Ohallle ilgili birsey sorucam?

Ohallle ilgili birsey sorucam?
Beyler bu liste bursada kapatilan okullar var bende nilufer kolejinde okudum. Elimde mezuniyet belgesi yilliklari falan falan var. Millet elindeki feto ile ilgiki kitaplari imha ediyor. Ben herhangi bir ev aramasina karsi mezuniyet belgemi imha etmem gerekirmi. Kafama takildi.


0|0
12

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

  • Emniyete git sor nolur nolmaz

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Geçmişinde cemaatle ilgili bağlantıların neler? Aldığım duyumlara göre bazı şehirlerin köylerine kaçıp sığınan çok fetocu varmış. Korkudan köy halkları şikayet etmiyorlarmış.

    0|0
    0|0
    • Bir alakam yok sadece okulunda okudum.

    • Herhangi bir gözaltında bu beyanda bulunursan araştırıp salarlar zaten. Şüphe çekecek şekilde davranırsan daha çok dikkat çekersin.

  • Yok be moruk abartmayın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...