Sokak düğünleri yasak olmalı bence, sizce?

Ben o gürültüyü çekmek zorunda mıyım!!! Yorgunum, dinlenmek istiyorum zangır zangır şarkı sesleri geliyor sinir oluyorum haksız mıyım
Gerçi salonlardan da ses geliyor ama bu kadar değil
Birde silah sıkmıyorlar mı deli oluyorum. Geçen yıl aradım polisi silah sıkıyorlar dedim tamam biz bakacağız dedi sonradan duydum gitmiş düğün alanına ama bu yeterli mi!!! Polis gidip izleyecek sıkmayın diyecek bu kadar mı bu mu yani!!!


0|0
1225

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 24

  • Sokak düğünü yapacağım sana inat ben de :p

    1|0
    0|0
  • bazıları çok kıro kimi yerlerde silah sıkılmadan dügün yapılmıyo jandarmayken sırf bunla ugraştık nerdeyse yazın

    1|0
    0|0
  • Sokak düğünleri, Ramazan davulcuları, Camii bahçesini aşan ezan, Seyyar satıcılar, şehir içinde çalınan kornalar.. Tümden yasaklanmalı

    2|0
    0|0
  • aynı durumdayım bende sinir oluyorum
    gecenin bir yarısına kadar.. şarkılar vs vs vs

    1|0
    0|0
  • Havaii fişek falanda atıyolar, resmen işkence insanlar sanki dinlemeye mecbur o gürültüyü, 3-5 bin lira düğün salonu paranız yok evlenmeyin o zaman.

    1|0
    0|0
  • Şehir yerinde olmıyor gerçekten bir varandaş diyer bir vatandaşı ömür boyu şey etcek diye benim bütün uykum bk oluyor

    1|0
    0|0
  • haklısın. kimsenin yol kesmeye hakkı olmamalı. belediyeler gerekirse ücretsiz düğün salonu tahsis etmeli.

    1|0
    0|0
  • haklısın bence de yasaklanmalı... bazı evlerde cenaze oluyor millet orada göbek atıyor eğleniyor

    1|0
    0|0
  • Haklısın.

    1|0
    0|0
  • Sokaklar insanlar kisisel mali degil... birde yolu kapatiyorlar... yuksek ses ve magandalarda cabasi... sana katiliyorum... dugun salonu tutmak artik cok pahali degil.. kredi kartina bile taksit yapiyorlar yani

    1|0
    0|0
  • Aynen kardeşim bende senle aynı fikirdeyim mahallede sokak düğünlerinden nefret ediyorum madem evlenmek istiyorsunuz düğününüz için para biriktirin bir salon tutun arkadaşım bunu damı biz söyliyelim :D

    1|0
    0|0
  • Cahillerin vazgeçilmez aktivitesi. Düğün salonu diye bi' şey yapmışlar haberleri yok galiba.

    1|0
    0|0
  • Galiba ilk kez birine bu kadar hak veriyorum

    1|0
    0|0
  • Ucuxa kaçiyorlar

    1|0
    0|0
  • bizim romanlar 3 gün kafa şişirdiler

    1|0
    0|0
  • Ben roman mahallesinde oturuyorum. Tenekeden bile davul yapıyorlar. Yazın hergünü düğün olur mu. Hepside müzisyen zaten orkestrayada para vermiyorlar. beterin beteri var şükret 😂

    1|0
    0|0
  • Sana katılıyorum.

    1|0
    0|0
  • Hükümetin basina gec yasakla ozaman ya da terk et ülkeyi

    1|0
    0|0
  • bencede yasak olmali bwlediye dugun ywrleri kurmali

    1|0
    0|0
  • Bence düğünler yasaklansın 😆😅

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 11

  • Katılıyorum.

    1|0
    0|0
  • Yerden göğe kadar haklısın

    1|0
    0|0
  • Eskiden süre gelen bir adet bencede yasak olmalı hani ses cikarmasan yemek filan verirsin anlarimda ne biliyim

    1|0
    0|0
  • Hadi seni bosverde😂 yasli insanlar var o acidan kotu cidden. Bir de bazilari gece 12 den sonra hala caliyor o sinir bozucu cok

    1|0
    0|0
  • Aynen

    1|0
    0|0
  • Aynen bence de

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle!

    1|0
    0|0
  • Tövbest.

    1|0
    0|0
  • Evet bencede olmalı. Bende gürültü cekemiyorum. O kadr çalışıp birde bu gürültüyü mu dinliycem

    1|0
    0|0
  • Silah sıkılması güzel bişey değil ama bizim burda düğün olsa zaten site çıkar oynarım 😂😂

    1|0
    0|0
  • ben sokaklardan yanayım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...