Yaz geldi... tatile nereye gitmek istersiniz😱?

Yaz geldi... tatile nereye gitmek istersiniz😱?


0|0
9|37

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu sene tatilim sonbaharda. Atina'ya gideceğim. Orayı çok seviyoruz. Saatlerce yürüyoruz sokaklarında. Kah bir müzede ya da tarihi bir yer de buluyoruz bazen de bir pazara girip alışveriş ediyoruz.
    Güney kasabalarının ünlü bir tanesinde ailemin yazlığı var. Gitmiyorum. Sıkılıyorum orada. Sabah deniz, öğlen miskinlik, akşam mangal yap. Bu düzen beni hiç açmıyor.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • 2 hafta sonra didimdeyim nasipse

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 36

  • karıya

    1|0
    0|0
  • Ne gelmesi bitti gidiyo la

    1|0
    0|0
  • Bizde para mı var zengin babasının biricik prensesi.

    0|0
    0|0
  • Cehennemin dibine 😒

    1|0
    0|0
  • tatil olsunda :D

    1|0
    0|0
  • bodrumdaydım
    birde kemer yapıcam
    sonra İzmir

    1|0
    0|0
  • Antalya tabiki de

    1|0
    0|0
  • Memleketi gibisi yok insanın gidip de gelesi gelmeyen insanın.

    1|0
    0|0
  • kısmetse cumartesi marmaris :D

    1|0
    0|0
  • deniz kenarında bir yerler olsa kafi
    özel bir seçimim yok

    0|0
    0|0
  • kuşadalıyım oyle problemlerım yok Allah a sukur

    1|0
    0|0
  • Haziranda açılışı yaptık bile

    0|0
    0|0
  • Çeşme iyidir.

    0|0
    0|0
  • Gökçeadaya gidicem inş.

    0|0
    0|0
  • Yaz mı geldi? yaz neredeyse bitecek :)

    0|0
    0|0
  • Tatile gidecek zamanım yok 😕

    0|0
    0|0
  • tatile gittim zaten :D

    0|0
    0|0
  • Sen yeni mi uyanıyorsun?

    0|0
    0|0
  • Antalyadayım zaten tüm yaz tatil 😂

    0|0
    0|0
  • Haftasonlari cesmedeyim senelik izinde ne olur bilinmez

    0|0
    0|0
  • At dağına.

    0|0
    0|0
  • Tatil bitiyor yaz geldi diyorsun :)

    0|0
    0|0
  • Ölü deniz

    0|0
    0|0
  • Marsillie

    0|0
    0|0
  • Deniiiz istiyorum :D

    0|0
    0|0
  • Yaz okulu çok güzel gelsenize

    0|0
    0|0
  • Antalyaya gidicrm inş

    0|0
    0|0
  • Bizim buraya gelmeyin nere giderseni gidin iyi tatiller

    0|0
    0|0
  • 4 gun kaldi 4... gideyrummm ukraynaaaa yepppaaaaa😂😂

    0|0
    0|0
  • yunan adalarını isterim ama gideceğim yer erdek veya bodrum

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 8

  • Tatil bitti.

    0|1
    0|0
  • Antalya

    1|0
    0|0
  • Bodrum'a gitmek isterdim.

    1|0
    0|0
  • Tatil olsun da neresi olduğu fark etmez. bir de çoookkk uzak olsun

    0|0
    0|0
  • Bu sene Antalya'yı düşünüyorum her yaz Bodrum'a gittim agustosta işallah Antalya'da olucam😀

    0|0
    0|0
  • Antalya da evimde tatil yapıyorum :)

    0|0
    0|0
  • Sence de bu soruyu sormak için biraz geç kalmadın mı

    0|0
    0|0
  • Alanya ya gidicem 2 hafta sonra

    1|0
    0|0
Yükleniyor...