Dinimden gereği yapmıyorum dediğiniz şeyler nelerdir?

örnek veriyorum:sevgilim yok günahtır veya tahrik edici şeylere bakmıyorum günahtır sigara içmem mekruhtur, yalan söylemem , anne babama saygısızlık etmem iftira atmam , içki içmem , dedikodu yapmam, hakaret etmem inancım gereği yapmıyorum dediğiniz günah olduğu için vazgeçebildiğinz şeyler var mı?


1|0
1218

En İyi Erkek Görüşü

  • Eskiden dindardım hiç kızlara bakmaz, görücü usulüne odaklanmıştım ne güzel samimi olduğum kız arkadaşlarım vardı hepsi kaçtı din yüzünden. Daha din falan mantık yapmıyor, din yüzünden sevdiğine açılamayan varsa gitsin açılsın. Boşverin o. internette flört haram. vs. diyenleri hiçbir şey olmaz. Çok pişmanım şimdi kaçanları düşündükçe

    2|0
    1|1
    • kızlar için dininden vazgeçeceksin öyle mi?

    • Hepsini Göster
    • @phpecho kitabında yazıyor kardeş kur'an okumadın mı hiç, şaka mısın?

    • Hadi bana ayet göster ispat et

En İyi Kız Görüşü

  • iyiki şu din denen prangadan kurtuldum onu yapma bunu yapma, niye?
    niyesi yok sen kimsin sorgulayacak çarpılırsın...

    1|1
    0|1
    • yanlış konuşuyorsun.

    • yanlış kelimesinin anlamı başka senin savunduğun şey doğru diğerleri yanlış diye bir şey yok. ve din yok yere kısıtlar bazı şeyleri

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 17

  • Sırf dinim olduğu için vazgeçtiğim hiçbir şey yok, dinsiz de olsam aynı kişi olurdum.

    2|0
    1|0
  • Haram yemem. iftira atmam. arada giybet ediyorum etmemeye çalışıyorum. zina yapmam. Icki hic icmedim icmem. Sigara kullanmıyorum. Uyuşturucu çeşitleri hiç kullanmadım kullanmam.

    1|0
    0|0
  • Haram yemem mesela, iftira atmam, kimsenin namusuna goz dikmem, hirsizliktan kacinirim, vs..

    1|0
    0|0
  • cinsellik dışında birşey yok.
    Zaten sağlığına önem veren iyi bir insanım

    1|0
    0|0
  • Icmem zaten zararlida

    1|0
    0|0
  • Namaz kılıp sadece büyük günahlardan uzak duruyorum

    1|0
    0|0
  • Ben istediğimi yapıyorum. Kendi ahlak kurallarıma göre olayları değerlendiriyorum. Yapıp yapmayacağıma da aynı şekilde karar veriyorum.

    0|0
    0|0
  • Dinle ilgili oldugu için değil yapmak istemediğim için yapmıyorum birçok şeyi haram kumar zina . Kişiliğimden asla vazgeçmem

    0|0
    0|0
  • Sigara içki kumar karı kız hile hurda hiçbirşey yok temizim

    0|0
    0|0
  • Alkol sigara kullanmam

    0|0
    0|0
  • zina yapmıyorum, günahtır. sigara içmiyorum, içki içmem

    0|0
    0|0
  • Çoğunuda yapıyoruz herhalde

    0|0
    0|0
  • Doğrusu odur

    0|0
    0|0
  • Ateistim rahatım

    1|0
    0|1
    • cehennemde rahat rahat yanarsın :D

    • Hepsini Göster
    • Çelişkili konuşuyorsun farkında değilsin çok safsın

    • @phpecho Offfffffffffffff safsın diyor bide ya, ulan asıl saf olan sizsiniz araştırmaya korkanlar sizsiniz, 1000 tane din var hepsi %100 kendi dinimiz doğrudur diyor nerden biliyorsun yahudilik doğru belki? kendi kuranı kerımın değiştirilmedi diyorsun ama hristiyanlık değiştirildi diyebiliyorsun? nasıl bu kadar kesin konuşabiliyorsun elinde hiç bir kanıt yok iken ? umarım hristiyanların dini doğru dindir (hepsi yalan fakat bir ihtimal) cehennem falan varsa sizle beraber yanmak isterim

  • sigara alkol evlilik öncesi seks vs dinden dolayıdır, hakaret iftira, yalan, dedikodu vs ahlaktan dolayı
    dinci tayfasına bakarsan dinden dolayı olanlardan kaçarlar veya gizli yaparlar, ama alayında ahlaksızlık diz boyudur

    0|0
    0|0
  • Aleviyim Alevi İslamın Bütün gereklerini yerine getiriyorum. Misal Her perşembe cem evine gidiyorum

    1|0
    0|1
  • Ben çok şeyden fedakarlık yaptım dinim için mutluyum :)

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • İnancım gereği herkesin dini inancına saygı duyarım. Dinde zorlama yoktur. Oruç tutmayana niye tutmuyosun demem. Allahtan korkarım kimse hakkında kötü düşünüp ön yargı ile yaklaşmam. Hakka çok önem veririm kimsenin hakkını yemem. Kimseyi ezmemeye kırmamaya elimden geldiğinde dikkat ederim.

    0|1
    0|0
  • Tabii ki inancim geregi kacindigim seyler var ama ister istemez gunah isliyoruz nefsimize uyuyoruz bunu kimse inkar edemez

    0|0
    0|0
  • Iftira atmam yalan soylemem vicdan yaparım

    0|0
    0|0
  • komple inanmiyorum

    0|0
    0|0
  • Alkol
    Ve harama karsı dıkkat etmek yemej ıcmek kul hakkı

    0|0
    0|0
  • Kendimce yapıyorum bir şeyler

    0|0
    0|0
  • intihar

    0|0
    0|0
  • Hak yememeye onurlu vicdanlı yaşamaya yardıma muhtaç olanlara yardım etmeye dikkat ederim

    0|0
    0|0
  • Zina yapmıyorum

    0|0
    0|0
  • Sevgili yapmiyorim
    Icki icmiyorum
    Acik giyinmiyorim
    Kufur etmiyorim :D

    0|1
    0|0
    • Ozaman ben sana evlenme tekluf edim yaa senin gibi kizi nerde bukcam güzellik aramiyirum 😁

    • Hepsini Göster
    • Benim siirlerimle kendinden gececeksin canim sen ozelimi senlendir😁 hersabah ask siirleriyle uyandircam seni hadi simdi buyur ozelime😁

    • 😭😭😭😭

  • Hayir yok

    0|0
    0|0
Yükleniyor...