Kız sakalından nefret ediyor diye sakalını kestiren erkek hakkında ne düşünürsünüz?

kıza açılmamış ama kızın onun sakallarını vs sevmediğini biliyor. Sakalını kesmesi neyin göstergesidir?


0|1
7|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Hiç kimse için sakalımı kesmem. bir askere gidince kesicem mecburi oda. Şimdi konuya gelirsek o arkadaşın öz güven problemi var kesmessem sakalımı beni kabul etmez gibi bir düşünceye girmiş halbuki kendi kendine şöyle dese Lan ben buyum beni kabul eden böyle kabul etsin etmesse skime kadar yolu var diyebilmeli.

    1|0
    0|0
    • bencede öyle de ben makarasına demiştim zaten onu

En İyi Kız Görüşü

  • seviyor dememizi falan mı bekliyorsun? niye her şeyi üstünüze alıyorsunuz ya? ulan adam sıkılmıştır, çevresindeki biri bir şey demiştir kesmiştir. ama bizim kızlar hemen burdan bir aşk öyküsü çıkarır. 1 ay sonra soru açarsın burda ''ühüüüü terkedildim ne yapayım'' diye

    1|0
    0|0
    • ben bahsedince yaptı ama hiç sakalsız halide yok çünkü

Erkekler Ne Diyor 14

  • ben keserim kökünü kazırım :)

    1|0
    0|0
  • Kendisine olan saygısızlığının... Kendisini bir dişiye ya da erkeğe beğendirmek için kendinden vazgeçmek... Verebileceği birşey kalmayıncada neden terkedildim...

    1|0
    0|0
  • Beğensin diye

    1|0
    0|0
  • bir aptal sarışın için karizmayı çızacak kadar aptal demekki :D

    1|0
    0|0
  • sakalımı bir götü boklu için kesmem

    1|1
    0|0
  • Beğensin diye tabi

    1|0
    0|0
  • Adam gibi adam.

    1|0
    0|0
  • Ona ilgi duyduğunun bariz göstergesidirrr

    1|0
    0|0
  • Erkek Dedigin Sakallı Olur.. O Ney La Öyle Tüysüz Şeftali Gibi..

    1|0
    0|0
  • o sakalın intikamını alacagını gösterebilir

    1|0
    0|0
  • Seviyodur abi işte ama kızlar böyle erkeğin değerini bilmez. Bilen kız tanımadım en azından.

    1|0
    0|0
    • bencde değer verilmiyo

    • O yüzden şunu öğrendim bir kıza onun istediği şekilde yanaşmıcan , zaten seni istemiyosa ne yapsan boşdur. Hemen başka birine yönelcen

    • aynen haklısın

  • bir makas al yanaktan artık çocuk o kadar kesmiş :)

    1|0
    0|0
    • yok daha neler

    • Hepsini Göster
    • ya bu kesilebilen bişey neden abartıyon.. afedersin şeyini kessede bizde şaşırsak.. sakal sonuçta..

    • tamama kardeşim sevmediysen yorum yapma

  • Bugün sakalını kestiren yarın kafasını kestirir.

    1|0
    0|0
  • Daha ne yapsin cocuk sakallari bile kesmis kiz icin, cocugun acilmasinada kiz birazcik yardimci olsun bir zahmet

    1|0
    0|1
    • ne gibi mesela yaşça büyük olsa bilene mi?

Kızlar Ne Diyor 6

  • Kötü düşünecek birsey yok ama bilemedim

    1|0
    0|0
  • Kızı önemsiyor, seviyor diye düşünürüm. Öyle erkeklerin nesilleri hiç tükenmez inşallah

    1|0
    0|0
  • Sen niye üstüne alındın ki bunu ahhshs

    1|0
    0|0
    • bak öyle düşünememiştim ben diyince kestirdi ama bahsedince yani

    • Belki aklımdadır kesmek sen diyince de tamam be şimdi kesiyim de demiş olabilr

    • o da doğru ha :D

  • Apta llığın sakal kesilir mi be 😒

    1|1
    0|0
  • Tam bir mal olduğunu... elalemin lafı ile hareket eden insanın karakteri zayıftır

    1|0
    0|0
  • Begendin diye uğraşıyor adamcağız.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...