Araba fiyatları neden bu kadar uçmuş sizce?

Araba fiyatları neden bu kadar uçmuş sizce? İkinci El 40.000 tl araba mı olur sıfır fiyatları uçmuş resmen şu ÖTV bir indirmediler insanın üzerinden geçinmeyi çok seviyor devlet çok pahalı herşey tek araba için geçerli değil bu dediğim başka ülkede daha rahat yaşam koşulları var


1|0
13|7

En İyi Kız Görüşü

  • Başka ülkede yaşamadığın belli :) gidebilirsin...

    0|0
    0|0
    • Ben kafamdan atıyorum okey o zaman lütfen sen doğrusunu düzelt araba vergisi en çok hangi ülkelerde alınıyor ilk 5 söyle benzin en çok hangi ülkede pahalı ilk 5 söyler misin bilgilenelim

    • Hepsini Göster
    • Çünkü günek kore demokrasiyle yönetilmiyor ve güney korenin trafını bu kadar hain sarmış değil, gümrük vergisinin ne kadar olduğunu ve gümrük vergisini kimin belirlediğini bir araştır bakalım, ayrıca en yüksek milletvekili maaşı türkiyennkiler almıyor, her duyduğuuz asparagas paylaşımlara , haberlere itibar etmeyiniz. Vergi kaçakcılığının önüne benzin olarak geçiyor zaten, ayrıca benzin kullanmak zorunda değilsin,

    • Gümrük vergisi ne kadar olduğunu biliyorum merak etme milletvekili maaşları şartlarını net biliyorum o yüzden bu kadar rahat konuşuyorum peki sen biliyor musun? Vergi kaçakçılığına benzin olarak geçiyor derken :) e geçmesin bari yediğin ekmekten bile vergi alınır evet türk insanı benzin kullanmasın lpg kullansın size çok mu diyorsun bence çok basit bahane bunlar

En İyi Erkek Görüşü

  • Ülkemizdeki çoğu insan aç, evsiz kötü standartlarda yaşıyor. 1300₺'lik asgari ücretle geçinen aileler var ne yazık ki. Devlet de sana diyor ki: X Bey/Hanım, ülkede bu kadar parayla geçinen insan varken siz 40000-50000 liraya araba alabiliyorsanız.. E o zaman ben de size bindireyim.. Böyle boktan bir ülkedeyiz. Diğer ülkelerde çok basit, normal olan şeyler burada lüks görülüyor.

    0|0
    0|0
    • Şunu söyleyende çıkar 40.000 tl verebiliyorsun ama emin ol eskiden yapılmış bir kaç şeyi satarak veriyorum diğer türlü bu parayı biriktiremezdim ya da almazdım veya borçla yıllarca öderim kendim için değil herkes için ÖTV indirimi istiyorum ama nerde bizim insanımızda kafa

    • Aynen

Kızlar Ne Diyor 12

  • Aynen oyle indirim olsun bibara vardi ya bedavaya araba aldilar

    0|0
    0|0
  • Yerli üretim yok yerli marka yok. Çoğu araba dolar ve euro üzerinden Türkiyeye geliyor. Bence bu yüzden..

    0|0
    0|0
    • ÖTV +kdv yüksek, özel tüketim vergisi +katma değer vergisi yakında nefes alıyorsun arabada vergisi çıkarsa şaşırmam :) ÖTV indirimi olsun yazık halka

    • E geliş maliyetine göre vergilerde artıyor.

  • Bende bir araba baktım 2015 model sıfır 60 bin. bende eski modeline bakayım daha ucuzdur dedim 2000 modeli 20.000 çıktı çok saçma değil mi ya

    0|0
    0|0
  • Dolar aldı başını gidiyor, bizim ülkede de vergiler çok yüksek arabadan pahalı zaten.

    0|0
    0|0
  • bir araba mı pahalı arkadaşım. Uçtu herşeyin fiyatı.

