"İyi Bir Kadınla İyi Bir Erkek Birlikte Değildir. Çünkü Kadınlar, Kötü Erkeklere Aşık Olup İyi Erkeklerle Dertleşir. "?

Bu söze katılıyor musunuz?


0|0
11|34

En İyi Erkek Görüşü

  • erkeklerde oyle kendini seven kadina bakmaz gider kendini sevmeyen ilgilenmeyen ama kendince cekici olanin pesinden gider

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 33

  • Aynen.. İyi erkekler pasif kötüler ise aktiftirler. İyi ve aktif erkek ise türüne az rastlanandandır.

    1|0
    0|0
  • Var ya adamsın adam :D

    0|0
    0|0
  • Yav bu insanlara işlemiş ama hiçbir zaman olmayan bişey. bir çocuk kötüyse kız onunla asla takılmaz hatta kavga dahi ederler, bu şekil olaylara çok şahitlik ettim. Kötü çocuklar kazanamaz bakmayın 'Kötü Çocuk' lafta güzel geliyor. Gerçek hayatta karşılarına çıktımı kımse ıstemıyor bir kere guvenemessınkı ag . d

    0|0
    0|0
  • Kadinlar kotu erkeklerle gönül eglendirip iyi erkeklerle gidip evlenirler.

    0|1
    0|0
  • Valla doğru hayatımın bir bölümünü Güzin ablalık yaparak geçirdim ve kızları çok iyi anladım seven değil skn yaranıyor

    0|0
    0|0
  • Doğruluk payı var tabi ama hepsi de böyle değildir yani.
    Bu devirde saf olanın işi zor

    0|0
    0|0
  • hayırrr

    0|0
    0|0
  • fikrim yok -,-

    0|0
    0|0
  • Doğrudur. Bir örneğini yaşadım.

    0|0
    0|0
  • kesinlikle :D istisnası olsa da :D

    0|0
    0|0
  • kadınlar zekidir ama bu konuda çok salak ve gerizekalıdır.. katılıyorum.. kötü erkek olmak istiyorum ama olamıyorum ;) Nasıl yapcaz

    0|0
    0|0
  • Katılıyorum.

    0|0
    0|0
  • Saçma

    0|0
    0|0
  • Dogru dedin

    0|0
    0|0
  • Evet öyle

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle katiliyorum

    0|0
    0|0
  • katılmıyorum benim eski sevgilim önce benimle dertleşiyordu sonra sevgili olduk beni kölesi yapıp kırbaçlamaya başladı fantezi buydu kötü sayılmaz :)

    0|0
    0|0
  • Aynen öyle

    0|0
    0|0
  • Sonuna kadar katiliyorum

    0|0
    0|0
  • evet aynen öyle oluyor :/

    0|0
    0|0
  • kadınlar mallsa bizene ya

    0|0
    0|0
  • İmzamı atarım altına

    0|0
    0|0
  • Ewet öyle

    0|0
    0|0
  • Doğru tespit. Kadınlar bazen yoruyor yahu

    0|0
    0|0
  • Sonuna kadar öyledir

    0|0
    0|0
  • kesinlikle yaşadım

    0|0
    0|0
  • Çok yanlış

    0|0
    0|0
  • Ben hep dertleşilen oldum 😄

    0|0
    0|0
  • evet imzamı atıyorum

    0|0
    0|0
  • doğru %100

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 11

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...