Yaptığın el ilginç/adice şaka nedir?

Gerdek gecesi evlenen arkadaşlara musil içirmiştik karı koca arkadaşımdı.1 defasında lisede müdür yardımcısı wc de zicarken içeriye torpil atmıştık adam korkudan pantolonu yukarı çekemeden dışarı çıkmıştı :D Ivıt cevapları alalım


3|1
95|47

En İyi Kız Görüşü

  • Ben izleyiciyim

    0|0
    0|0
    • Kimse görmedi :( Günün sorusu olunca bakarsin

    • Hepsini Göster
    • Yöö detayı şimdi okudum o da öyleymis =/

    • Ahsjdlf Ozellikle musil sakasi biraz öyle evet

En İyi Erkek Görüşü

  • bir arkadaşim burnundan ameliyat olmuştu bizde sağlıkçiyız daha mezun olmamıştık ama yine de ameliyata falan girebiliyoduk son senemizdi birde neyse arkadaş ameliyattan çıktı odaya falan aldık sonra daha anestezinin etkisinde biz buna öldü diye oyun oynuyoruz arkadaş kendini meleklerle falan konuştuğunu zannediyo ben başladım sela okumaya falan çok komikti a. mk sjsjksjsjsn 😂😂😂😂😂

    6|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 94

  • Universite 3-cu sinif. Cok sevmemize ragmen gicik kaptigimiz bir arkadas vardi. Biz 5-li arkadas grubuyduk. Bu bizim sinirimizi bozdu, ben de intikamimizi almak icin bir teklif yaptim ve arkadaslar hepsi yardim ettiler. Sonuc: arkadasin cayina viagra atmistik. Dersten izin alip cikmisti. Bizim diger erkek arkadaslara anlatmis bu neydi oyle diye (kendisini cok "erkek" hiss etmis, cinsel gucunun yukseldigini dusunmus gerizekali). Tabi biz buna gercegi soyleyince yuzunun aldigi ifade eşsizdi. Bundan daha buyuk bir cadilik yapmadim
    Haytimda

    1|2
    2|0
  • Şaka çok da genelde hep özenti şakalar yapıyorum :(

    4|1
    0|0
  • okulda yemek dersinde sofrayi kurduk bir tane gicik kaptigim erkek vardi cenesi baya büyüktü xd. beni sinir etmisti nedeni hatirlamiyomda herkese icecek doldurdum onun bardagina tükürdüm (sümüklü) yerdeki tozdan icine attim karistirdim güzelce. sonra hepimiz yemek yerken gözüm hep üzerindeydi tamda karsimda oturuyordu. O bir iki yudum Aldi yanindaki bir arkadas sordu ee nasil tadi o da dedi tadi farkli sanki ama cok güzel diye hepimiz bir güldük bende gercegi anlattim o da sinirden napcani sasirdi bardagi yere firlattigii gibi agzi acik kacti xd. üniversitede bir tane genc profesörümüz var ders islememesi icin bir gece arkadaslarimla disari ciktik eglence yerine baya icirdik ona ve ertesi günü dersimiz yoktu xD herkese sabahin 6 sinda mesaj atti hasta oldugu icin dersin iptal oldugunu felan haahaha eger ders islemek istemiyosan git ona bir kac icki ismarla tamamdir XD
    ama daha cok bana saka yapildi ya
    ilkokula giderken ablam benim ikinci ismimin gabriella oldugunu söyleyip kendimi herkese ben gabriellayim die tanittim XD birkac sene böyle gitti...

    0|1
    0|0
  • Benim yaptigim en fazla saka uyuyanin burnunu sacimla gidiklama ya da uyuyana su dokerek uyandirma olmustur.

    0|1
    0|0
  • 13 yaşlarındayım. Arkadaşlarla hep beraber evde toplandık o zaman dabbe yeni çıkmıstı onu izliyorduk. Bende su içme bahanesine mutfağa gittim tabi her zaman hazırlıklı olduğum için yanımda balon vardı. Bunların filme daldığı anda içeri girip balonu patlatmıştım. Küçücük odada nereye kaçacaklarını şaşırıp amaçsızca koşuşturuyorlardı. Videoya almayı neyseki unutmamıştım 😄
    Sonra çay danlık şakasını, oyuncak fare, kaşıntı tozu vs tüm şakaları birer birer gerçekleştirdim. En büyük hobilerimden 😄 birinde o kadar ileri gitmiştim ki abartmıyorum kız bayılmıştı korkudan o günden beri duruldum 🙈

