Askerîm çarşıya çıkamıyorum korkudan ne yapmalıyım?

Askerîm batıda bir ilde
6 haftadır cıkamıyodum sımdı ıse olan olanlardan dolayı cıkamıyom cıksam bır hanı ızın olsa bir korku oluyor bende. .
Bırsey olurmu dıye. .
kafam cok karısık buraya ınsanlar geliyor hain diyorlar bize :(

Askerîm çarşıya çıkamıyorum korkudan ne yapmalıyım?


0|0
11|16

En İyi Kız Görüşü

  • Üniforma ile mi çıkıyorsunuz çarşıya?

    0|0
    0|0
    • Kafan 3 numara olunca asker oldugun kabak gıbı ortada
      Bırde yaz gunu kunye gorunuyor
      Ben buraya gelmeden once herkes anladıydı bırlıge teslim olmadan once

      Bana dua et olur mu. .

    • Hepsini Göster
    • Neyse sen komutanin anana kurşun sık derse yapmazsın bilirim. Kendine iyi bak

    • Anlamıyosun..
      Anlamanda ımkansız..
      Kı ben Sevkcıyım la

En İyi Erkek Görüşü

  • neyden korkuyon olm askerisn sen asker korkmaz olur alışmışındır artık sakin ol unut çarşıyı da şimdilik acil bişe yoksa boşver insanlarıda siktr et 3-5 aptal bakma onların sözne

    0|0
    0|0
    • Tamam da bırı sana hainsin dese ne yaparsın?

    • Hepsini Göster
    • Sevkcıyım ben
      Carsı yasak bır sure

    • Çıkma , daha iyi serbest olsada çıkma sn

Kızlar Ne Diyor 10

  • Ülkemizin gelinen şu noktaya bakın. Asker ile halk arasındaki ilişkiye... Yazık valla.

    0|0
    0|0
    • Bak var ya oglen bırı
      Sizlere guvenımız yok
      Bızım paramızla yemek yiyonuz haram olsun dedi :(

    • Ya sen takma o salakları.

  • türk askerine hain diyenler asılmalı !

    0|0
    0|0
  • Cikma boşver manyak cok

    0|0
    0|0
  • :/ zor durum yahu

    0|0
    0|0
  • Azcık erkek gibi ol kanka dayanıklı dirençli. Öleceksen de vatan uğruna öl hiçbir şey olmaz

    0|1
    2|1
    • Tamam da haın diyorlar

    • Kim ne derse desin onları mı dinleyeceksin? Sen kendini bildiğin sürece diyenleri Allah'a havale et o ne yapacağını çok iyi bilir.

  • Boşver onları yaa korkuya bak allah sen yaa.

    0|0
    0|0
  • Ne hallere düştük ya

    0|0
    0|0
  • Ne hallere düştük allahım.

    0|0
    0|0
  • size hayin diyenler hayindir bikaç kendinibilmezin darbe girişimi sizi hayin yapmaz alnınız ak olsun siz bu milletin varlık sebebisiniz

    0|0
    0|0
  • Formayla çıkma sivil çık

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • At yalanı seveyim inananı

    0|0
    0|0
  • Allah'a emanetsin. Hiçbir şy olmaz. Korkma. Biri laf ederse, de ki ben hain değilim. Vatanımın askeriyim. Bunu anlamak istemeyenlerin şerrinden Allah'a sığınırım.

    0|0
    0|0
    • Zaten ızın yok
      Ihtıyaclar zaten alamıyorum
      Kafayı yıcem

    • Allah yardımcınız olsun. Ben de yakında askerim. Bakalım neler olacak. Yer henuz belli değil

  • ne saçma ülke lan. askerlik mecburi hizmet devlete, devlet seni 12 ay ya da 6 ay askerlik yapmaya mecbur bırakıyor. Sonra birileri birşeyler yapıyor korumakla yükümlü olduğun halk seni devlet düşmanlığla suçluyor.

    0|0
    0|1
    • Hain demeleri cok üzucü bizlere. .

  • Çıkma, ortalık iyice yatışsın. Bir şey kaybetmezsin.

    0|0
    0|0
  • kışlanı terketme aga. alırlar döverler bunlar. kendilerinin namussuzlukları binleri aşar, ama rte nin gazına gelipte suçu olmayana el kaldırırlar...

    0|0
    0|0
  • Bir süre daha çıkma. Olaylar yatışana kadar.

    0|0
    0|0
  • Korkudan disari cikamiyon ama internete girebiliyon tbrikler

    0|1
    0|0
  • sana hain diyenin anasini s2yim

    0|0
    0|0
  • Batının neresinde askerlik yapıyorsun hocam?

    0|0
    0|0
    • Trakya tarafında

    • Oralarda pek sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Sivil çıktığınız sürece kim ne yapacak ki size... Normal askeri kıyafetle çıksanız bile bir sorun olacağını düşünmüyorum. İçin rahat olsun hocam. Hayırlı tezkereler diliyorum.

  • Sen o şerefsizlere bakma kardesim hic korkma cık carsına

    1|0
    0|0
  • çık kanka raad ol

    0|0
    0|0
  • burda gelip birisi gözümün önünde hain desin ya ölür ya ben.

    0|0
    0|0
    • Iste ben birsey yapamıyorum...

    • hiçbirşey olmaz halk tarafındanda sen haklı olursun. hukuken de sen haklısın yani hiç kimse hiç bir şey diyemez

  • Zaten izinler kapali

    0|0
    0|0
  • korkacak bişey yok. tabi türk askeriysen.
    milletın askerle bır derdı. satılmış köpeklerın mılletle derdı var. sen bu mılletın evladısın kardeşisin neyden korkuyorsun

    0|0
    0|0
  • Çıksana ne tırsak mışın sende

    0|0
    0|0
Yükleniyor...