Otobüste yaşlılara yer vermek istemiyorum biktim ya?

Ben günde 12 saat çalışıyorum ve hep ayaktayım. Hareketli bir işim var. Paydosta resmen çöp gibi oluyorum canım acıyor ve eve gitme yolum 1 saat. Ayaklarim, bacaklarım artik normal yururken bile agriyor. Bu haldeyken otobuste yaşlilarda gelip gelip basima dikiliyorlar bir drfa kalkincada oturcak yer kapamiyorsun daha saatlerce birde eve varana kadar ayakta dikildim hak mı bu ya. Ayakta duramicak kadar yasliysa otursun evinde biktim ya biz insan degil miyiz?


0|0
1230

En İyi Erkek Görüşü

  • Aynı fikirdeyim. İş giriş-çıkış saatlerinde binmesinler toplu taşımaya. Ben kimseye yer vermiyorum.

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Bizde o tür kizmalar çok maalesef bizim burada vermişler ellerine kart 70 üstüne hem bedava diye zırt pırt inip çıkıyorlar milleti de avare ediyorlar adamın birisi doğru düzgün yolda yuruyemiyor titremekten kalkmış çarşıya gidiyor sırf bedava diye hergün

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 29

  • dolaşan amca- teyzeleri işe gidiş- dönüş saatinde otobüse almasınlar

    1|0
    0|0
  • yer vermek zorunda değilsin ki zaten, niye kendini yer vermek zorunda hissediyorsun.

    0|0
    0|0
    • Basimda dikiliyo kalkmayinca otobusteki millette hemen klasik o cirk cirk cirk sesleri cikaritorlar.

    • hiç umrunda olmasın el aleme bakma sen.

  • dün otobüste başıma gelen bır olay

    yorgunluğun keyfını çıkarırken otobüs koltuklarında , bırden tepemde belıren bır kadın , gozlerı bılınmedık bır yere bakarak , musade eder mısın oturacağım dıye seslendı , kocası ve bebegı d evardı , baştan aşağı suzduken sonra gülerek yerimden kalktım yer verdım. hayretler ıcınde kaldım , sanki evinin koltuğuna oturmuşum gıbı , oyle rahat oyle normal. zaten bebeği olmasa ona güzel bır cevap verecektim de işte bebişler hepımızın

    0|0
    0|0
  • Sende haklısın ama yaşlı olsalarda onlarda insan senin benim nasıl ihtiyaçlarımız varsa onlarında ihtiyaçları var. Onlarında bir yerden bir yere gitme ihtiyacı var. Yaşlılar diye evde oturacaklar diye bir şey yok. Sen genç olarak sana fedakarlık düşüyor. Yaşlanınca anlarız zaten.

    0|0
    0|0
    • Is cikis saatlerinde bari otursunlar evde butungun isleri ne agir iste calismayan bilmez bacaklarimda damarlar patliyor benim ayakta dikilmekten varis oldum bide 1 saatlik yolu ayakta dikilmek cok zor artik vermicem kesinlikle aldim boyumun olcusunu

    • Sende şöyle bir şey yaparsın gerçekten dikilemeyecek birini gördüğünde yerini verirsin ama dikilebilecek bir yaştaysa vermezsin yerini.

  • bütün gün ayakta ve koşturmaca içerisinde çalışıyorum fakat hiç bir yaşlı insanın veyahut çocuklu bir bayanın ayakta kalmasını yüreğim elvermiyor ne kadar yorgun olursam olayım eve gidince dinleneceğim elbet ama onların hayat yorgunluğu ve vücut larının direnci az başkaları yer vermeye bilir ama ben hayatta oturarak gidemem

    0|0
    0|0
    • Seninle ben bir miyiz? 45 kilo kızım ben zaten zor calisiyorum butungun ayakta canim cikiyor senin kadar direncli olamam. Dayanamayacagim halde yerde verdim 1 saat ayakta gittim eve geldim dinlendikten sonra bile bacaklarimda batma seklinde agrilar oldu hep yururken

    • Ben seninle ben biriz demedim senide eleştirmedim ben kendimin her şekilde yer verebileceğimi söyledim senin ne yapıp yapamadığını eleştirmedim eleştirmeyede hakkım yok zaten

  • haklı olduğun taraflar var..
    çünkü o yaşlı teyzeler / amcalar izdivaç programlarında halay çekiyor..
    yıllardır toplu taşıma kullanmıyorum ama en güzel taktik uyumak sanırım..