    1|1
    0|0
  • Ben hiç şakacı biri değilimdir ama şaka videoları falan eğlenceli 😊

    0|1
    0|0
  • Sen çok acımasız şakalar yapmışsın 😄

    0|1
    0|0
  • Senin kadar olamamışız tabii de kendimize göre şakalarımız var falan 😂 Kolanyalı yerine yap koyup sınıftakilerin ellerine dökmüştüm derste hocadan izin alıp yıkamaya gitmişlerdi kıyamam

    0|1
    0|0
  • Sizin yaptiginiz saka degil cinayet sebebi :)
    Benim bole sakalarim olmaldi..

    0|1
    0|0
  • Şaka yapmayı sevmem 😂

    0|1
    0|0
  • bir dershaneye gidiyordum tuvalet kilitleri beyaz ortadan cizgi geçen yuvarlak kiltlerdendi. Tenefuse yakın butun tuvaletleri arkadan o çizgili olan yerden kalemle dondurup kilitlemistik. Herkes icerde biri var sanip tuvalete girememisti. Smdiki aklm oksa yapmazdim sanirim cok acimasizca 😧😂😂

    0|1
    0|0
  • Hatırlamıyorum vardır. Son zamanlarda yaptığım bir şakayı anlatıyım o zaman bir arkadaşatrafik kazası geçirdik şeklinde yalan söyleyip bir de bizim arabaya benzeyen bir aracın fotosunu atmıştım. Konum da attım üstelik. Bu da inanmış hatta kız babamı aramış. İnanabiliyor musunuz yaaa 😂😂😂 Babam beni aradı filan " Sen nasıl bir şaka yaptın da bu kadar korkmuş o arkadaşın " dedi filan bir de işi tarjikomik yapan ne iliyor musunuz. Ben geçen seferde bu ve bir kaç arkadaşa hatta gruba " Karakoldayım" diye trollemiştim ve nasıl bir şeyse hepsi inanmıştı. Hayır yani manyak mıyım ben? Ne sanıyor bu insanlar beni 😂😂😂 anlamış değilim 😀😀😀

    0|1
    0|0
  • Babam boynumdan soguk su dokmustu bir gun telefona dalmis aniden soguk suyu doktum korktu tabi :D guzeldi sakan dedi guldu intikamimi alirim demistim :D

    0|1
    0|0
  • Annem Çay içerken ilginç bişi gelmişti aklıma. Çaydanlığı boşalttım ve elimde tutarak annemin bitmiş Çay bardağına güya Çay dolduracaktım. Bide ağır ağır yürüyorum elimide hafif titremiyorum sanki içinde su varmış gibi. O esnada Ayağım takılmış gibi tökezledim ve çaydanlığı annemin üzerine bıraktım😂😂😂😂 Hahaha o an aklıma geldikçe karnıma ağrılar giriyor. Garibim nasıl bağırdı kaçtı😂😂 üzerine kaynar su döküldü sandı ama dökülmüş kadar oldu orası ayrı😅😅 tabi sonrası malum. Terlikten tut kapı dışarı edilmeye kadar ceza gördüm 😂😂

    0|1
    1|0
  • Yeni yapacağım hem de gümbür gümbür bir şaka

    0|1
    0|0
  • Orta okulda Nisan 1 şakası ingilizce öüretmenimizin ders çantası ondan önce gelirdi bizde içine oyuncak yılan koymuştuk kadın sınıfın kapısına kadar sıçramıştı korkudan sonra bütün sınıf müdür yardımcısı tarafından sıra dayağına geçmişti ama değdi 😂😂😂

    1|1
    0|0
  • yapmadım ama billy madison da vardı bir sahne. kese kağıdının içine b. ok koyup yakıp kapının önüne koyup zile basıyorlardı. kapıyı açan södürmek için ezince olan oluyordu :D

    0|1
    0|0
  • Yok Ya hiç öyle cins cins şakalar yapmadim

    0|1
    0|0
  • Sıraya parmak koyma şakası

    0|1
    0|0
  • Üvey abimin evlendiği gün yukarıdaki dairede tam yatak odasının üstünde arkadaşımla bütün gece ceviz kırmıştık.

