Nasıl aşabilirim bu durumu?

Son zamanlarda çok kötü şeyler yaşadım sorumlusu da benim c*ns*llik olsun başka şeyler olsun asla yapmamam gereken şeyler yaptım ve bir şekilde ailemin bunların hepsinden haberi oldu hatta fotoğrafları bile gördüler yani çok büyük bir şok yaşadılar ve benden asla beklemedikleri hareketler bunlar zira muhafazakar bir aileyiz. Dolayısıyla normalde yaptığım hiçbir şeyi yapamaz oldum neredeyse evden çıkamıyorum saçlarımı kestilet ön kısmı 3 4 cm falan oldu arkasında bir kısım da o şekilde bakkala giderken bile makyaj yapan bir kızdım şimdi aynaya bakmak bile istemiyorum ve en ağırı annemin babamın yüzüne bakamıyorum. Ve üniversite sınavına hazırlanmam gerekiyor. hatamı fark ettim çok pişmanım ama fayda etmiyor biliyorum. Psikolojim çok kötü sürekli Ağlıyorum bir türlü aşamıyorum bunu lütfen bana tavsiye verin. Çok kötü bir durumdayım

Güncellemeler:
Uzun ama yalvarırım okuyun

0|0
4|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Hatanın farkında olup içtenlikle pişmanlığını dile getirmen bu konuda ilk adım. Muhafazakar bir aile olduğun için ailenin bunu bir süre sindirmesi kolay olmayacaktır. Herkes hata yapabilir. İnsanız, şaşarız. Ailene de zaman vermelisin. Kendini yavaş yavaş toparlayacaksın emin ol. Eğer bu durumu tek başına psikolojik olarak kaldıramıyorsan bir dr'dan yardım da isteyebilirsin. Umarım en kısa zamanda her şey yoluna girer. Aklına başka şeyler getirme sakın. Sevgiler leydim.

    1|0
    0|0
    • moralim düzeldi herkes üstüme gelirken böyle şeyler duymak da güzel teşekkürler

    • Rica ederim. Bu mecrada bir dostunmuşum samimiyetiyle, tüm içtenliğimle söylüyorum; eğer dertleşmek istersen özelden de yazabilirsin. Aksi halde mesaj atarak seni kesinlikle rahatsız etmeyeceğim. Aklına yanlış bir şey gelmesin o yüzden. Sadece kendini kötü hissedersen. Sevgiler.

Erkekler Ne Diyor 4

  • Allah yar yardımcın olsun. Öncelik olarak ailenin durumu kabullenmesi zaman alır. Bu zaman içerisinde derslerine çalışabilirsin. Bir süre dışarıya çıkmaman iyi olabilir. Sonuçta evlatsın atsan atılmaz satsan satılmazsın bir şekilde kabullenecekler durumu. Sana düşen görev ise birda bu yaptığın şeyleri yapmamak ya da birini bulup evlenip o evden gitmek.

    0|0
    0|0
  • sıkış sıkış ondan sonra cok pişmanım çok üzgünüm nolur yardım edin akıl verin bilmemne bilaf var biliyonmu nerde sıkıştıysan orda yıkan aptesini orda al diye bizene la adam cikmiş sefasını sürmüş bize dert yan cefasını cekelim yok yaaa

    0|0
    0|0
  • Vallah bunları yapmadan önce düşünecektin. Her haltı yiyin sonra pişman oldum deyin. Annene ve babana yazık.

    0|0
    0|0
  • Ailenle konuşmaya calis. Başka türlü bu durumdan kurtulamassin

    0|0
    0|0
    • Konuşuyorum zaten iletişim kurmuyor değiliz düzelme aşamasına girdik ama bir türlü kendime gelip normale dönemiyorum

    • Tabiki kolay değil. bunu zamana birak ve deşik işlerle uğraş

Kızlar Ne Diyor 4

  • Oyy oyyy neler yapmissin be kuzum dusnmedin mi ailemin haberi olurr bir şekilde diye. Neyse bunlari cok duymussundur. Once aglamaa. Kac yaşındasn bilmiyorum ama üniversite sinavina duzenli bir şekilde plan yap kafanda bisey belirle kotu bir bölüm de olur ne biliyim iki senelik bankacilik bile olabilir. Kalk hazrlan bunlari gormelerini sagla sürekli ders calis bunu gorsunler hatani telafi etmek adina onlara cvp verme ne derlerse hee de. bir sene zor gever ama gecer. Güçlü ol ve kendi ayaklarinin ustunde dur. O zmaan snaa kimse bisey diyemez. Sadeve toparlan ve calis düzenli bir sekilde.

    1|0
    0|0
  • Ya senden değerli mi kardeşim. Topla kendini. Herşey bekaret mi? Ailenin seni bakire olduğun için mi seviyormuş. Bak elin ayagin sağlam. Kanser değilsin. Calis dersine , gir uniye. Başka bir sehire git ve ailenle baglantini kes. Ne olursa olsun arkanda olmalilar. kimse için uzulmeye değmez herkes kendi için yaşar Birak insnlar ne düşünüşe düşündün. bir daha bu yasta olmaycaksin zehir etme kendine. Dertlrsmek istersen de burdayimm ve arkandayim merak etme

    1|0
    0|0
    • çok teşekkürler kendimi daha iyi hissettim

    • Hepsini Göster
    • Aslında çok güzel olur ama siteyi bilmiyorum mesaj gönderemedim bir türlü xperim düşük geliyor sanırım

    • Gizliden çık o zaman

  • Şu an sadece sınavına odaklan. Sınavdan sonucun iyi olursa belki biraz yumuşarlar. Pişman olduğunu da belli et. Allah yardımcın olsun.

    0|0
    0|0
  • Allah yardımcın olsun. Tövbe et. Ailene layık olmaya çalış

    0|0
    0|0
Yükleniyor...