Acil Yardıma ihtiyacım varrrr?

Merhaba arkadaşlar ben evliyim evlendikten 4 ay kadar sonra dayım gelip benden bir iş yapmak için bilezik istedi ben vermek istemedim ama abim bende onlarla bu işi yapıcam versen iyi olur filan diyince onu kıramadım sonra eşime sorun o da kabul ederse veririm dedim eşimde bana birakinca 4 tane bilezik verdim 1 ay içinde geri odiyicem diye söz verdi ama isi batti olmadi 18 ay geçti hala vermedi bir iki defa aradim sordum çok mahcubum şu is var o olsun vericem bu iş var diye diye oyaladi durdu 90 bin TL borca girmişti hepsini ödemiş bir benimki kalmış ben artık ne yapacağımı bilmiyorum eşimle aramız bozulmaya başladı sürekli kavga ediyoruz ne yapmayalım nasıl alabilirim elimde resmi bir belgede yokki mahkemeye filan vereyim bir akıl verin bana lütfen


0|0
28

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 7

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...