    3|1
    0|0
  • Ben bikeresinde kahverengi oyun hamurlarini avm deki tuvaletlerin hepsine attim gida boyali diye renk saldi igrencti bide kucuk cokokrem tuplerinden ishal gibi yaptik 1 hafta temizlenene kadar kimse girememisti 😂😂

    1|1
    0|0
  • Oha ilki fenaymış kaptım bunu :D

    0|1
    0|0
  • Çocukken Abimin Donunu Aşağıya İndirirdim, Gece Uyandırdım Birgün Korkunç Bir Suratla Korkuttum Ölüyodu Az Kalsın. Sınıftaki Tarık Adlı Arkadaşımın Totoşuna Plastik Cetvel İle Vururdum. Milletin Çantasını Okul Camından Aşağıya Atardık Felan. Şaka Yerine Geçiyomu Bilmem Ama , Güzel Günlerdi. :)

    0|1
    0|0
  • Abimin yatağına 1 sürahi su döktüm o uyurken sabah kendisi yaptı sandı 😂 ama bize çaktırmadı tabii gashshs

    0|2
    0|0
  • Yok yapmadım

    0|2
    0|0
  • Bir keresinde öğretmenimize şaka yapmak için oturacağı koltuğa yumurta koymuştuk 😂😂 sonrasında dersimize öğretmen yerine müdür girdi ve o yumurtanın üstüne oturdu. Sonrası malum tabi çok kızdı. Ve ceza aldık. 😂😂

    0|1
    0|0
  • Oha 😂 Ben de balon korkusu olan arkadaşımı uyandırmak için odasında 15 balonu iğneyle patlatmıştım 😏

    0|1
    0|0
  • Küçükken kızın birini koltuğun altında ki tozları yalarsan peri olursun onlar peri tozu demiştim yalamisti hasta oldu sonra

    0|1
    0|0
  • Siz bayaa aşmışsınız biz en fazla suyu sevmeyen bir arkadaşımızın üzerinden bikaç kova su dökmüştük

    0|1
    0|0
  • lise de şu havaların erken karardığı zaman sınıfın ampullerini gevşetiyorduk son 2 ders falan işlenemiyordu sınıfın elektirik şeyini değiştireceklerdi artık fark ettiler sonradan ağzımızın payını aldık sonra :D:D:D:D:D:D

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    64

Erkekler Ne Diyor 46

  • Şu görmüş olduğun motor kornasının düğmesi, düğmeye bastığında kenarında bir boşluk oluşur.
    O boşluğa taş sıkıştırmıştım, adam gelip kontağı açınca baya bir öttü sonra kontağı kapattı ondan sonra yeniden açtı derken en sonunda taşı fark etti :D
    www.deretepe.net/.../honda_innova_sol_elcik.jpg

    0|1
    0|0
  • Birine asik olan saf bir kiza buyu yapabildigimi ama korkunc seyler yasadigim icin, artik bu islerle ugrasmadigimi soyledim. Bu da gercek sandi ve heyecanlandi. Benim icin de buyu yap diye tutturdu. Ben de biraz nazlandim inandirici olsun diye. Neyse sonunda yapacaklarini bir bir uydurdum. Dedim ki, bir tutam dardagan darisini, at b*kuyla karistirip, icine karabiber de atip 5 dakika kaynatiyorsun. Sonra da bunu karisimi bir kaba doldurup yataginin altina koyuyorsun ve evin her kosesine comelip isiyorsun. Neredeyse yapacakti dediklerimi, son anda sakaydi yaa dedim ama dayak yicektim nerdeyse.

    0|1
    0|0
  • Üniversite yurdunda kalıyordum. Sabun ile saç yıkamak zorunda kaldığım fakir bir dönemimde annem kaliteli pahalı bir şampuan gönderdi bana. Hemen duşa girdim yıkandım ettim, duştan çıktığımda şampuanı banyoda unuttuğumu fark ettim. Almak için geri döndüğümde duşta birisi vardı. Çıkmasını bekledim. Çıktı o ve şampuanı aldım elime bir baktım yarısından fazlasını kafasına boşaltmış hayvan bedavayı görünce. Bende tabi intikam çanları çaldı. İndirdim donu işedim kalan şampuanın üstüne bir güzel de çalkaladım. Çocuğun akşam maçı vardı, dönünce illaki duşa girecekti. Tam o duşa girmeden önce şampuan karışımını bıraktım duşta aynı yere ve izlemeye başladım. Çocuk duştan çıktığı zaman bu şampuan ne garip kokuyormuş diye söyleniyordu ve şampuan tamamen bitmişti.

