Sizce tecavüz mü daha büyük suç cinayet mi?

Sizce tecavüz mü daha büyük suç cinayet mi? Ve neden?


0|1
50|50

En İyi Kız Görüşü

  • Cinayet tabi ki böyle saçma soru mu olur. Ölümden ötesi yok.

    1|0
    0|0
    • Çoğu insan tecavüzün daha ağır bir suç olduğunu dusunuyor. Cinayetin nefsi müdafaa olma durumunu fark etmiş bir iki üye var. Aslında tecavüzü bu kadar korkunç hale getiren, mağduru ölmekten beter eden şey biz insanların düşüncesi. Çoğu yorumda kızın namusu gitti, kirlendi, bir gün değil her gün öldü gibi çağ dışı yorumlar var. Biz insanlarımıza tecavüz mağdurunun değil tecavuzcunun namusunun kirlendigini, onun asagilik bir insan olduğunu söylersek eğer artık bu ülkede insanlar tecavüze uğrayınca kendilerini ölümün kucağına atmayacak. Ve özellikle erkek üyelere not: avukat kiziyim inanın kadınlar kadar erkekler de tecavüze uğruyor. Aklınıza surekli kadınların ezilmesi gelmesin. Sizler de eziliyorsiniz bu suç karşısında.

    • İşte aradığım cevap bu ya.

Erkekler Ne Diyor 50

  • Suriyeli kızlara inşaatta tecavüz etmiş, münafık ve yobaz ve de faşist Hatay'lı bir tanıdık işçi vardı eski iş yerimde. Onun cinayet işleyebileceği düşüncesi zor olsa da ırkçılığından dolayı tecavüz etmesi daha olası ihtimal ve diğer benzer tiplerde olduğu gibi kötülüğüm kalpte olması ile doğru orantılı; cinsel tecavüz, cinayete oranla daha az kötülük ihtiva edebildiğinden, cinayet daha büyük bir suç.

    0|0
    0|0
  • Cinayetin bazı sebepleri olabilir yani mesela artık durumun içinden çıkamama hayatının mahvolması veya saldırıya uğraman dolayısıyla işlemiş olabilirsin ama tecavüzün bir açıklaması savunması vs hiç bir şeyi yok **pu çocukluğundan başak bir şey değil. Bugüne kadar bu gibi suçlarda idamın yürürlükte olmayışı bir çok insanın canının yanmasına sebep olmuştur ama yapacak bir şey yok

    3|0
    0|0
  • öldür ama yaralı bırakma derler

    4|1
    0|0
  • Cinayet!

    “Kim, bir insanı, bir can karşılığı veya yeryüzünde bir bozgunculuk çıkarmak karşılığı olmaksızın öldürürse, o sanki bütün insanları öldürmüştür." (Maide/32)

    #Vesselam

    1|0
    0|0
  • Cinayet diye düşünülebilir ama tecavüz de mağdurun geri kalan hayatını cehenneme çevirir ki ölüme bile sürükleyebilir buda cinayettir tecavüz ölü gibi yaşamaya mahkum kılar çok kötü bişey bence burun farkıyla tecavüz

    3|0
    0|0
  • Tecavüz bence bir kızın hayatını zehir etmeye hiç bir erkeğin hakkı yoktur.

    1|0
    0|0
  • İkiside idamlik olmali

    3|0
    0|0
  • Tecavüz sanırım

    0|0
    0|0
  • İkisininde birbirinden farkı yok ayıranlar utansın lütfen ikisininde cezası en ağır olmalı..

    0|0
    0|0
  • Tecavuz daha buyuk suc. Olduruyorsun bitiyor. Ama emin ol bir bayana sana tecavuz mu ediym yoksa ölduriym mi desen oldur der.

    2|0
    0|0
  • sen ne için yaşarsın? namusun gittikten sonraki hayatında mutlu olabilirmisin peki? öldüğünde hayat zaten bitmiştirki herkes bir gün ölecek zaten. o halde tecavüz ölümdende beter bana göre...

    1|0
    0|0
  • Yecavux

    0|0
    0|0
  • Birisinde hayatın son bulur , arkanda kalanlar üzülür.
    Diğerinde hayatın mahvolur.
    İnancın varsa ölüm o kadarda kötü bişey değil aslında fakat bir genç kızın hayatı boyunca unutamıyacağı travma çok daha kötüdür. Hiç bir ceza hiç bir ödül yerine getiremez o psikolojiyi.

    0|0
    0|0
  • Cinayet

    0|0
    0|0
  • İkisde birbirinden buuyuk mk

    0|0
    0|0
  • Tecavüz.

    Cinayet ile kşyi dertlerinden kurtarıyorsun tecavüz ile var olan dertleri üzerine dert ekliyorsun

    1|0
    0|0
  • Cinayet tabi ki.

    0|0
    0|1
  • tecavuz

    0|0
    0|0
  • Cinayet

    0|0
    0|0
  • Cinayet çünkü kimse bir başkasının yaşam hakkını çalamaz

    1|0
    0|0
  • Böyle sorular açmayın.
    İkisi de büyük suç ve ayrım yapılamaz.

