Çoğu Türk kızı prenses havalarında?

genelleme yapmak istemediğim için oranı biraz daha düşük yazacağım. Türk kızlarının %60 ı prenses edalarında. hiç spor yapmayanlar evde yatıp göbek popo büyütenler bile böyle. hayır dertleri ne anlamıyorum bir gülümseme bir selam verilmez mi? yabani yabani bakıyorlar. tamam erkekler süper yakışıklı değil ama kızların çoğu da güzel değil. böyle olmayanı yok mu yani mesela otobüste gülümseyen kafayla selam veren birine gülümsemek ayıp bişey mi? sonra tanışamıyoruz konuşamıyoruz çekindiğimizden ters bişey söyleyeceksiniz rezil edeceksiniz diye. ne yapmalıyız?

Güncellemeler:
hayır 85-90 beden belle 75 beden göğüsle selülitli bacakla bu tavrınız kime dimi yani (böyle olmayanlar üzerinize alınmayın)

0|0
20|4

En İyi Kız Görüşü

  • Bugün markette gördüğüm teyze bile kendini Adriana Lima sanıyordu cidden parayı verirken egoyu görmen lazım sanki boğaza sıfır yalı parası ödüyor 😂😂😂😂😂😂😂😂

    1|2
    0|0
    • 7 den 70 e öylesiniz ya 😂😂😂

    • Ben öyle havalara girmem herkese güler yüzlü saygılı olmaya çalışırım öyle saçma şeylerle uğraşacak biri değilim 😂 😂 😂

    • mesela biri otobüste sana gülümsese sende gülümser misin gelse tanışsa rencide eder misin?

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 19

  • Katılıyorum. Bir çogu öyle. Aman hepimiz olecez gidecez ne gerek var egolara. Kim kaldirmis arkalarini bilmiyorum da. İkinci soruna gelirsek. Ben olsaydim gulumserdim. İster istemez gulumserdim yani, biri bana gulumseyince ben de gulumsuyorum cunku. Tanismak isteseydi bir iki laf konusurduk fakat herkese hemen guvenemedigim icin mesafemi tabiki korurdum. Sonucta malum olaylari biliyorsun, bu devirde de kimseye guvenilmez. Ben de mesafeli davranirdim guvenene kadar. Guvenmem de baya uzun surer 😅

    0|0
    0|0
    • sen nerdesin ya ben 19 yıldır seni arıyorum 😂😂

    • Aradığını duydum, geldim 😅

    • aaa bu üyeye mesaj gönderemezsinizzz 😁😁😁😁😁

  • Gizlide olmasan ciddiye alırdık seni.
    -Prenses

    2|0
    0|0
  • Otobüsteki kızla niye tanışıyosun ki yoluna bak

    1|0
    0|0
    • ya belki beğenmişimdir tanımak istiyorumdur. tipini beğendiğim için karakterini de beğenmek istiyorumdur

    • Hepsini Göster
    • Bir şeyleri yanlış yapıyosundur bu devirde artık kızlar erkeklerin üstüne atlıyor çünkü

    • valla atlayan kimse görmedim ya belki de karşıma çıkmıyor

  • Valla bugun kuforde bir cocukla bakışıp durduk bir ara gulumsedi hayirdor cok ictn baktin dedi guldum ama bakip durduk 😄

    0|0
    0|0
  • Sana ne

    0|0
    0|1
  • Tanimadigimiz insana nie selam verelm nie selam alalim? Lap diye selam verilmez. Selam verdigin kizin arkasinda saginda solunda belki abisi belki kocasi belki babasi var bilemezsin.

    0|0
    0|0
    • ya bunlar zaten konuşarak ailecek gezerler bende anlarım selam versin demiyorum beğendiyse gülümsesin yeter çok soğukluk oluyor

    • Hepsini Göster
    • ohooo ölme eşeğim ölme adam öyle senin tribinin geçmesini mi bekleyecek?

    • Simdi bekleyemeyen ilerde de bekleyemez en baştan kaybetti iste.

