Çine gitmek için kaç papel lazım dostum?

Yav arkadaşlar abimle iddaaya girdik 10 yıl içinde Çine ayak basıcam ve eğer basarsan ben balkona çıkıp ben hıyarım diye bağırcak ve Çine gitmek benim hayalim. Bu lanet adam benimle dalga geçti. Bu Çinde pekin e falan giderim heralde ya da shangay yâ da chonqing farketmez
Bir hafta ne kadar tutar biletinden tutun otel masrafına kadar. Hadi bir aydınlatın beni 😄😊😊😊😍😘😉☺


0|0
1|3

En İyi Erkek Görüşü

  • uçak parası ucuza bulursan git. orada ucuzluk cok zaten. eskiden daha da ucuzmus. ama biraz daha parası deger kazandı
    meslea 1000 lira gidiş 1000 geliş 2000 lira edio
    orda kalacagın yer vs. 3500 liraya 10 gün idare edersin bence

    evet ucak bileti 800-1000 lira arası

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Benim arkadaş var orda manyak emoş derler git onun yanında kal

    0|0
    0|0
  • İddia çok zayıf çok büyük olsaydı şansın vardı bu mu yani balkona çıkacak bla bla bla :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...