  • Aynen daha güzel kolay rahat

    1|0
    0|0
  • Haklı hemde dibine kadar

    1|0
    0|0
  • değil. her iki tarafa kakalanan berbat şeyler var. mesela erkeksin o halde askerlik zorunlu, mutlaka çalışmalısın ev erkeği olmak gibi bir lüksün yok, her daim güçlü olmak zorundasın bu yüzden bütün b*ktan işleri sana kakarlar. bunlar erkeklere dayatılan saçmalıklar, erkeğe yapılan zulümdür daha da var da neyse. demem o ki tam eşitlik olsun beraber yapalım her şeyi. eşitlik adı altında kadınlara extra haklar verilmesine ve üstün tutulmasına son derece karşıyım.

    0|0
    0|0
  • bizde şans olsa erkek olarak doğardık zaten baştan şanssız başlıyoruz hayata😒

    1|0
    0|0
  • Aslında öyle gibi bencede ama bu yazıdaki gibi gezme toza gibi şeylerde değil diğer farklı konularda

    1|0
    0|0
  • Haklı.

    1|0
    0|0
  • Evet daha kolay

    0|0
    0|0
Yükleniyor...