    0|0
    0|0
  • cinayet gibi görünüyor

    0|0
    0|0
  • Cinayet

    0|0
    0|0
  • Tecavüz büyük kansızlık.

    0|0
    0|0
  • Ikisi kiyaslanamaz

    0|0
    0|0
  • Tecavüz.

    0|0
    0|0
  • Tecavüz tabiki. Cinayette bir kere ölüyor tecavüzde her gün...

    2|0
    0|0
  • Tecavüz en büyük suç

    1|0
    0|0
  • Bence tecavüz daha büyük suç.

    1|0
    0|0
  • Cinayet hayat söndürür, tecavüz hayat söndürür, hayattan soğutur.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 49

  • Tecavüz de ciddi bir zaman ve psikolojik destek ile üstesinden kısmen gelinebilir fakat cinayet ile bir insanın yaşama hakkı dahil tüm haklarını elinde alıyosun. Yani bence cinayet.

    2|0
    0|0
  • Cinâyet, hayata karşı işlenmiş bir suçtur. Öngörülen maksimum ceza, ağırlaştırılmış müebbet hapistir.
    Tecavüz, cinsel dokunulmazlığa karşı işlenmiş bir suçtur. Öngörülen maksimum ceza, nitelikli hallerin varlığı hâlinde artırılmış olarak 18 yıldır.

    0|1
    0|0
  • Cinayette bir insanın hayatına son veriyorsun tamamen. Tecavüzde fiilen son vermesen de psikolojik olarak vermiş oluyorsun zaten. İkisi de aynı şey.

    1|0
    0|0
  • Tecavüz tabikide

    0|0
    0|0
  • cinayetin haklı sebebi olabilir. tecavüzün yok.

    2|0
    0|0
  • İkiside benim gözümde büyük suç.

    0|0
    0|0
  • tecavüz daha büyük suç bana göre. birinin hayatını karartmak psikolojisiyle her zerresini mahvetmek çok büyük haksızlık, suç. cinayet olunca ölüyorsun ama tecavüz yaşarken ölmek gibi bişey

    1|0
    0|0
  • açık ara farkla tecavüz. cinayetin sebepleri olabilir ne bileyim işte öok büyük tahrik olur cinnettir sonra nefsi müdafaa falan ama tecavüzün asla hiç bir bahanesi olamaz bence cinayet te asla kabul edilebilir değil ama bence tecavüz daha ağır eminim çoğu kız ölümü tecavüze tercih eder ölmekten beter çünkü

    0|0
    0|0
  • cinayet.

    1|0
    0|0
  • Biri ruha diğeri bedene zarar veriyor ikiside çok büyük suç

    1|0
    0|0
  • Tecavüz

    0|0
    0|0
  • Küçük yaşta tecavüze uğramış biri olarak söylüyorum ki; ikisinin cezası da müebbet olmalı bence. Aslında cinayeti işlersin ölür gider, tecavüz edersin o kızın hayatını psikolojisini bitirirsin. Tecavüz daha kötü

    0|0
    0|0
  • Yaşarken ölmek daha kötüdür..

    0|0
    0|0
  • Cinayet

    0|0
    0|0
  • İkisi de igrenc ama cinayet en buyuyu. Can almaktan butuk suc olabilir mi

    2|0
    0|0
  • Tecavuzde bir kizin bedeninin hayalinin namusunun cinayetidir,

    0|0
    0|0
  • Biri öldürür biri süründürür. ikiside birbirinden beter.

    1|0
    0|0
  • Tecavüz bir insanın ruhunu öldürür, cinayetse bedenini. Ruh katlinin daha büyük bir suç olduğunu düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • Birisi yaşam Hakkına tecavüz birisi vucuda

    0|0
    0|0
  • Tecavüz tabiki cinayet en azından bir sebeple oluyor tecavüzle sebepsiz yere o kişinin hayatını berbat ediyorsun

    0|0
    0|0
  • Tecavuz. Ruhunu ölduruyorsun. Bedenini de zaten kiz daha fazla dayanamayip kendi ölduruyor. Yani cifte cinayet bana gore

    0|0
    0|0
  • tecavüz

    0|0
    0|0
  • Ikiside..

    0|0
    0|0
  • Tecavüz nedeni falan yok açık ortada

    0|0
    0|0
  • Tecavüz^^

    0|0
    0|0
  • Tecavüz.

    0|0
    0|0
  • birisinde hayatı birisindede hayalleri öldürüyorsun aynı şey

    0|0
    0|0
  • Tecavüzün cinayetten bir farkı yok ki. İnsanın psikolojisini öldürüyolar, alt üst ediyolar.

    0|0
    0|0
  • İkiside bence

    0|0
    0|0
  • Tecavüz tabi ki. Tecavüzün hiçbir şekilde nedeni, niçini olamaz ama cinayetin olur ve buna göre ceza verilir.

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    19
Yükleniyor...