15 Temmuz gecesi neredeydin? ne yaptın?

15 Temmuz gecesi haberi alır almaz Cumhurbaşkanımız ve Başbakanımızın açıklamalarından sonra Milli İradeye sahip çıkmak için abdestimi alıp hemen giyinip sırtıma da ceylan derisinden yapılmış bayrak kürkümü taktım, hemen Samsun Cumhuriyet Meydanına indim sabahladım sıkıntı ortadan kalkınca evime döndüm Ben şuanda meydanlarda toplanmanın bir sonuç doğuracağına inanmıyorum olan oldu zaten 15 Temmuz gecesi çıkan çıktı sokağa siz ne düşünüyorsunuz şimdiki toplanmalar hakkında...

16|14

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

• Ben de aynısını yaptım. Çıktık ve sabaha kadar nöbet tuttuk.

3|2

Kızlar Ne Diyor 15

• Evdeydim, Cumhurbaşkanımız meydanlara çıkın diyince selalardan sonraki anonslarla ailecek dışarı çıktık sabaha kadar kızılaydaydık.
    Şimdiki toplanmalar ise bana göre doğru çünkü Mısır gibi olmaması için önlem almak iyidir.
    Hainler içimizde sonuçta kestiremiyoruz..

1|2
    1|0
    • Biz evde rahat uyurken mesai başında hain kovalayan polisimiz olduğu sürece sıkıntı çıkmaz. Allah göstermesin 10 farklı şehirde canlı bomba patlasa facia.

• Aynen öyle😏
      Eksileyen kim ya 😂 işsizleştiler artık iyice😂

• Toplanması gerekiyor herkesin

1|1
  • Disardaydim bir tanıdığıma gectim

0|1
  • O gece halkın sokaga cikmasini istemesini dogru bulmuyorum polis zaten askerleri alip götürüyordu halk gaza gelip o askerleri linc etti

1|1
    • Kanunsuz emir diye bir şey var. Vatandaşa mermi sıkanlardan ise helal olsun. Fakat tatbikatta olduğunu sanan er ise durum acı verici.

• Halka ates eden tanki uzerine surenler zaten rütbeli olanlardi ve rutbeli askerleri ilk basta toplayıp götürdüler er ve erbaşlar kaldi orda. sonra halk oraya gitti ve hic biseyden haberi olmayan askerleri linç etti. Bunu aslaa unutmuycam.

• Ayrica kanunsuz emir diyosun ya. Ustlerden gelen emri subaylar sorgulayabilirmis ancak er ve erbaslar sorgulamadan yerine getirmek zorundaymis yoksa hapis ! Bugun tv de aciklamada duydum haybeye sallamayın

• Devirdim kiçımi uyudum kimsenin lafiyla sokaga inemem (2016 sozde darbe) kimsenin lafiyla da eve giremem (2013 gezi)

• Aynen öyle

• Cumhurun reisinin yaveri ajanmış. Tatile bende geleyim demiş devletin reisine... Köprü kapatıldığı sırada ortalığın karışık olduğu zaman yaveri ile görüşen Cumhurbaşkanımız üç saat daha otelde kalma kararı almış ve İstanbul'dan gelen telefon üzerine 1. Kolordu komutanı cumhurun reisi ile telefon görüşmesinde durumları bildirmiş, ankaraya gitmemesini söylemiş ve istanbula gelmesini burada sizi korurum demiştir sonradan 3 saat bekemekten vazgeçen Reis istanbula gitme kararı alır sonra uçağıyla İstanbul istikametine hareket eder hareket eder etmezde çok geçmeden suikast ekibi iner otele yetişememiştir ondan sonra yaver Reisi arar ve rota bildirmesini defalarca söyler sözde koruma bahanesi ile düşürecekler uçağı fakat başarısız bir girişim olmuştur... Cumhurun reisine defalarca suikast girişimi oldu ama bu en çetrefilli olanıydı. Sen uyudun ama senin bu günde devrilip yatıp, yatağında rahat uyumana borçlu olduğun milli egemenlik için şehit olan vatandaşlarımızın ruhları şad olsun!