  • Egolarını besliyorlar iste

    0|1
    0|0
    • ben egomu nasıl besleyeceğim ezik olacağım yakında ya 5 aydır konuştuğum kız yok

    • Hepsini Göster
    • öyle de ben çok üzülüyorum yalnız olduğum için

    • Belki de zamanı vardır bence fazla takıntı haline getirmişsin

  • Ben evimin kadını, çocuklarımın anası olsam yeter. Zaten sözlümün gönlünün prensesiyim. 😇

    0|0
    0|0
  • Herkese gulsek bacım dersiniz vede şöyle birşey var elin adamına niye gülüyoruz? Ondan yüz bulup prşşmize takılırsa oo super birde psikopatsa tecavüze kurban gideriz artık

    1|0
    0|0
    • bak herkese mavi boncuk dağıt demiyorum ki yani giyimim kuşamım modaya uygun 2016 modasına göre giyinirim boy pos var ee yüzde kötü değil süper değil ama kötü değil ortalamanın üstünde benim tecavüz etmeyeceğimi çocuk bile bilir

    • Hepsini Göster
    • valla banada çapkın diyolar bir dönemde sınıftan 4 kızla konuştuğum için ama yok işte son 5-6 aydır

    • kız arkadaşlarım var ama sevdigim digil öyle sanırım biri var hoşlandıgım sadce mavi gözlü oldugunu söyleyebilirim isim veremem

  • Zazaçeyim ne piremsesi :D

    0|0
    0|0
  • Yabanilik egodan degil erkek cinsinin vahsiliginden. Kimisine selam dersin tecavüz eder boyle erkekleri bilmiyo musun beynini çalıştir kızları suçlama. Bu kiz ne bilsin kimin ne olduğunu

    0|0
    0|0
    • ya dışarıdan belli olur zaten 1.87 boy fit vücudum var bakımlıyım düzgün modaya uygun giyinirim sence tecavüz edermi anlattığım gibi modern biri

    • Hepsini Göster
    • üstüme atlasınlar demiyorum ki selam demem için cesaretlendirsinler bir gülümseme yeter yani. hem benim çevremde kız yok benim beğendiğim. çoğunlukla erkek arkadaşlarımla takılmak zorunda kalıyorum kız kıtlığı var etrafımda

    • Merak ettim valla seni

  • Ingiliz rus alman arap İran İsveç Norveç Danimarka Belçika hollanda bunların kızlarının da analizini cikariver ayak Üstü

    0|0
    0|0
    • valla araba gerek yok iskandinav kızları ve latin kızlar sıcakkanlı lakin para yok gidemiyoruz ayrıca okul var

    • Hepsini Göster
    • Elestiriye gelemiyorum zaten ben :d

    • aa ne tesadüf bende bu arada selam 😂😂😂😂😂

  • Ben üzerime alınmadım son yazdığına bakarsak başka bir şey diyemicem :D

    0|0
    0|0
    • ee yanlış mı söylemişim? öyle değil mi yani? bende boy pos var hayır karakterimde fena değil (mükemmel diyemem kimse mükemmel değil) yani ortalamanın biraz da olsa üstündeyim manken ol diyenler de oluyor arada ama hala trip çekiyorum

    • Hepsini Göster
    • amaan ne olacak niye atlasın gel özelden konuşalım ayrıca ablam diyebileceğim yaştasın yürüme falan olmaz merak etme 😂😂

    • atlamasın pişman olur zaten :D olsun yinede ben özelden burda kimseyle konuşmam kardeş sağol erken yaşta kızları anlaman güzel bir şey bak :D

  • Sokaklar abaza dolu sen ne diyon

    0|0
    0|0
    • herkes öyle değil tanışmadan kimseyi bilemezsin ilk günden telefon insta ver demiyorum zaten

  • Ya olsunlar karısmayın

    0|0
    0|0
  • sen bana söyle mesela tanımadığın bir kız gözlerinin içine bakıp sana neden gülümsemeli?

    0|0
    0|0
    • hoşlandıysa çocuğun gelip tanışması için gülümsemeli yoksa çocuk nerden bilsin hoşlanıp hoşlanmadığını? dan diye konuşamaz sonuçta

    • hoşlanacak kadar tanımıyorsa...

