Millete eğlence çıktı sokakta coşuyolar?

Millete eğlence çıktı sokakta coşuyolar. Adamlar araba ile yan vererek sokakları boş bırakmıyor siz ne diyosunuz bu duruma


0|0
13|7

En İyi Kız Görüşü

  • Tercüman oldun bana evin altında drift yapıyorlar bu nasıl darbe asdfs cidden eğleniyorlar yani

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • heyecan arıyorlar zaten bu şekilde yanlıyarak 3milyarlık şahinleriyle vatan kurtarıyorlar :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Bazisina evet

    0|0
    0|0
  • Magandalar vatan koruyor guya

    0|0
    0|0
  • Galiba benzin akkeşlere bedava

    0|0
    0|0
  • Eğlence anlamsiz, uyanik olmak kafi. Şehitlerimiz var, eğlenilecek durum yok.

    0|0
    0|0
  • Sov yapanda vardır ama sıkıntı yok meydan boş kalmasın kalabalık yapsınlar yeter

    0|0
    0|0
  • Aniriyorlar anca

    0|0
    0|0
  • aynen ya eğlenceye döndü artık iş neyse ki İstanbul da değilim

    0|0
    0|0
  • Türk milletine yeter ki şov de!

    0|0
    0|0
  • herşeyin bokunu çıkarmak zorundalar salla ya

    0|0
    0|0
  • Bende soktayim.. Burda da öyle

    0|0
    0|0
  • Poh yiyenler. bir bitmediler. Benzin değil su yakiyo sanki araba.

    0|0
    0|0
  • Ülkeyi kurtardık, darbeye dur dedik diye diye gaza getirdiler adamları. Ama yine de gereksiz bulmuyorum şu cesur türk haklını seviyorum be çabuk gaza geliyolar ama cesurlar

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Boş iş

    0|0
    0|0
  • Son gülen iyi güler.

    0|0
    0|0
  • erkekler kizlara hava atiyor kizlar erkeklere.

    0|0
    0|0
  • Cahillik

    0|0
    0|0
  • Bomba sesi mi korna sesi mi?

    0|0
    0|0
    • eleştirmedik zaten kardes yasından dolayı sende o coşanlardansın belli ki

    • hiç çıkmadım bugün ama haklı buluyorum

  • onlar yüzünden ben sekse konsantire olamıyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...