    0|1
    0|0
  • Saka mi degil mi bilemem ama bir ara ben pastanede calisiyodum yaz tatilinde lisedeyim o zaman sonra bir bayan cayim nerede dedi dedim ki hanimefendi cay demleniyor getiricem o hala yaa cayimi getir artik bu ne boyle yaa felan dedi bende sinirlendim milletin bardaginda biraktigi artik caylari toplayip bir bardakta ustune sicak su dokup goturdum o da icmisti milletin artigini iyi de oldu pisman degilim.

    0|2
    0|0
  • Arkadaş 5. katta yaşıyor. Gecenin üçünde onlara gitmiştim. Fakat zil çalışmıyor telefonumda kapalı. Yolda baya uzak ulaşım yok mecbur eve girmem lazım. Oda beni bekliyor. İlk olarak demir dogal gaz borularından 1. kattaki yangın merdivenlerine tırmandım. Oradanda 5. kata çıktım.

    Arkadaşın camına vuruyorum. Gidiyor kapıyı açıyor
    cama vuruyorum gidiyor kapıyı açıyor. En son kapının orada beklemeye başladı
    ben cama vurdum, vurduğum gibi kapıyı açtı tabi gene kimse yok. En son anladı ses baska yerden geliyor diye.

    cama tekrar vurdum mutfaktan bana bakıyor ama göremiyor. Camada yaklaşmıyor. Cama vurdukca irkiliyor. Sonunda perdeyi çekti, perdeyi çekerkende bööö yaptım. Çocuk korkudan altına işedi..

    sonrası malum : )

    mantıklı düşününce gecenin üçünde beşinci katta camına biri vuruyor.. Kim olabilir acaba?

    0|1
    0|0
  • 1 Nisan doğumluyum.
    Yaptığım en büyük şaka buydu.

    2|1
    0|0
  • Kizlarin su siselerini igneyle delip kapagi kapardik icmeye kalkinca dort bir yandan su tasardi sinav oncesi milletin silgisine uc saplardik sildiklerinde karalarlardi niri oturacakken alttan raptiye koyardik herkes bedene cikinca herkesin cantasinin icindekileri cikarir birbirleriyle karistirir sonra hepsini yerde gezdirip tebesir tozuna batirip cope atardik mudurun kapisini calip kacardik sinif kapilarini acip kacardik milletin tel numarasini WC iclerine rscort no diye yazardik tc kimlikleri tahtaya yazardik herkese pandik atip kacardik son ders cocuklarin cantalarini sirtlayip kacardik bilgisayar dersinde hoca bakmazken oyun oynardik cikista cocuklara vurup kacardik nobetci olup diger nobetcilere vurup kacardik komsunun kanalizasyon kapagini acip taş atardik hocalarin resmini tahtaya cizerdik komsunun arkadan dolanip milletin evine girer duvarlara iserdik vb.

    0|1
    1|0
  • Evinde oturan birine açık camından kozalak atmıştım, bir de gene evdeki birine dışardan hareket çektim adam tüfek çıkardı sjkslxx

    0|1
    0|0
  • Eskiden metin2 diye bir oyunu oynuyordum arkadaşım ile ortaktık. Bütün itemleri çalmış :/ bende 3 gün boyunca düşündüm ne yapsam diye. Sonra telefon numarasını bütün gay forumlarına yaydım saat başı telefonu çalıyordu numarasını değiştirdi yine yazdım öyle öyle hala devam ediyor önüne gelen arıyor.

    0|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • Fiyatı abartma da fake olduğu anlaşılmasin :D

    • çıktı olunca inanırlar şu arayanlar bir bitsinde sonra başlarım onada

  • Öyle aklıma gelen yok pek abartı şaka yapmam tadında bırakılması gerektiğini düşünenlerdenim :)

    0|1
    0|0
  • Başlıklı sms gönderme siteleri var bilirsiniz

    Oradan arkadaşıma osym baslikli adına mesaj atmıştim, mesajdada kopya cektiginzden dolayi sinaviniz gecersiz sayilmistir bla bla.. Yazdim

    Sonra ailesiyle osymi aramışlar, çok korkmuştu 😂

    0|1
    0|0
  • Ilkokul ve uniyi beraber okudugum arkadasima senden gizli lysye girdim kazandim gidiyorum dedim. Montajla da sahte bir sonuc belgesi yolladim buna. 7sülalemi aramis gercekten girdi mi diye 😂

    0|1
    0|0
  • biz de şaka yaptık da bana yaptılar en adi şakayı sigara paketinin içine patlayan sigara koymuşlar mk :D

    0|1
    0|0
  • Yok..

