Arkadaşlar bir bakar mısınız?

Şimdi benim sanaldan bir arkadaşım var bunla 4 5 yıldır konuşuyoruz ve anlatamadığım her şeyi ona anlatırım hep kimseye anlatamadıklarımı halkımda her şeyi bilir. bir ara buna sevgilimin numarasını vermiştim bir de babamın numarasını kalp hastası olduğum için istemişti ikisinede hani babamı kendi istedi sevgilimi ben verdim bana ulaşamadığında ulaşması için. Ama şimdi bende anksiyete hastalığı var ve ya her şeyi anlatıverirse diye korkuyorum? Anlatır mı sizce 😔


0|0
4|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Okadar zaman anlatmamis şimdi niye anlatsın

    0|0
    0|0
    • Evet sevgilimin numarasını falan sildirdim zaten hani içim rahat etmedi diye sildi sanırım sildim dedi yani silmemişsede kendi vicdanı dedi ki ben işssiz değilim ben kimse için dinlemedim dertlerini senin iyiliğin için dinledim dedi

    • Hepsini Göster
    • Ya bir de şöyle bir durum var anlattışım şeyler şu bak bu sevgilimle birlikte uyuduk, ilkim olacaksada o olsun. Babama anlatsın sıkıntı yok da sevgilim duyarsa aramızdaki şeyleri nasıl bir erkek bilebilir diye kızar😔

    • İstersen takip ordan konuşalım

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 5

  • 5 yıl uzun bir Zaman dilimi tanıyamadın mı ayrıca sevgilinin numarası babanın numarası çok boş olmuş başka birinin numarası makul olabilirdi 5 yıldır yapmadıysa yapmaz herhalde yine de ihtimal dahilinde tanımadığım için net bişey diyemem

    0|0
    0|0
    • Bu yıl anlattım 5 yıldır tanıyorum sildirdim sevgilimin numarasını😏😕

    • Hepsini Göster
    • Uzakta oturuyor göremem de emin misin sildiğibe falan dediğimde telefonu göndereyim istersen ss mi atayım illa işssiz değilim ben dedi

    • Bilmiyorum ki ne bilim düşüncem bu

  • Bu düşüncen de anksiyeteye bağlı. O kadar zamandır tanışıyorsun, onu bizden daha iyi biliyorsun. Neden söylesin ki? Tedirginliklere hep sebep ara. Bu şekilde başa çıkman daha kolay olur.

    0|0
    0|0
  • . Neden ne niye anlatsin ruh hastasi olmasi lazim. Olsaydi zaten 4.5 yildir zaten anlardin bence boyle bir seyi aklina getirip canini sıkma

    0|0
    0|0
    • Kuzum elde değil anksiyete var bende gereksiz kaygı hastalığı

    • Seni anliyorum. O zaman anksiyete ile ilgili psikoterapi almalisin. Hafif dozda ilacta olabilir. doktor sart tabii kulaktan dolma ilac degil.

  • Sakin ol öyle bir şey olmayacak

    0|0
    0|0
    • Nerden biliyorsun kuzum anksiyete var ben de kafayı yiyecek gibi oluyorum😂

    • Bana güven düşünme onu artık
      Sevgilinle hayaller kur şimdi neler olsun isterdin

  • Anlatmaz

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Onu sen tanıyorsun. Güvenilir biriyse anlatmaz.

    0|0
    0|0
  • Belki

    0|0
    0|0
  • 5 yıldır anlatmamış, şimdi mi anlatacak? Aslında onu en iyi sen bilirsin, eğer güvenilir bir kişiyse anlatmayacaktır.

    0|0
    0|0
    • Yok 5 yıldır tanıyorumdq bu yıl anlattım kuzum herşeyimi

    • Peki güvenilir biri mi?

    • En son güvenini sarsacak bir şey yaptıysam güvenme dedi. Bir de benim eski sevgili problemim vardı onunla alakalı da aranız bozulursa bu yüzden ara sevgilini ben kpnuşurum dedi

Yükleniyor...