Kadınlar siz neden eşinizi aldatıyosunuz peki?

Hep erkeklere suç buluyorsunuz kadınları aldatıyorlar diye. Sonuçta aldatmasına sebep olan da bir kadın. Evli kadınlar da eşlerini aldatıyorlar. Peki kadınlar siz neden aldatıyorsunuz?

Güncellemeler:
Her aldatan kendini haklı görüyo. Aldatmanın haklı bir sebebi olabilir mi?

0|0
4|1

En İyi Kız Görüşü

  • okadar cokvar ki duyuorum ki artik 😡 istemiosan sevmiosan bosan kiminle ne halt yiyeceksen ye...

    0|0
    0|0
    • Haklısın o kadar çarpık ilişkiler var ki fırsat bulan anında aldatıyo. Eşimi seviyorum ama diye başlıyo ondan vazgeçemiyorum diye devam ediyo :((

En İyi Erkek Görüşü

  • Erkektir yapar deriz kadın neden aldatır arkadaş ya

    0|0
    0|0
    • Erkektir yapar olur mu sen yaparsan kadın da yapar. sen kendini haklı görürsün kadın sana çaktırmadan yapar

    • Lütefn yorumlarınızı görgü kuralları içinde yapın. Birbirinize hakaret etmeyin

Kızlar Ne Diyor 3

  • Cinsiyeti olmaz ki bunun karakter meselesidir kadında olsa erkekte olsa yanlış sevmiyorsan ayrıl böyle bir şeye gerek yok

    0|0
    0|0
    • Aldatanlar var. Erkek hoşgörülür diyen zihniyet var. Kadınlar da aldatıyo. İnsan neden aldatır? Özellikle kadınalr?

    • Hepsini Göster
    • Aynen insanlar macera arayışında oluyor bunu da eğlenceli buluyorlar karakter meselesi ya

    • Aynen. Sağol görüşlerin için

  • Aldatmanın cinsi yaşı carrı curtu olmaz.

    0|0
    0|0
    • kadın kadındır. erkek erkektir...

    • Hepsini Göster
    • Yani ne demek kadın kadındır erkek erkektir. Aldatmanın sınırı durumu cinsiyeti mi olur

    • anladın sennnn.

  • Başta anam

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...