Babamdan nefret ediyorum boyle babam olacagina hic olmasaydi daha iyi?

Hergun icer. Zaten durumumuz kotu bide ickilere para koyar. Kufuru zaten eksik olmaz bikerr abartmiyorum bir kufur etmisti allahi bilmemnesinden yaparim sonra o kufure baya devam etti kusma geldi bogazima kadar geri indi. Erkek kardesim var onla her kavgamizda ben hakliyim brnden kac yas kucuk cocuk bana saygisizlk yapar ama kavga ediyoruz diye kucucuk cocugu terbiye etmrk yerine ikimizede vurur. Bana bu yasta vuruyor. Ataturk dusmani icki icmesinide ataturke sucluyor. Cahil biri. Allaha kufuru hic durmaz. Saat 7 den sonra disari cikmama izin vermez gunduz bile mirin kirin ederek. Eger ailem biryere ya da arkadaslarina gidiyorsa ben yanlarinda gitmezsem cok kotu dover gecen resmen annem babam kardesim parka gidiceklerdi gitmedim diye ölduresiye dovdu yine gitmedim. Zaten tum mahalle babamin kufurlerini konusuyormus. Ben biktim artik uni sinavina girdim ama seneye bidaha hazirlanmam gerek onada baska sehire aslanizin vermez napicam?


0|0
1|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Allah sabir versin senin sinavinda bu hayvan herif demekki.

    0|0
    0|0
    • Evet eger biriyle evlenirsem icki icmeyen ve kufur etmeyen biri olsun :(

    • Hepsini Göster
    • Acinacak tek bir kisi var oda baban emin ol buna. Guzel gunler illaki gelecektir sabret kardesim.

    • Saol kardesim ask acisindan falan daha kotu evlat acisi kadar aci olmaz ama asktan vs seylerden daha berbat keske ask acisi ceksemde bunlari cekmesem eger ask acisida cekersem bunlarin ustune ölur giderim zaten tesekkur ederim

En İyi Kız Görüşü

  • Kolay gelsin. Uzuldum durumuna inanilmaz zor. Bir an once kurtulman senin yararina olurdu aslinda :/ siralamalarin ne durumda elimden geldigince yardimci olabilirim hakim oldugum siralamalardaysan

    0|0
    0|0
    • Hayir kötü. Sayisalim zaten seneye hemsirelik icin bidaha calisicam. Tesekkur ederim cok saol

    • Rica ederim kolay gesin

Erkekler Ne Diyor 2

  • Senin baban allaha küfür ediyorsa bilki zalimdir allah zalimleri affetmez baba allaha ortak koşuyor Allah islah etsin

    0|0
    0|0
    • Evet ve her sinirlendiginde klasik lafı
      A.. k kodugmn allahı niye beni yarattin der

    • Hepsini Göster
    • 😢😢😢😢😢 keske ölsem boyle babadan annrmde bende biktik

    • seni seven gerçekten birini bul yuva kur annenı yanına al

  • Bence de öldür gitsin babanı

    0|0
    0|0
    • Kucuk kardesim kufur ediyor diyede sopayla vurdu bende artik agzima almam ama sayesinde bende alistim kufire etmek istemiyorum ama sinirlenince ediyorum hem kendi kufur ediyor bide kardesimi dovuyor bide bize diyorki ben sizden kac yas buyugum beni sorguluyacaginiza kardesin ilk kufur etmesin diyo

    • Hepsini Göster
    • Işte bende vicdan var vicdan olmasa bunu bicaklamistim coktan ama beni bu yasa kadar okuttu besledi diye bise yapamiyorum

    • Ben soğuk biriyim bak seni gaza getirmeye çalışmıyorum annem babam bana böyle bişey yapacak ki yapamaz onları anında geberteceğimi biliyorlar onların yüzüne bile dedim geberin kurtulayım sizden diye

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...