Neden dostum yok?

Önyargılı olmadan bana yorum yapar misiniz? Hiç bir şekilde olmuyor arkadaşım. Sadece bir kuzenim beni dislamiyor. Senede iki üç defa AVM ye gidiyoruz. Senede bir kaç defa ailemle çıkıyoruz. KS den görüştüğüm bir tane arkadaşım var. Bir de yengemle konuşuyoruz. Her ne kadar beni kirsa da. Neden böyle? Oysa ks de bana kaç kişi temiz güzel tatli yüzlusun dedi. Insanlar yaklaştığım çok oldu ama geri dönüş yok. Örneğin ben onu kaç defa arıyorum ama o beni aramiyor.


0|0
4|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Düşündüğün şeye bak ne kadar az insan o kadar rahatlık

    0|0
    0|0
    • Inan hiç güzel bir şey değil benim gibi sevgiye aç biri için. Sadece anamin sevgisine inanıyorum.

    • Hepsini Göster
    • Amaç dostluksa dertleşmekse dinler dertleşirim tabi memnun kalır vede istersen...

    • 3ay

      Teşekkürler

En İyi Kız Görüşü

  • belki muhabbetin filan sarmıyordur o yüzdendir

    0|0
    0|0
    • Ben sevecen gibi hissediyorum daha doğrusu Oyle diyor bazı kişiler. Sempatik bir yüzüm varmış. Gamzem var ve gülüşüm güzel. Yine de olmuyor.

Erkekler Ne Diyor 16

  • Herksin dostu olmaz

    0|0
    0|0
  • Önemli bir sebebi vardır.

    0|0
    0|0
  • beni ara bakim aricam mı :D

    0|0
    0|0
  • insanlar art niyetli olduğu için arkadaş dost arkadan vurmayı sevdiği için sana tuhaf geliyo iyi niyetli olduğundan boşver yorma kafanı derim sonunda öldüğümüzde kimsen olmicak tek olucaksın böyle düşünebilirsin.

    0|0
    0|0
    • Yaşarken güzel bir çevrem olsun istiyorum.

    • Hepsini Göster
    • Yeni insan yok benim için hepsi aynı. Hepsi dişlar yeni kişiler de dislae

    • kişisine göre yorum yap bence burdayım istediğiniz zaman sıkıntı etme.

  • Bizimde yok

    0|0
    0|0
  • Çok sevme. ederi kadar kadar değer ver bak nasıl seviliyorsun.

    0|0
    0|0
  • Bazı insanlar karşısındakinin değerini bilmezler kimileri de çıkar için yanında olurlar, ne kadar az kişi o kadar huzur diye bir söz var ben 2 senedir o söze uyuyorum ve gayet huzurluyum şikayetçi de değilim.

    0|0
    0|0
    • Sevemiyorum bu durumu. Yalnızlık acı.

    • Yalnızlık acı ama bir yandan da huzur verici birşey yani düşünsene kimse neden onu yaptın bunu yaptın demiyor herşeyine karışıp seni bunaltmıyor, terk edilme korkusu yok bir de bu yönden bak derim

  • benimde hiç dostum yok benim tek dostum bilisayarımdaki oyunlarım

    0|0
    0|0
  • Tanimadan anlamak zor

    0|0
    0|0
  • Olabilir iyi insanlar toplumdan uzakşatırılır zaten kural böyle bir laf var ama onu belirtmek istemiyorum..

    0|0
    0|0
    • Kalbim temizdir benim. Kötülük etmek istemem insanlara. Ama bazen çok öfkeli oluyorum yalnız kaldığım için
      Çünkü cidden canım çok yandı.

    • Hepsini Göster
    • Herkes sizin dusuncenizde bu yüzden yalnız kaldım ben
      Sorunlu insanlara akıl verelim ama aman hayatımızda olmasınlar

    • Benim hayatımda olmanız için çok fazla bir şey ihtiyacınız yok sadece sorunu görüş açınız sorunun kendisidir..

  • Belkide uzerine fazla dusmenizle ilgilidir?

    0|0
    0|0
    • Ortada böyle bir durum olmasa düşünmem ki

    • Hepsini Göster
    • Bir de önyargılarim gelişti. Ama durduk yere de gelişmedi
      Gerçekten yalnız kaldım

    • Insn yasi buyudukce onyargilar gucleniyor

  • Çok mu iyiniyetlisin. İnsanlar. Hep mutlu olmak istemiyo bazen ters düşcen içinde olmasada üzcen böyle gidiyo işte.

    0|0
    0|0
  • İnsanlar değer bilmez de ondan

    0|0
    0|0
    • Niye değer vermiyorlar bana :(

    • Hepsini Göster
    • Işte öyle bir insan yok. Bana değer veren insan yok.

    • Ohooo nerden biliyosun mesaj at bana sen bir dertleşelim neymiş bakalım sorun

  • Kendini değiştir o zaman

    0|0
    0|0
  • Ne bilim demek ki çekilmiyorsun

    0|0
    0|0
  • Yazarsan konuşuruz sıkma canını

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Boylece insanlarin gercek yuzunu goruyosun bu devirde arkadas bulmak zor, buldun diyelim bir zaman sonra kazik atiyor guvenini sarsiyor sen akrabalarla devam et bence en iyisi

    0|0
    0|0
  • Ben de buradayım knk

    0|0
    0|0
  • Bana yaklas knk

    0|0
    0|0
Yükleniyor...