Kapat

18 yaşındayım evlensem geçinirmiyim?

1600 benim maaşım 1500 de evleneceğim kızın maaşı 3100 tl

900 kira 2+1 ev
700 aylık yiyecek
600 tl faturalar+lig tv

Geriye 900 tl kalır ondanda ek masraflar ve cep harçlığı yaparız kalırsa bankaya atarız.

Güncellemeler:
sizcee
sizce

0|0
27|21

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • ligtv nedir kardeşim ya :)

    yaşınız genç erken evlenmeyin bir anlık duygulara kapılmayın
    cocuk olursa hanım çalışamaz
    tek başına nasıl olacak bu işler

    0|1
    0|0
    • çocuğu hemen yapmayacağız 2 sene sonra filan o zamana kadarda aylık 300 400 atarak para biriktircez

    • valla kardeşim teyzemin ogluda öyle diyordu
      aralıkda evlendi geçen sene
      eşi dogum yapacak 3 ay sonra sanırım

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 26

  • Hayat düşündüğün kadar basit değil. Bu saydığın koşullarda geçinilebilir, ancak bunun düğün masrafı, eşyası, osu busu, bir hayli ıvız zıvırı var..

    0|0
    0|0
  • 700 lira nerenize yiyeceksiniz. Biriniz ek ise falan girse daha rahat olursunuz cunku daha cocuk falan isteyeceksiniz.

    0|0
    0|0
  • Aileler?

    0|0
    0|0
  • 18 yaşında ve pembe hayaller :))

    0|0
    0|0
  • bence erken biraz biriktirin ya da takılara güveniosan evlen😂😂

    0|0
    0|0
  • Esyalar?

    0|0
    0|0
    • şu an evlenmicem zaten 1 kaç sene sonra 20 gibi eşya dediğin birşey değil spotçulardan evi döşersin yavaş yavaş ayağını yorganına göre uzatırsın sende 200 ekran lcd değilde 120 ekran al anladınmı

    • Hepsini Göster
    • * k 'yu ya olarak çeviriyor cidden tebrik ediyorum ks 'yi lanet olasıca

  • Geçinilir işte ne güzel hesaplamışın

    0|0
    0|0
  • çocuk yapmayın tüm denge bozulur :)

    0|0
    0|0
  • Geçinirsiniz

    0|0
    0|0
  • şaka olabilir misin

    0|0
    0|0
  • Evdeki hesap çarşıya uymaz

    0|0
    0|0
  • 700 liraya ne yiyeceksiniz öyle😄Geçinmeyi boşver 18 yaşında evlenilir mi? Evlilik bu oyun değil

    0|0
    0|0
  • eşyalar :) ? ayrıca aylık ne yiyonuz öyle biz 3 kişiyiz ayda 300 lira yiyoz

    0|0
    0|0
    • spotçulardan evi döşerim ne olcak 2.000 tl yede koltuk takımı var 1.000 tl yede

  • Geçinmek sıkıntı degil 18 yaşında evlenilmez çok küçük

    0|0
    0|0
    • geçinilirse evlenilir herkes tutturmuş bir 28 30 yaşında evlenmeyi kartlaşınca

  • evlen kanki

    0|0
    0|0
  • Daha yaşın kaç ne evlenmesi

    0|0
    0|0
  • Öyle kız varsa git evlen kendine güvenin de varsa..

    Belki biz geç kaldık.. sen kalma.

    0|0
    0|0
  • 18 yas cok erken

    0|0
    0|0
    • karım olsun istiyorum

    • Simdi heveslisin ama keske biraz daha geç evlenseydim diyebilirsin. Bende seninle yasitim ve bu yastaki kizlar ve erkekler evlilik için uygun değil valla

    • o zaman boşarız bana karşı gelen veya aykırı davranışlar sergileyen kadını anında boşarım

  • her şey para değil yeğenn

    0|0
    0|0
  • cok gencsın :)

    0|0
    0|0
    • 30 yaşında evlensem ne değişecek mesleğim elimde kızda çalışıyor hadi diyelim kızla ayrıldık ben gene tek yaşayacak maaşa sahibim bu kadar basit.

    • Hepsini Göster
    • onaylicaklar ben ne dersem o olur

    • kızın aılesı olmaz dese kacırıcan mı? ya da işte su kadar altın falan ısterız deseler

  • Bu ne acele bekleyin biraz sorumluluk alabilirmisiniz ki?