    • ya tanısa zaten öyle salakça şeylere gerek yok tanışmak için diyorum ben

  • prensesiz de ondan

    0|0
    0|1
  • Gulumsemedigin halde geliyorlar surtuyorlar gulumsesen kim bilir nolur tanımadığım erkeğe ne diye gülümseyecekmişim

    0|0
    0|0
    • hayır beğendiğin kimse olmuyor mu? sanki herkes eli şeyinde tecavüz ediyor 5000 kişinin içinden 1 kişi çıkıyorsa geri kalan 4999 kişinin suçu ne

    • Hepsini Göster
    • ee bekleme git konuş

    • Daha neler işim olmaz

  • evet türk kızları genelde egoist tripçi bu bir gerçek 😂 öyle olmayanlarda var ama zor bulursun

    0|0
    0|0
    • hayır bak görenlerin %75 i yakışıklısın der bir kısmıda manken ol der boy pos giyim saygı herşey var ama yani neden aylardır sevgilim yok çözemiyorum

Erkekler Ne Diyor 3

  • Sana da günde internetten okuldan sokaktan 50 tane adam asılsa sen de havalanırsın. Suç biraz da bizde. En niteliksiz kızı bile 250 gram organı var diye havalara çıkarırsak sonuç bu. Allah'tan şu yaşıma kadar bir şeyler yaşadım da eksiklik açlık çekmiyorum ne manevi ne cinsel açıdan.

    Bu arada rezil olmak diye bir şey yok. Şahsen beğendiğim kızla konuşuyorum direk. Ha sonuç olumsuz da olabiliyor. Hiç unutmam kafede bir kıza merhaba dediğim için kız beni garsona şikayet etmişti.. Bu da onun ayıbı tabi. Hiç ırgalamaz beni.

    0|0
    0|0
    • ya Allah aşkına her kıza 200 kişimi yazıyor günde? ben sanaldan bahsetmiyorum reelden bahsediyorum samimice gülümsemişim zor mu tebessüm etmek? bana mankende yürüdü hatta çıktık 1 hafta 10 gün ama havalanmadım yani 1000 kişide yazsa millete tepeden bakmam ben

    • Hepsini Göster
    • ya abi bak 187 boy var fit vücut var 2016 modasına göre giyinirim beyaz tenliyim yani türk erkeğinin geneli gibi esmer değilim baby face de var yüz fena değil süper değil ama o da ortalamanın üstünde bence. bu abazalarla neden aynı kategoriye giriyoruz ki? ben kimsenin peşinde dolaşmam hayır yalnız da oturduğum oluyor bakanda oluyor hiç mi bir tepki olmaz ya

    • Kültürümüzden kaynaklanıyor biraz da. Kızlar basit kız olmamak, kaşar yaftası yememek için kendini ağırdan satıyor. Bir çocuk için gecelerce ağlayıp çocuğa tek kelime etmeyen kız gördü bu gözler. :D

  • Yürüme. Böyle yapan kıza yürümenin ne mantığı var. Sen selama selamla karşılık verene, sana gülümseyene git. Sonra kıskanıp "kaşar" desin kezbanlar.

    0|0
    0|0
    • işte korktuğumdan selam bile veremiyorum ters tepecek diye

    • Hepsini Göster
    • ee ben yalnız mı kalacağım kimsenin hayatında yer edinemeyecek miyim bro

    • Şansını normal insanlarla dene bence.

  • arz talep kardeşim bu ülkede bir kıza 9999 erkek düşüyor

    0|1
    0|0
    • Benim hakkımı kim yiyorsa zıkkım olsun :(

    • ee hiç mi farkımız yok o adamlardan 1.87 boyum fit vücudum var ee beyaz tenliyim yüzümde fena değil giyimim zaten iyi yani marka da giyerim modaya uyum sağlarım. ben diğer 9000 abazayla aynı kefeye neden konuyorum? ha süper yakışıklıyım demiyorum ama ortalamanın birazda olsa üstünde olduğumu düşünüyorum

    • olsan bile kardeş senin gibi yakışıklı başkalarıda var sırada emin ol. ben seni küçük görmek için demiyorum burda ortam böyle.

Yükleniyor...