    0|0
    0|1
  • Arkadasın telefonu aldım bir p*rno videosunun sesini yükledim zil tonu yaptım cafeden cıktıktan sonra eve dönerken tramwaya bindik ben indim gibi gösterdim bir yandaki girişten girdim bunu telden aradım gerisini anlatamam gülme krizi tutuyo :D

    0|1
    0|0
    • bir tane daha anlatıyım tatil köyüne gittik 5 kişi bir arkdas içme işini abarttı gaza geldi içtikçe içti bizde içirdik hani yalan yok gazveriyoruz neyse bu durduk yere gülmeye filan basladı anladık o an gitti normalde odasına götürmemiz lazım dimi biz bunu gece saat 1 de otelin alt katındaki diskonun önüne bıraktık odaya dödük uyuduk filan sabah bir baktık arkdas yok lan noldu cocugafilan derken cocuk otelin plajında kuma yarı gömük bir şekilde uyuyodu nasıl oraya geldiği hala bir gizem diskodakiler kafa bulma amacıyla mı yaptı ne oldu bilmiyorum ama cocukta uyanamamıs zaten güneşi surata yemiş yüzüm diye agladı bütün tatil

  • sahilde kumu kasmıştım... üstüne plaj havlusunu sermiştim :D yengem oturunca çukura düşmüüştü

    0|1
    0|0
  • oyuncak patlayan tabanca ile rus ruleti oynayakmi dedim arkadasa oynayalim dedi ilk kim basliyo dedim ben baslm drdi bende icine ful mermi koydum onda patladi odu gotu boku birbirine karisti 😂😂

    0|1
    0|0
  • silgi diye mürekkep verdim.

    0|1
    0|0
  • Eşek şakalarına karşıyım

    1|0
    0|1
  • Ahaha :D

    Hiç bu tür şakalar yapmadım ya

    0|1
    0|0
  • yurda yeni gelen çocuğa beyaz ticareti yapan adamlarız dedik kimliğini falan aldık artık sende çalışçan bizle falan mecbursun dedik 2 gün devam ettirdik sonra söyledik komaya gircekti çocuk ahsha

    0|1
    0|0
  • Sarhoşken arkadaşlarımın arkadaşı bir kızı telefonda işletmiştim. Tanımadığım etmediğim bir kızdı, arkadaşların ısrarıyla aradım ama epey bir gönlünü almıştım telefonda. Sonradan çok pişman oldum.

    0|1
    0|0
  • Tum okulun onunde mudurun pantalonunu indirdim âmk dhdhfjfhfk ve okul hayati finish :D

    0|1
    0|0
  • demin anneme yaptım babam aradı konuştuk kapattım annem ne oldu diye sordu bende babam arıyor köyde evde düşmüş acile getirmişler fenaymış dedim rengi bembeyaz oldu

    0|1
    0|0
  • Yaptığım şakaları yazsam,, gerçekten komedi kitabı olur. Abartmıyorum...

    0|1
    0|0
  • bu gün cuma en seni kapa :/

    0|1
    0|0
  • Universitede park halindeki aracin lastigini sökmüstük hocanin

    0|1
    0|0
    • Güzel fikirmiş :D Ben bunu kullanırım

    • Hepsini Göster
    • Ahaha süpermiş hak eden çok hoca var öyle az bile yapmışsınız 😂😂😂😂😂

    • @solomonkAne Saol haketmisti =)
      @Payedar =) egzozuna patates tiktiklarimizda var.. yakitina kesme seker atip arabayi bumlatmak ta varda o agir olur.. o kadari fazla

  • Bir keresin de yan sınıftaki birini telefon da işletmiştim 😀

    0|1
    0|0
  • sevmem yapmazlar bana

    0|1
    0|0
  • Arkadan yanaşmak ;)

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    16

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...