Evlendiğinizde eşinize ev işinde yardım eder misiniz?

Kızlar içinde : Eşinizin yardım etmesini ister misiniz? Nasıl iş bölümü yaparsınız?


0|2
29|57

En İyi Erkek Görüşü

  • buna benzer bır soruya cevap verdım bır de burada vereyım
    anneye ese yardım etmek peygamber efendımızın sunnetıdır ayrıca kadın ıs yapmak zorundadır mantıgında hareket etmek cok yanlıs
    ama yaptıgım bır sey var her zaman ınsallah esım oalcak kadınada yapacagım
    annem rahatsız oldugunda elımden geldıgınce ona ıs yaptırmaz butun ev ıslerını ben yaparım rahatsız olmasa bıle ıs bolumu yapmaz butun ıslerde yardımcı olurum
    esıme dusundukerım ıse hasta oldugunda aksam evıme geldıgımde yemek neden yok kavgası yerıne hadı beraber yapalım ya da ben yaparım derım veya farklılık olsun dıye bugun dısarıda yıyelım derım
    eve geldıgımde ev mı dagınık sebebı muhakkak vardır hemen kızmamak gerek beraber yaparız yaada rahatsızsa yatmasını soyler evı ben duzenlerım
    bunları sımdıden anne evınde yapmaya calısırım ınsallah evlenecegım kadınada yapmak ıcın elımden gelenı yapacagım
    ayrıca bır kadının erkegıne hızmet etmeı mecburıyetten degıl sevgı saygı sahıplenme duygusunu hıssettıgı an kalben verdıgı esıne deger ve hedıyedır mecbur degıldır

    2|0
    0|0
    • Çok güzel açıklamışsınız teşekkürler :)

    • Hepsini Göster
    • Gercekten varmiydi boyle erkek ben sehir efsanesi saniyodum 😂😂

    • @Online_monstr kimsenin bilmesine gerek yok annemin hayir duasi ALLAHIN bilmesi yeterli kismetse evlenirsek eşimizde şahit olur buna var olmaya çalışıyoruz işte elimden geldiğince ;)

En İyi Kız Görüşü

  • İsterim tabi. İş bölümünü daha düşünmedim de.😬
    Masayı kuracak kaçışı yok, salata falan da yapacak eline yapışmaz, bir de toz alsa yeter.😅
    Haa ekstradan bakkala da gidecek tabii.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 56

  • Ben şu anda anneme her konuda yardım ediyorsam bulaşık süpürge temizlik eşimede yardım ederim çünki babamdan öyle gördüm

    2|0
    0|0
  • Herkes kendi işini yapacak. Ben dışarıda çalışıcam o içeride. Uyuşukluğa lüzum yok :D ama arada bir gönlünüde alırım tabi öküzde değiliz :D awefwef

    1|0
    0|0
  • İçişleri bakanı sonuçta tabikide ne derse seve seve yapacağız..

    1|0
    0|0
  • Sevgili, es yani birlikte oldugum kisiye ev islerinde de yemek islerinde yardim ederim beraber yapabiliriz bu tur isleri

    1|0
    0|0
  • Belirli şeylerde

    1|0
    0|0
  • ev işlerinde yardım ederim :) mutfakta özellikle :) yemek yapmak kadının erkeğe karşı görevi değil, ikramıdır :)

    1|0
    0|0
  • gayet tabi...

    1|0
    0|0
  • Kızlara sorsan hepsini erkek yapsın hatta biz kendi kendimizi de yapalım kendimiz doğuralım onlar para yesin

    1|0
    1|0
  • Elbette. Hayat müşterektir.

    1|0
    0|0
  • O benim canımdır kanımdır eşimdir yardım ederim tabi ki de. Bunun için bir eş lazım tabii :) Beklemeye devam ederim :) Elbet biri çıkar karşımıza :)

    1|0
    0|0
  • bu konuda kendime güvenmiyorum

    1|0
    0|0
  • Perde takmak haricinde her seyiyaparim

    1|0
    0|0
  • Ederim

    1|0
    0|0
  • Ederim tabi

    1|0
    0|0
  • ederim tabii

    1|0
    0|0
  • Asla yapmicam 3 . 5 şey dışında yaparım ama hamileyse yapmicam birsey yok 😁😁

    1|0
    0|0
  • Ederim tabii ki.

    1|0
    0|0
  • Ederim tabi.

    1|0
    0|0
  • Evet iş bölümü dağılımı yaparız :DD

    1|0
    0|0
  • Hayat müşterek.

    1|0
    0|0
  • Kucağım'da taşırım bile onun değerini cok iyi bileceğim'den kendim'den şüpem yok o nefes alır ben tutarım o verir ben alırım !..

