Çocuk dilinden iyi anladığınızı düşünüyor musunuz?

Çocuk dilinden iyi anladığınızı düşünüyor musunuz?

Çocuk dilinden iyi anladığınızı düşünüyor musunuz?Yarım saatten fazla oldu hala ağlıyorlar ve ne için olduğunu bilmiyorum, sizce neden ağlıyorlar? Nasıl sakinleştirmem lazım bunları?

Ben onları en çok ağlamayan hallerini seviyorum.😄❤

#SerseriSorular


1|2
34|9

En İyi Kız Görüşü

  • Kanka eymen de arada ağlıyor bende niye aģladıgını anlamıyorum anneme atıyorum topu o bile anlamıyor assda. Sıkılmıştır belki😕

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Çok iyi anlarım :D

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 33

  • küçüğü tatlı.

    0|1
    0|0
  • Can'ları sıkılıyor, biri ağladı mı öbürü de ona bakar Ağlar.
    Güldürmeye çalış, ya da ayakabılarını hemen getir ki, dışarı götürüyorum de, sevinecekler.
    Çoçuk işte sürekli eğlence arar

    0|1
    0|0
  • Aman Allahim su tatliliklara bak 🙊🙈😍💋💋 ( masallah) ..

    Ne icin agliyorlar? dir🤔 Annesi sana birakip gittigi icin olabilir ve sende onlari susturmakla gorevlisin hadi bakalim sustur onlar.. Gezmeye cikart orda hava nasil adanada karardimi yasa bilmiyorum ama kopek falan yok mu sevmeleri sagla oda olmadi alisverise , bakkala cakkala ya da gotur birseyler al.. ☺️😉😂

    0|1
    0|0
  • Anlarım ama çocukları sevmem.

    0|1
    0|0
  • Ağlıyorlar mı hâlâ 😊

    0|1
    0|0
  • Karşısına otur göz teması kur ve ağlama ne istediğini neden ağladığını sor daha da ağlarsa ağladığın için seni tam olarak anlayamıyorum ve ağlayarak ne istediğini anlatamazsın diyerek konuş :)

    0|1
    0|0
  • Soruncane diyor

    0|1
    0|0
  • Şu küçük olan çok tatlıymış :D

    0|1
    0|0
  • Bence de sıkıldıkları için falan agliyorlardir biraz oyun falan oyna onlarla. onlarla yasitmis gibi konuş.

    0|1
    0|0
  • Çok istediği seylerden birisini yapmamışsınız sanırım ya da sıkıntıdan bunalmışar eglence istiyorlar. Evet çocukların dilinden anlarım

    0|1
    0|0
  • Hala agliyorlar mi?

    0|1
    0|0
    • Hayır ama bilmiyorum neden agladilar.

    • Evde sıkılmışlar bir oyle bir sey oldugu zaman sadece bir tanesini bir odaya gotur kapiyi kapat onunde diz cok neden ağladığını sor. sakinlesince zaten soyler ama belli sıkılmış cocuklar en yakin parka goturmen ya da kapinin önüne cikarip oynatman bile yeterdi onlara :)

  • hayır

    0|1
    0|0
  • Sinirlenmediğimde evett

    0|1
    0|0
  • Evet. Manyak anlarım kskdkc master yaptım o konuda

    0|1
    0|0
  • Ben çocuk ağlamasına gelemem. Oturur onlarla ağlarım. Bu yüzden çocukları yaklaştırmam kendime.

    0|1
    0|0
  • Ayy yerim ki ben bunları yaaaaa

    Yatır yere ye ikisini de o göbüşlerinii ısırrrrrrrrrr

    0|1
    0|0
  • aynen ağlamayan halleri süper

    0|1
    0|0
  • Onlara sormayı denedin mi sorunun ne olduğunu?

    0|1
    0|0
  • valla bazen dikkat çekmek için bile ağlama taklidi yapıyor uyanıklar :)

    0|1
    0|0
  • tiplere bak ahahah mıncırırım ya

    0|1
    0|0
  • Mecbur 😀 anasınıfı ögretmeni olacagim

    0|1
    0|0
  • Asla.. Çocuklarla hoslaşmıyoruz bile. Büyütmek kutsal bir şey cidden..

    0|1
    0|0
  • anlarim bu yüzden anaokul ögretmeni oldum :) 😍
    cok tatlilar masAllah 😍

    0|1
    0|0
  • Telefonu vermek lazım başka çare yok bide dondurma al. O zaman susarlar.

    0|1
    0|0
  • anlamıyorum maalsef

    0|1
    0|0
  • Onlara ilgi göster oyun oyna mesela ilgileri dağılır ağlamazlar

    0|1
    0|0
  • çok ağlarsa ilgi istiyor demektir

    0|1
    0|0
  • hic anlamam

    0|1
    0|0
  • Anlarım çok tatlilar

    0|1
    0|0
  • Oncelikle tv kapat sessiz sakin bir ortam hazirla egil goz temasi kur ve sor dertlerini teker teker. Yardimci olmak istediginj soyle ama aglamaya devam ederlerse onlar icin malesef hoc bir sey yapamiycagini soyle. Iki dk bekle etkisini goruceksin

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    3

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Erkekler Ne Diyor 8

  • çocuklar benim dilimden, benim onların dilinden anladığımdan daha fazlasını anlamıyorlar. :)

    0|1
    0|0
  • mesela ben çocuklarıma hep şöyle yapardım erkek adam ağlamaz derdim böyle şovalye gibi yetiştirirdim. Derdim benm şovalyem onlarda biziz derdiler peki kim ağlamaz derdim onlarda sovalyeler ağlamaz annelerini korurlar derdiler arada bir ağlardılar ama herzaman birbirlerine sahip çıkardılar :D

    0|1
    0|0
  • annelerinen uzak olmak olmalı
    biraz böyle mızıkçılık yapıyorlar
    ilgisini çekersen bir daha annelerini isteyeceklerini snamam açıkmadığı sürece

    0|1
    0|0
  • Az biraz anlarım , kucagim da uyuta bildirimde

    0|1
    0|0
  • Sayilır

    0|1
    0|0
  • Bir palyaço kolay olunmuyor :) :)

    0|1
    0|0
  • Bebek dilinden daha iyi anlıyorum

    0|1
    0|0
  • Döve döve seviyorum

    0|1
    0|0
Yükleniyor...