İş Bulamıyorum Tavsiyesi Olan Var mı? (2016 ) ?

Arkadaşlar malum kpss den bişey çıkmadı o kadar çalıştık olmadı nasip değilmiş... fakat bu zaman zarfında ve hala bir sürü yere başvurdum İstanbul gibi bir yerde gerek cadde cadde sokak sokak dolaşa dolaşa cv bıraktım.. kariyer netinden tutun secret eleman bilmem nesinden hepsine başvurdum kamu yönetimi lisans mezunuyum daha öncede ufak tefek işlerde çalıştığım için fazla tecrübe sahibi değilim fakat en kıytırık işlerde bile dönen olmuyor piyasa bu kadar mı kötü anlamıyorum ki...

bir kaç yere gittim görüşmeye mülakatmış alt tarafı mağazada satış danışmanı olucaz 11 kişi gelmiş mülakata 9 bayan 3 erkek... bir masanın etrafında herkesi birbirine kırdırdılar mülakat hesabı sonra 3 kız kaldı diğerlerini yolladılar biz sizi ararız...
ya da asgari ücret diyor 12 saat çalışma 1 gün izin olmaz olsun böyle iş...

gidiyorsun görüşmeye sadece diyorsun ki o bir gün tatilim hafta sonu olsa olmazmı kursa gidiyorum veyahut bir işim var...- sana diyor ki işine gelirse bak arkanda 100 kişi bekliyor buraya girmek için... yani bildiğin varya şu gençliği patronların eline atmışlar resmen alın bunları köle gibi kullanın...

BEN ANLAMIYORUM ARKADAŞ NOLCAK BU İŞİN SONU BİLMİYORUM !

Güncellemeler:
ilanlara girin bakın 35 yaşını aşmamış fiziği düzgün bayan aranıyor dolgun ücret... nerdeyse her ilan böyle... bu ne amaçla aranıyor bu bayanlar? sekreter diyor telefonlara bakıcak diyor ofise diyor ama boylu poslu olgun bayan diyor millet kafayı mı yemiş?


0|0
0|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Öncelikle Allah yardımcın olsun. İşsiz olmak zordur diye tahmin ediyorum. Ben pek işsiz kalmadım Allah var. Şu anda da iyi olduğunu düşündüğüm bir işim var. İş konusunda çok seçici olmamanı tavsiye ederim. İleride yükselebileceğin bir iş bulmaya çalış. Girebiliyorsan kamuya gir, ki anladığım kadarıyla denemişsin ama olmamış.

    0|0
    0|0
    • olmadı maalesef kamu.. zaten seçici davranmıyorum ama yok arkadaş olmuyor bir türlü bende anlamıyorum...

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Ak Parti gençlik kolları

    0|0
    0|0
  • İş sitelerinden Kariyer, secretcv vs gibi sitelerden başvuruda bulun geçici de olsa çalışmaya başla devamı gelecektir.

    0|0
    0|0
    • yazımın baş paragrafını bir okurmusun kardeşim

  • ak partili değilsen garsonluk da felan sürüncen sistem şu an böyle işliyor kendi adamlarını sokuyolar hep ben 6 7 aydır işsizim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...