Kapat

Sizi rahatlatan şeyler var mı?

İllaki vardır. Hep üzgün kalacak değiliz ya.

Sizi rahatlatan şey ne? Yaptığınız hangi eylem sizi gündelik dertlerden uzaklaştırıyor?

Mesela ben şuanda balkonda oturdum, bir yandan kahve içiyorum, bir yandan kitap okuyorum.
Kimseyi aklıma getirmiyorum ve hiçbir şey umrumda değil.
Bazen vurdumduymaz olmak gerekiyor.


0|2
23|43

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • dostumla dertlesmek.
    ben sadece konusunca rahatliyorum.

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 42

  • Sakinlesmek istersem baterimden başkası işe yaramıyor. Terapi gibi.. vuruyorsun kafans göre stresini atıyorsun Gürültüsüyle düşüncelerden arınıyorsun vs. Huzur bulmak istersem de yetiştirme yurtlarına giderdim türkiyedeyken.
    Nadiren de huzurevi. Çocuklar kadar işe yaramıyor ama bir nebze de olsa rahatlatır..

    0|0
    0|0
  • Meditasyon
    Müzik dinlemek , kahve , bişeyler okumak

    En seksi'si değer verdiklerimle vakit geçirmek.

    0|0
    0|0
  • Spor kanks

    0|0
    0|0
  • Aşk sevgi barış bir bardak nescafeye oreo batırmak iki biskuvi arasına lokum koymak gibi öpücük seyahat araba spor müzik eğlence sebepsiz kopmalar kuru ayazlar maziden uzaklardan gelen çığlıklar birden çıktımmviraneden koşa koşa indim kumsala acı acı sövdüm sonra yüzümü kırbaçlayan rüzgara

    0|0
    0|0
  • Evin en sevdiğim köşesinde, iki duble viski akabinde biraz sevdiğim melodileri tıngırdamak baya keyfimi yerine getiriyor. Ama o saatten sonra her şey eskisi gibi oluyor:/

    0|0
    0|0
  • lol oynuyom takımımdakilere sövüp rahatlıyom

    0|0
    0|0
  • Sıçmak

    0|0
    0|0
  • Banyo

    0|0
    0|0
  • Odamda ki bilgisayarımdan bir selanik türküsü açar bir fincan türk kahvesini alır balkonuma geçerim kafa dinlerim bu bana çok huzur verir özellikle saat gece yaparım.

    0|0
    0|0
  • çikolata

    0|0
    0|0
  • Legolarla oynarken derdim tasam aklima gelmiyo bisey o kadar zevkli olabilirmi

    0|0
    0|0
  • sıgara kahve muzık ve denız

    0|0
    0|0
  • Rakı balık =/

    0|0
    0|0
  • Bağırarak küfretmek.

    0|0
    0|0
  • Her tespih sallayan delikanlı olsaydı, imam mafya olurdu muabbeti var ya

    Senin ki de o şekil ahjfd

    0|0
    0|0
  • balkon manzara cay.. bu insana iyi geliyor sessiz ortamlarda genelde dertlenirsin ama vakit gecircek ugrascak birseyler bul kendine fazlada evde vakit öldürme ara sıra dısarı topluma karış ;)

    0|0
    0|0
  • spor ve seks

    0|0
    0|0
  • yürümek rahatlatıyor beni ama kalabalık yolda değil sakin bir yerde boş boş yürümek öyle güzel kafa dinletiyor ki müzik falan dinlemiyorum ben

    0|0
    0|0
  • Son ses muzik dinlemek

    0|0
    0|0
  • cay sigara

    0|0
    0|0
  • Müzik dinlemek.

    0|0
    0|0
  • Gitar çalmak

    0|0
    0|0
  • Balkonda kahveyle kitap okumak kaldı mı ki diyordum kalmış

    0|0
    0|0
  • sakalımı dişlemek. s

    0|0
    0|0
  • Yürümek.

    0|0
    0|0
  • seks kesinlikle

    0|0
    0|0
  • Sro oynamak

    0|0
    0|0
  • kitap okurken ksye girilmez ☺girme yani tavsiye

    0|0
    0|0
  • müzik rahatlatır

    0|0
    0|0
  • Sohbetin akışına bırakıyorum her şeyi.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 22

  • 0|0
    0|0
  • Kur-an okumak

    0|0
    0|0
  • Harcanabilir paramin olmasi. Kendi kazandigim ozgurce harcayabildigim.. Baska hic bisi beni mutlu etmio. Param bitince rahatsiz oluyrm

    0|0
    0|0
  • Müzik dinleyince sanki her şey geçiyor ya

    0|0
    0|0
  • Hakan var.

    0|0
    0|0
  • Müzik ve dans

    0|0
    0|0
  • Hiç bisey

    0|0
    0|0
  • Sezlong da uzanmak

    0|0
    0|0
  • Var.

    0|0
    0|0
  • Sevdiğim bir müziği dinlemek.

    0|0
    0|0
  • Pepe izleyince rahatlıyorum :/

    0|0
    0|0
  • Surekli mutsuz oldugumdan rahatlamaya firsat bulamiyorum

    0|0
    0|0
  • Terasta salıncakta boylu boyunca uzanıp kulaklığı takmak ve hayallere dalmak

    0|0
    0|0
  • Ağlamak ve kitap okumak

    0|0
    0|0
  • Rüzgarda tek başıma yürümek ama sıcakta aynı etkiyi yaratmıyor

    0|0
    0|0
  • Çikolata yemek bir de jelibon

    0|0
    0|0
  • Yürümek ve müzik :)

    0|0
    0|0
  • Prozac ❤ açık havada rüzgar saclarimi dağıtırken kulaklıkla son ses müzik dinlemek :)

    0|0
    0|0
  • Ergenliğimden beri en çok rahatlatan şey bir adet Marshall Mathers sesi:)

    0|0
    0|0
  • muzik dinlemek

    0|0
    0|0
  • Çikolata bolca çikolata♡

    0|0
    0|0
  • müzik dinlemek sessizliği dinlemek tek kalmak ooh mis

    0|0
    0|0
Yükleniyor...