Siz olsanız napardnz?

nişanlımın anası sürekli akıl verip duruyordu ben de sinirlendim kızdım ve küfür ettim. nişanlmn daha haberi yok olaydan ama yakında anası söyler. sizce ne olur?
ben haklıyım her durumda ve eger beni suçlarsa ögrenince o haksız olur

Güncellemeler:
yani ananız başınn etini yeyip sinir edecek ama nişanlınz ya da eşinz alttan alacak. köle tabi millet
...

0|0
3|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Hay ağzına sağlık. dilin dert görmesin

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Arana mesafe koyabilirdin, bu yaptığının hoşuna gitmediğini, hissettiklerini ona düzgün bir biçimde aktarabilirdin. Küfretmek önce kendine sonra karşındakine yaptığın saygısızlıktır. Her şeyden önemlisi saygı. Belki de haklıyken haksız duruma düştün şu an.

    0|0
    0|0
    • Birey olmuş insana fazla karışmıcaksın artık. akıl danışırlarsa tamam ama sürekli burun sokmak kendi yetiştirmene güvenmediğini gösterir.

    • Hepsini Göster
    • Aşırı tepki olunca artık her cümle küfür niteliği taşır. birde eden kadar ettirene bakmak gerek

    • @filofobik bence insanın kendisine saygısını zedeler. Ben sorulara cevap verince empati kuruyorum. Bu benim gururumu çok kırardı. Söyleyiş biçiminden sen bahsetmiştin hatırlarsan. Nasıl anlattığın da önemli.

Erkekler Ne Diyor 18

  • Saygı duymasını bilmelisin. Tamam kendini kaybeder çıkışabilirsin her insanın sabrının sınırı vardır. Olay soğuyunca gider özür dilersin fakat küfür etmek bunun sabırla ilgisi yok anlayış gösterecek bir tarafıda yok. Sende saygı yok maalesef.. Haklı olabilirsin ama eğer nişanlında biraz mantık varsa nişanı atar sende haklı ve bekar olursun.

    0|0
    0|0
    • o kadar adiyse haksız olanın yanında olacak kadar haklı ve bekar olurum daha iyi

    • Bak hala arka planda yardırıyor... Anlatsana tam olarak ne geçti aranızda?

  • sen haklısın

    0|0
    0|0
  • Iyi ettin. simdiden ipleri eline almalsin

    1|0
    0|0
  • Nasıl haklısın nisanlinın annesine küfür ediyorsun haklıyım diyorsun konuda haklı olman kufur edip haklı olacağın anlamına gelmez o çocuk az delikanlysa postalar seni

    0|0
    0|0
    • annesi haketti. postalar zaten şerefsizdir demektir. taraflı olacaksa hiç gerekmez bana öyle biri.

    • Hepsini Göster
    • aynen haklı olana bakarm ama gerçek şu ki benim annem de onunki gibi bir karakter degl.

    • Şu da bir gercek senin karakterin dünyada ki hiç bir kişi ile ayni değil sana bu kafayla başarılar kardes

  • Haha tandk geldi bisey olmz nisanlin mal degil heralde annesinin ne oldugunu bilir :) :D

    1|0
    0|0
  • Şimdiden küfür edecekseniz olmaz bu iş.. Adama yazık yani seven insan her şekilde kaybetmemek için katlanır ve aksine kale yi içten fetheder ki siz zaten baştan bela almışsınız kaynanayı..

    0|0
    0|0
    • niye hep bu durumlarda biz özveride bulunmayız. haklı olanın yanında olması gerekmez mi erkegn

    • Hepsini Göster
    • valla kimse için ikiyüzlüce rol yapamam. ama görünen o ki erkekler rol yapıp herkesin gönlünü hoş edecek tipleri tercih ediyor. sonra da vay efendm dünyada niye gücenilir insan yok. olmaz tabi.

    • Yanlış işte, erkekler sizi kavuşmak için katlanıyor diyelim, rol kesmek denilmez buna.. Siz de katlanmalısınız, seven insan katlanır.. Zaten rol kesemem diyecekseniz tamamen kendinize uygun birini bulmalısınız ve bu konuda yorum yapmamalısınız..

  • dayagi atardim kufur etmekde nedir senin bacaklarini kirardim

    0|0
    0|0
  • ayıp etmissin özür dilemelisin

    0|0
    0|0
  • Hakilisinda kufur edilmez

    0|0
    0|0
  • Kufuru etmen kötü lmus

    0|0
    0|0
  • Senin annene küfür edilmesini ister misin

    0|0
    0|0
  • Yo haksızsın inş ayrılırsınız

    0|0
    0|0
    • niye haksızmışım? haksız bulacak kadar aptalsa ayrılmak en iyisi tabi

    • Hepsini Göster
    • ben ikiyüzlü olacagma kaybedeym daha iyi. siz çocuğunza iki yüzlü anne tercih edersnz demek. mutluluk. devrin adamsnz

    • Yoo ikiyüzlü bir insan her yerde ikiyüzlü olur. Ben ikiyüzlü bir insan değil ama ikiyüzlülük yapma kapasitesi olan bir insanı tercih ederim. Kafası çalışsın azcık.

  • Nişanlınin annesine küfrettin ve haklısın.
    Bilmem farkında misin. Artık eski nişanlın.

    0|0
    0|0
    • ama kadın hakketti

    • Hepsini Göster
    • kadın anlatmasa bile ben anlatırım eninde sonunda. bana haksızlık yapacak mı yoksa haklı olanın yanında olacka mı onun da karakterini test etmiş olacaz. zaten adiyse en iyisi ayrılmak

    • Tabi bu şekilde de kendini kandirabilirsin bu en doğal hakkın. Iste onun karakterini anlarız falan. Hayatında seni kaç gıcık eden büyük insana küfretin senin için kıymetli ki o kadına edebiliyorsunuz. Kendi annene babana?
      Sen baştan kaynana demişsin. Ve küfretmeyi bile hala kendine hak görüyorsun.
      Son sözüm. Öncesinde konuda haklı olsan bile. kufretmeyecektin. hakkında hayırlısı.

  • Tartışma her insan arasında olur ama küfür ederse benim için biter.

    0|0
    0|0
  • Küfür Olmamış Cano.

    0|0
    0|0
  • Annedir der. Sana sen haklısın dese de içine atar söylemesi benden.

    0|0
    0|0
  • Adamsa nişanı atar

    0|0
    1|0
    • nişanı atarsa adam degldir ve ben de kurtulmuş olurum zaten

    • Boşuna hayatını mahvetme onunda kendininde bitir gitsin

  • Bu Nisan bozulur aga

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...