    0|0
    0|0
    • "herşey tek araba için geçerli değil"sanırım belirtmişim :)

  • marka modele gore değişir.

    0|0
    0|0
  • 40.000 normal 150.000 ye de varken

    0|0
    0|0
  • Bilmiyorum ama cidden uçmuş babamda 1 hafta oluyor ford focus 2012 model aldı 51.000 😫

    0|0
    0|0
    • Aynen öyle uçmuş fiyatlar kimse sıfıra yanaşmıyor artık ikinci el bile yanaşılmayacak düzeyde B sekmenti ikinci el araba 40.000 tl eder mi ya :)

    • Oluyormuş 😁

  • normal bence benimki 35bin 4 yıllık araba sıfırı 45 zaten. Hatta sağlam bişey istiyorsan daha fazla

    0|0
    0|0
  • bence çok istiyorum ama bütçemi zorladığından dolayı alamıyorum

    0|0
    0|0
  • bir aahina 14 lira istiyolar niyemi uctu mal insanlar yuzunden eski arabalara servet istiyolar

    0|0
    0|0
  • Valla ya Adam 1990 model Araca 30. 000 diyo manyaklar 😞 Neymis temiz Mis bakkmliymis baslarım 😑

    0|0
    0|0
    • Geçenler de bende gördün öyle komik rakamlar araba benden büyük 20.000 tl yazmış şaşırmıştık görünce iki defa baktık hatta biz mi yanlış görüyoruz diye

    • 😅😅 hayallerde kaldı birazcık 🚗

Erkekler Ne Diyor 6

  • Memlekette kedi ölse pisaya bozuluyor zaten. Kış ayında daha uygun fiyatlı oluyor. Bir de sıfır araç yerine ikinci el temiz araç bulmak daha iyi seçim olacaktır. Bu işlerle uğraşanlar gayet iyi ticaret yapabiliyor

    0|0
    0|0
    • Önceden evet kış ayını beklerdi ama böyle giderse kışta çare olmayacak ikinci el temiz bulunabilir ama benim asıl anlatmak istediğim neden sıfır arabaya binme şansı yakalamanın bizim halkımız niye insanımızın üstüne daha çok yük binsin neden hep halka olan olsun

    • Bunlar sanıyor ki herkes iş yapıyor fazla para kazanıyor diye fiyatları çekiyor ister satsın ister satmasın. Gücün yettiği kadar harcama yapacaksın kardeşim başka çaresi yok bu böyle geldi böyle gidecek maalesef

  • dolardaki yükselişe bağlanıyor ama orantı kopmuş durumda

    0|0
    0|0
    • Aynen öyle işte bunu anlatmaya çalışıyorum ama anlamıyorlar sence ÖTV ve kdv düşse alım gücü daha çok artar mı artmaz mı

    • ithal otomobilde belki bunun faydası olacaktır ama yerli üretimdeki handikaplar devam ettiği sürece fiyatların düşme beklentisi boş çıkacaktır

  • Ulan tam da araba alacagim zamana denk gelir mi yav yazık değil mi bana :o

    0|0
    0|0
  • Devletin saçma sapan harcamalarına para bulma yöntemi işte.

    0|0
    0|0
    • Aynen öyle bir bakıma şimdi diyecekler o parayla köprü yapılıyor o şu yapılıyor peki o zaman vergi gene alınmıyor mu? Peki devletin harcadığı gereksiz paralardan tasarruf etselerde halka yük bitmese dimi

    • Bos insanlara maas vermese. Belediyeler bos bos cevre duzenlemesi yapmasa. Bos projelere yatirim olmasa.. Liste uzar gider.

  • Hep oyun şu araba piyasası. En ufak şeyden etkilenip fiyatlar artıyo

    0|0
    0|0
  • amerikanın oyunları

    0|0
    0|0
    • Amerika lık bir durum değilki Türkiye ye giriş fiyatına bak birde eklenmiş ÖTV +kdv bak bu kadar da olmaz dersin

Yükleniyor...