    1|0
    0|0
  • Arada ederim yorgun değilsem.

    1|0
    0|0
  • Evlenmeden de ederim her şeyi o ya da her şeyi ben mi yapıcam

    1|0
    0|0
  • Arada bir ek atarız gönlünü hoş tutmak için

    1|0
    0|0
  • sirtindan sopayi.. karnindan sopayi eksik etmicem... erkek adam ev isimi yaaparmis...

    0|0
    1|0
  • ederim

    1|0
    0|0
  • Ederim büyük bir ihtimalle

    1|0
    0|0
  • hiç dusunmuyorum şahsen yardım etmyi. ama arkamıda toplatmam. dagınık degilim.

    1|0
    0|0
  • 3 seneden beri kendi ütümü yapıyorum koymaz solesin yemekte yaparız mutlu olsun yeter

    1|0
    0|0
  • Ederim hayat muşterektir

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    26

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 28

  • Yemek ve bulaşık hariç bütün işlere yardım eden bir sevdiceğim var zaten. Bu ikisinden nefret ettiğini net biçimde ifade etti zaten daha en baştan. Ama sofrayı o kurar, o toplar; bunlara karışmama da izin vermez.

    Benle hayatı her konuda paylaşmaya hevesli biriyle beraber olduğum için, kendimi çok şanslı hissediyorum.

    1|0
    0|0
  • Tabiki isterim yerleri silip süpürmese bile en azından sofrayı toplamaya yardım edip perde asabilir ya da eşyalarını toplayarak yardım edebilir

    1|1
    0|0
  • ederim kjdfg

    1|0
    0|0
  • İkimiz de çalışıyorsak yardimlasmaliyiz.

    1|0
    0|0
  • Ara sira etmesini isterim.

    4|1
    0|0
  • etmeli

    1|0
    0|0
  • ufak tefek şeylere yardım etmeli tabi kalkıpta yer sildirmem sofrayı kurarken falan yardım etse yeter ha bide perde taksın ölüyorum perde takarken kopuyo boynum :

    1|1
    0|0
  • Boş zamanın da etsin isterim. d

    1|0
    0|0
  • isterdim

    1|0
    0|0
  • Ederim tabiki canım benim yorulmasın

    1|0
    0|0
  • Olabilir tabi.

    1|0
    0|0
  • Sırf paylaşım olsun diye isterim

    1|0
    0|0
  • Edecek tabii 😂

    1|0
    0|0
  • Yardım etmesini isterim. Ana menüyü ayarlarken ufak hazırlıkları yapması zor olmaz.

    1|0
    0|0
  • isterim tabii :)

    1|0
    0|0
  • istemem çünkü zaten eder :D ♥

    1|0
    0|0
  • Evet yardım etmeli

    1|0
    0|0
  • Gerek yok ben pek onemsemem zaten anlamaz buyuk ihtimal. Yardimci parasina ortak olabilir en fazla.

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle ütü bende değil

    1|0
    0|0
  • Etmiyor maalesef 😄

    1|0
    0|0
  • Tabiki yardım etmesini isterim:)

    1|0
    0|0
  • ben yapicam zaten, o yapmasin

    0|0
    0|0
  • elektrikli süperge onda perde asma kesinlikle onda halı çırpma cam silme onda çamaşır bulaşık fallan da bende :D

    0|0
    0|0
  • Hayır yardım etmem yapsın işi ne :D çalış köleee

    0|0
    0|0
  • Birilerinin işlerini yapmak için evlenecek değilim , herkes kendi işini kendi halletsin

    0|0
    0|0
  • Yardım eden çok az olur.

    1|0
    0|0
  • Soruyu iki cinsiyete farklı şekillerde sorman bile aşırı rahatsız edici.

    0|0
    1|1
    • eşinize yardım edermisiniz derken erkeklere sordum çünkü bilindiği üzre Türkiye de ev işi kadınlar tarafından yapılmakta
      Kızlara da böyle bir şey istermisiniz dedim
      Nesi rahatsız edici?

    • Hepsini Göster
    • sende o toplumun bir parçasısın unutma

    • Kadına saygı duymayan bir toprum diyerek Türk toplumunu küçük düşürüyosun ama burda yaptığın kaba yorumla hem cinsine bile saygısız davrandığın apaçık ortada. Soruu beğenmediysen cevaplama, TC sevmiyosan yaşama kimse kimseyi zorlamıyo.

  • Yok ben etmem banane o yapsın

    0|0
    0|0
    • Ahah bir an erkek sandim 😂😂

    • Hepsini Göster
    • @Johhn az yardım ederim hepsini yaptırmam ama :)

    • Bana takip at bakalim ne kadar yardm ediyorsn

Yükleniyor...