    0|0
    0|0
  • Tak kulaklığını müziğini dinle gözlerini kapat. eve gidene kadar ne görürsün ne duyarsın. :)

    0|0
    0|0
  • Cam kenarına otur dışarıyı seyret :) Ben genelde yer veririm ama bazen belim ağırdığı için veremiyorum gelip başıma dikilip salak salak dik dik bakıyorlar. 2 tane bel fıtığım var :)

    0|0
    0|0
  • Çok yaşlılara versen iyi olur. Ama öyle sıradan süslü püslülere yer falan verme.

    0|0
    0|0
  • Verme zaten. 70-75 altina vermem ben.

    0|0
    0|0
  • Bunun vicdanını yaşıyorsun, çok temiz kalplisin

    0|0
    0|0
    • Iste basimda dikilip saga sola savrulunca yer vermemeye rahat edemiyorsun hemde etraf cirk cirk yapup duruyor kalktim ama cidden hic halim olmuyor 1 saatte yolda dikilip evede gec ulasiyorum zaten hoop yarin erkenden yine is yoruldum artik

    • İyi birisisin

  • Milletin ne dediği önemli değil bilseler böyle çalıştığını zaten bişey demezler takma sen onları verme yer felan.

    0|0
    0|0
  • 70 yaşındakine ver ama 40 50 yaşındakine verme saglamsa oda değilse onada ver

    0|0
    0|0
    • Ne 70i gitmis ealisveris yapmislar tam is cikisi vakti sonra basimda posetlerle sallanip duruyor...

    • Verme onlara dediğim gibi yap sorun olmaz

  • Kulaklığını takıp dışarıyı izle. Çok yorgunsan yer vermek zorunda değilsin.

    0|0
    0|0
  • bende yer vermem hatta laf eden olursa sen beleş dıye ekmek almaya bıle otobusle gıderken ben aksama kadar ayaktayım canım cıkıyo benden saglamsın sen bana yer ver dıyorum

    0|0
    0|0
  • Bence 65 yaş kartları belli saatlerde geçerli olmalı. İnsanlar işe gidip gelirken onlar Ulustan ekmek almaya gidiyor. Saçmalık..

    0|0
    0|0
  • Unutma o ihtiyarlar Zaman'ında işe gidip gelecek otobüsler yoktu şehirden şehire yürüyerek gidiyorlardı ve senin kadar nazlanmıyorlardı

    0|0
    1|1
  • görende silah zoruyla verdırtıyolar sancak

    0|0
    0|0
  • verme haklısın

    0|0
    0|0
  • sen vermeyebilirsin haklısın r

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 11

  • Haklısın ama yapacak bir şey yok. Otobüslerde yazı var üstelik yeri geldiğinde bu koltuklar yaşlıların gazilerin ve de hamilelerindir diye. Benim en çok kızdığım şey ise; Bizim Ankara da yaşlılar bedava biniyor. E haliyle mesai saatlerinde de otobüsleri boştan yere işgal ediyorlar. Böyle gereksiz yaşlılara kızıyorum

    0|0
    0|0
  • Haklısın yer vermek zorunda değilsin

    0|0
    0|0
  • Yer vermek zorunda değilsin yorgunsun sonuçta böyle isyana bağlıcaksan yer verme bukadar basit

    0|0
    0|0
  • Ben de pek vermiyorum 2 durak sonra iniyorlar zaten 2 saat yolum var hiç ayakta gidemem valla. Hiç vermiyor değilim ama.

    0|0
    0|0
  • yer vermek zorunda degilsin bosver otursunlar evde

    0|0
    0|0
  • uyuyor taklidi yap ya da gerçekten uyu başka yolu yok

    0|0
    0|0
  • verme bencede

    0|0
    0|0
  • Yer verme zorunluluğun yok zaten

    0|0
    0|0
  • sende yer verme insanlar ne diyorsa desinler çok da tın

    0|0
    0|0
  • sektir et ne vericen onlar insansa bizde insanız bizde yorulabiliyoruz hasta olabiliyoruz yaş farkı var diye eziyet çekmek zorunda da değilsin

    0|0
    0|0
  • Kess ve yalamaya devam et

    1|1
    1|0
Yükleniyor...