• Dolabımın içersinde, pskolojim bozulmuştu
    şimdi hiçbişey umrumda değil geçti

0|0
  • Evdeydim direkt haberleri görünce şok geçirdim olduğum yerde kalakaldım. Sonra Erdoğan çağtı verince Ak Parti bürosuna gittim herkes toplandı orada

• Güç gösterisi. Caydırıcı politika
    2nci bir darbe için

• Cafe deydim

• Yurt dışındayım seyirci kaldım sadece

• Ben Taksimdeydim hayatimin hatasi olabilir

0|0
  • Evdeydim. NTV'de Boğaziçi Köprüsü'nde yola el konulduğunu görmüştüm. Sonrasında da zaten jetler havadan geçmişti. Gece geç saatlerde de "güm" diye ses duymuştum. Kapılar titrediğini gördüm.

• evdeydim :(

• Ailemle beraber meydana çıktık

• Yurt disindaydim hala yurt disindayim. Orda yasiyorum

Erkekler Ne Diyor 13

• babamla bir işimiz vardı, babamı arkadaşı aradı ve darbe yapacaklarmış dedi, o kadar sevinim ki... olsaydı diye evin içinde bir o yana bir bu yana dolandım durdum. darbenin gerçekleşmeme sebepleri orta çıktı zaten. bazı cahiller bunu anlayacak kapasitede değil..

- Darbe gece 3 gibi planlanmıştır, bir tane alfanın sızdırmasından sonra darbe hemen yapılmaya çalışılmış ve aceleye getirilmiştir.

- Darbe için bir sürü birlik aynı anda koordineli gidememiştir, eğer koordine olsalardı aynı anda aynı zamanda ve aynı saatte kilit yerlere operasyon ile el konulabilirdi.

Fakat o ispiyonlayan hangi alfaysa, rütbeyi aldı...

3|3
    • Şereften nasibini almamış vatan hainisin.

• Vatan haini kullandığın internet bile Türkiye Cumhuriyetinin İnterneti kullanma ozaman niye kullanıyorsun yüzsüz herif. Ictigin suya kadar bu devletin.

• Kanada'daydim. 100-150 kişilik araç konvoyuyla varligimizi tüm şehri dolanarak belli ettik bayraklarla :)

2|1
    0|0
    • Arkadaşımda Joesanborgda büyük elçiliğe yürüdü Türk her yerde maşallah.

• Hepsini Göster
    • Bende ediyorum kardeşim helal olsun.

• türk milletini tebrik ettiler kardeş, sadece konvoy yapanlari degil :)
      birisi geldi sarildi, sizi tebrik ediyorum, cesaretiniz ve demokrasiye inanciniz'e hayranim dedi.
      digeri geldi, Allah için disariya çikip tanklara karsi ayakta dimdik duranlar için dua etti. çok güzel bir duyguydu aslinda..
      Gönül isterdi ki bu olaylar olmasin ama oldu maalesef :/

• Sabiha Gökçen de tankların içinde ki askerleri korumaya çalışıyorduk

0|0
  • Dogumgunumdu arkadaslarlaydim. Mecidiyekoyden sefakoye yurudum kardesim evde tek oldugu icin. Uc bucuk saat surdu. Geldim yattim sabah sut liman.

• Camilerden ezan sesini duyunca abdestimizi aldık meydanlara gittik.

4|0
    0|0
  • balık tutuyordum zevkimin içine ettiler

2|0
  • çalıştım bütün gün , mısırda da aynısı düşünüldü ve sonrası çöküş oldu. bence yanlış düşünüyorsun.^^

1|0
  • jetleri duyunca bir mok var diyip arkadaşı aradım araçla kızılaya indik mermi tank derken sabah ladık orda

• Hiç çıkmadım

• İşten sonra arkadaşlarla Karşıyaka'da birşeyler içtik. Metroda öğrendim darbe girişimini, ama tiyatro olduğu belli olduğu için eve gidip dolapta kalan 3 birayı afiyet ile içtim.

• pavyondaydım

2|0
  • abdestsiz meydana çıktım

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!