    0|0
    0|0
    • acele etmezsem zinaya düşerim zina etmek istemiyorum

    • O da doğru bişey ama bekleyebilirsin şart değil. Sorumluluk alman gerek. Çocuğunuz olursa bakabilicek sorumlulukta msın?

    • çocuk two years sonra yapacaz o zamana kaar aylık bankaya 400 500 atacaz kız evde kalınca çocugun ihtiyaçlarını ordan karşılayacaz

  • kanka muta nikahı yapin islamda var böyle sey 1-2 gün evli kalıp bosaniyirsunuz;)

    0|0
    0|0
  • yorumlarına baktımda olgun olmadığın çocuk olduğun çok belli. Boşuna kızın hayatını yakma.

    0|0
    0|0
  • Nerde yasiyosunuz? 900 kira cok geldi bana ki izmirde yasiyorum.
    700 aylik yiyecek icin fazla ben bimden 200 liraya 3 araba dolu dolu alisveris yaptigimi bilirim.
    Faturalari bilemicem ama dogal gaz yoksa 600 tutmaz yalnizca kisin elektrik biraz daha fazla gelir ama eger tutumlu olursaniz faturalardan bir 100 tl tasarruf edersiniz.

    0|0
    0|0
    • ben zaten inanılmaz derecede cimri biriyim bende bilerek fazla yazdım çünkü az yazsaydım bu seferde diyeceklerki o fiyat çok düşük bilmem ne yoksa bende öyleyim az harcarım :D

    • Buyuk sehirde yasiyosaniz bence 1500 tl ye kira, faturalar ve yemek rahatlikla hallolur. Geriye 1600 kalir onu da yersiniz

  • Parayı harcamasini bilirsen az para ile bile geçinirsiniz.

    0|0
    0|0
  • Helal olsun sana be. aferin. keske her erkek senin gbii sorumluluk alabilse

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • Rahat geçinirsiniz çift maaşla

    0|0
    0|0
  • İlk önce biraz birikim yapman gerek birkaç sene. çünkü eşya falan alacaksınız , düğün masrafları falan var

    0|0
    0|0
  • Askerliği yaptın mı

    0|0
    0|0
  • Geçinirsiniz tabi ama düğün masrafları falan önemli

    0|0
    0|0
  • 900 tl cebinizde kalıyor çocuk bakmak vb işler sizi fazla yorar bence biraz birikim yapıp ev alın sonra rahat edersiniz

    0|0
    0|0
  • Gecinilir.

    0|0
    0|0
  • Geçinilir de zar zor. İleride çocukların masrafı da olacak.

    0|0
    0|0
  • Babam 4 kişilik aileyi asgari ücretle geçindiriyordu. Şimdi ayda 20 bin yetmiyor. Ayağını yorganına göre uzatırsan geçinirsin.

    0|0
    0|0
  • Geçinemezsin

    0|0
    0|0
  • 25 te bosanir aglarsin sagda solda zibel diye

    0|0
    0|0
  • Ne evlenmesi o yaşta dostum yakma kendini :) 30 a kadar evlenme hayatını yaşa

    0|0
    0|0
  • kardeşim lig tv varsa geçinirsin idda da vardır o bakımdan :)

    0|0
    0|0
  • Geçinemezsin.

    0|0
    0|0
  • Zor abi gel askere gidek senle

    0|0
    0|0
  • Evlen derim 😊 rızkı veren Allah 😊 sıkıntı yapma 😊 hersey gönlünce olsun 😊

    0|0
    0|0
  • Bence bir dene

    0|0
    0|0
  • Sen evlen gerisini düşünme koç yiğit Allah verir herşeyini. Sen yeterki Allahın emri diye evlen ;)

    0|0
    0|0
  • Kızın maaşına guveniyorsan eğer iyi şeyler olmaz

    0|0
    0|0
    • kız çalışmayı seviyor hocam yani evde yatmayı sevmiyor zaten sıkılıyor

    • Hepsini Göster
    • boşarım çok önemli değil

    • O zaman ne diye evlenip te kızın hayalleri ile oynayacaksın ki arkadaşım

  • Geçinemezsen geçirirler gülüm lan ne evliligi 25 yaşındayım manitam yok borç gırtlakta 18 yaşında çocuk evlilik diyor

    0|0
    0|0
    • 25 başında borç yaptıysan benle kendini kıyaslama ben sıfırdan parası olan bir insanım

  • ne öldürür ne güldürür.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...