Benim gibi düşünen var mı 🐼?

Hiç Starbucks'a ve Robert's Cafe'ye gitmedim. Ablam üniversiteye gidene kadar bunların ne olduğunu da bilmiyor idim 😄. Ben daha çok sessiz mekanlardan, çay ocaklarından, balıkçılardan falan hoşlanıyorum. Benim gibi düşünen var mı? 🐼


1|0
27|33

En İyi Erkek Görüşü

  • Her yere gittim ama dediğin gibi Starbucks falan filan beş para etmez yer Hep özentilik.

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 32

  • aynen abla en iyisi

    0|0
    0|0
  • Bu da bir tercih tabi

    0|0
    0|0
  • Ben mecburiyetten gidiyorum

    0|0
    0|0
  • Ben senin gibi düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • Kahve içmeyi seven biriyim.. Bu yüzden sık sık Starbucks'a gidiyorum. Ama oturmuyorum kahvemi alıp çıkıyorum. Namussuzlar da çok güzel yapıyor :D Oturmuyorum çünkü oraya gidip oturan insanlar bana çok garip geliyor.

    0|0
    0|0
  • alırım senden bir dal :D

    0|0
    0|0
  • herkesin beğenisi aynı olmaz insan olmak farklı şeyleri sevmektir

    0|0
    0|0
  • Ben de nadiren giderim arkadaş ortamı falan olursa , samimi gelmiyor bana

    0|0
    0|0
  • Senin gibi düşünen binde bir diye tahmin ediyorum umarım senin gibi arkadaşlarımı çevremde görürüm :)

    0|0
    0|0
  • En güzeli 👍

    0|0
    0|0
  • Aksine bende gösteriş seviyorum 😊

    0|0
    0|0
  • Arda gidiyorum. Tutkunu değilim.

    0|0
    0|0
  • Evet ben

    0|0
    0|0
  • Sahil kenari denize sifir balikcilar on numara

    0|0
    0|0
  • Bencede haklısın

    0|0
    0|0
  • senin gibi düşünüyorum :)

    0|0
    0|0
  • Bendr senin gibiyim ve halada gitmiyorum biraz fasitce olcak ama bana gore bu gibi yerler kapitalist sistemin parcasi

    0|0
    0|0
  • Bende öyleyim arkadaslarım normal pazarar giderken ben at pazarına gidiyordum

    0|0
    0|0
  • Bende hiç gitmedim. Gitmemde.

    0|0
    0|0
  • Evet varmesela 5 litrelik şarap alırım balığa giderim orada hem balık tutarım hem de kafayı bulurum. Ara sıra Tek başıma Edirne Tekirdağ a falan giderim güzel oluyor yani hem diğer türlü çok para gidiyor ama böyle daha ucuz ve güzel :)

    0|0
    0|0
  • İniye kadar ben de Starbucks gitmedim hatta bu sene 2 kez gittim arkadaşlarım yüzünden

    0|0
    0|0
  • çay ocağı mı? ben hiç kız görmedim çay ocağında

    0|0
    0|0
    • Bir ara annem, babam, ablam giderdik hep birlikte. Çay bahçesine gidiyoruz ama artık :/

    • ben de sakin yerleri seviyorum, konuştuğunda bağırmak zorunda kalmayacağın, havadar, sakin yerleri

  • Karanlık sokaklar ve park bankları yeterli.

    0|0
    0|0
  • Adamsın 😊

    0|0
    0|0
  • ikisininde yeri ayrı

    0|0
    0|0
  • Bence haklısın :)

    0|0
    0|0
  • ben de öyleyim.

    0|0
    0|0
  • Çokda lazım değil zaten oralar boşver

    0|0
    0|0
  • ben hala bilmiyom.

    0|0
    0|0
  • Kanka samimiyetin yoğun olduğu yerleri seviyorsun anlaşılan aynı kafadayız (Y)

    0|0
    0|0

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 26

  • Çay ocağı balıkçı falan değil de ıssız alanlar, banklar falan daha rahat oluyor.

    0|0
    0|0
  • Bende hiç sevmem oraları. Bu zamana kadar ayak basmadım umarım bundan sonra da basmam. Benim gözümde orada takınlanlar bir avuç ergen

    0|0
    0|0
  • ben de starbucksa gitmedim üni, versi, teye kadar mcdonals a gidip eve pizza siparişi bile vermedim. cafeye bile gitmemiştim

    0|0
    0|0
  • İki türlüsünü de seviyorum

    0|0
    0|0
  • Daha samimi mekanları tercih ediyorum bende genelde.

    0|0
    0|0
  • kahve <3

    0|0
    0|0
  • hayatimda 2 defa gittim o da Istanbula geldigim vakitti yani o kafe havasi yok oyüzden pekte olaganüstü biryer degil

    0|0
    0|0
  • Aynen bende 😊daha samimi daha küçük mekânlar benim daha çok hoşuma gidiyor. Öyle yerlere gitmek daha çok keyif veriyor insana.😊

    0|0
    0|0
  • hayattan nefret ediyorum sen kim köpeksin de düşüncelerinin arkasından gidecek kadar körleşiyosun neyine güveniyosun yani

    0|0
    0|0
  • hiç gitmedim değil ama bende senin hoşlandığın mekanlardan hoşlanıyorum kasıntı tipler pelinsular marlboro+audi anahtarını göstermeye çalışan raybanlı erkekler çok samimiyetsiz...

    0|0
    0|0
  • Bende bir kahveye o kadar veremem. Bu yüzden hiç gitmem sanirim :D

    0|0
    0|0
  • Var tabii ✋

    0|0
    0|0
  • Bizim burdaki Robert's Cafede sessiz sakin gidiyorum seviyorum 😃

    0|0
    0|0
  • Bendensiiin. Bir kere gittim daha da gitmem 😂

    0|0
    0|0
  • Ben de gitmedim oralara :D ben de ayniyim sanirim

    0|0
    0|0
  • Yıllardır olup buralara gelince cılkı çıkarılan şeylerden. Güzel mekanlar tabi ama bende senin gibi düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • Bende öyleyim 😄

    0|0
    0|0
  • be :)

    0|0
    0|0
  • Ama starbucks candır

    0|0
    0|0
  • Mecbura kalmadıkça hiçbirine gitmem bir mekana tikilip kalmayi sevmiyorum

    0|0
    0|0
  • Ya kahveleri çok guzel. Fiyatina da drgiyor neden gitmiyim ki?

    0|0
    0|0
  • bencede kalabalık curcuna yerler bana gelmiyor

    0|0
    0|0
  • Bencede öyle, öyle mekanlar bana daha samimi geliyor.

    0|0
    0|0
  • Ben her iki tercih den de hoşlanıyorum

    0|0
    0|0
  • bende öyleyimm

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...