Bu ülkede askerlik yapılırmı?

Sizce askerin kafasının kesildiği erlerin bile dövüldüğü bu ülkede askerlik mi yapılır kimse kusura bakmasın ama bu ülke için kolumu oynatmam çünkü bir amaç eskiden vatan sevgisi vardı insanlarda ama şimdi vatan 1 gram umrumda değil bir ülkenin halkı askeri öldürüyorsa bu ülkeden çacık bile olmaz bana katılanlar var mı?


1|2
6|14

En İyi Kız Görüşü

  • Bak dostum bence bu ülkede senin gibiler yüzünden yaşanmaz emin ol! Arkadaş ülkenin sağcısı ayrı yobaz solcusu ayrı yobaz yemin ederim düşünebilen insan evladı sayısı çok az! O askerin kafasını kesenler şerefsiz cahil artık diyecek kelime bulamıyorum er askerlerin hiçbir suçu yok onlar emir kulu.. Ama rütbeli olup böyle bir girişimde bulunan namlusunu bana doğrultan asker benim askerim değildir olamaz! Objektif bakın olaylara az yaa yeter yemin ederim delirmemek elde değilll

    0|2
    0|1
    • Namlusunı tayyipe doğrultmuştu. Siz o herifin önünden etten duvar örmeseydiniz kimseye zarar gelmeyecekti

    • Hepsini Göster
    • @topuklukramponlu tutuyorsun veya tuttun demedim o sinirle sana teşekkür etmeyi unutmusum yaşın diğerlerine göre küçük ama zzekisin bazıları anlamamakta ısrar ediyor

    • @H___G ben teşekkür ederimm

En İyi Erkek Görüşü

  • Ülkeye yarın bir gün saldırı olunca o kafa kesenleri meydanda görmek istiyoruz hiç bir şeye değmez bu millet

    0|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Asker halkına silah uzatırsa her bokta yapılır o askere. Asker mi olur öyle be? Korumak için görev aldığın halkın ebesini ağlatmak ne zaman askerlik oldu? Saçma saçma konuşuyorsunuz. Bıraksaydılar da darbe olsaydı ebenize selamlar yollardınız.

    1|0
    1|1
    • askerde silah var istese vururdu herkezi ama vurmadı izle videoları silahları yere atıyorlar

    • Hepsini Göster
    • @soran ne demek istese vurudu bir asker kendi halkına silah doğrultuyorsa a-mk ben öyle askerin ama suç erlerde değil rütbeli vatan haini p. çlerde !

    • @topuklukramponlu Aynen katılıyorum.

  • Bu ülkeden bir cacık olmaz aynen

    0|0
    0|0
  • Bu ülke haketmiyo

    0|0
    0|0
  • Arkadaşın da dediği gibi bu ülkede ağaç da olunmaz. Kesiliyorsun çünkü.

    0|0
    0|0
  • ülkeden göç yapmak istiyorum

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Bu ülkeye demokrasiyi kim getirdi Atatürk. Demokrasi ne demek büyük çoğunluğun hemfikir olduğu şeyin uygulanması demek. Beğenirsin beğenmezsin çoğunluk bu ülkede ne demiş tayyip benim başkanım olsun demiş. Oylanmış mı oylanmış. Dün yaşanan darbe falan değişdi. Bildiğin terör eylemi. Darbe demek bu demek değil. Genel kurmay başkanı burdayımdiyor, orgenaral, genareller kpmutankar bizim bilgimiz yok diyor. Oraya çıkarılan 20 likler haberim yok diyor. Tamam askere dersin ki köprüyü kapatın asker kapatır. Ulan saat 5 e kadar vatan caddesinde veznecilerde bu adamlar polisle çatıştı. Bu ülkenin askeri bu ülkenin polislerine ateş ediyor sivil haşk kör kurşunla vuruluyor. Bu ülkenin hiçbir askeri polise ateş etmez. Ne askerinden bahsediyorsun. Benim konutanım köprüde sivillere sıkın diyecek döner komutana sıkarım. Darbeci beyninle yalnış yalnış şeyler yazıyorsun. Böyle darbe olmaz. Darbe dediğin 3 bin 5 bin kişiyle hiç olmaz. Hadi çocuklar terör eylemi var hadiyin eğitime diye hiç yapılmaz. Neyü savunduğunu vile bilmşyorsun. Hukuksuz emir diye bir şey var askere gittiğin gün öğretirler. Emir sivillere vatana millete karşı ise düşer uymazsın bilmiyorlar mı bunlar? Haa bu arada hepsi bu kadar masum değil hadi orda ki sözde asker mal. Meclisi vur diycek bana kpmutanım onu da mı anlanıyor bu mal? Askerliğe gelince kendimi bildim bileli söylerim askerlik vicdan özgürlüğüne bırakılmalı, askere gidene de belli ücret verilmeli 3 bin 5 bin. Darbeyi onaylayan zihinleriniz gençliğinizin kanınızın kaynamasından dolayıdır. O askerler kendi kafalarına göre böyle yapacağına suriyelileri ülkeden atıyoruz diye ayaklansaydı halk bu sefer askere yardım ederdi.

    0|1
    0|0
  • Bu ülkedeki aramızdaki hain halkı temizlememiz lazım askere saldıran haindir teslim olmuş birine bu davranışları yapan kesinlikle Türk olamaz sanmıyorum askere saldıran o. çdir

    1|0
    0|0
  • Sana katılıyorum Kardesim

    0|1
    0|0
  • Çok doğruu

    0|0
    0|0
  • Katılıyorum.

    0|1
    0|0
  • Bu ülkede ağaç bile olunmaz, adamlar canlarını sıkanı hain ilan ediyor

    1|2
    0|0
  • YAPILMAZ!
    Ordaki emir kulları biz ya da bizim çocuklarımızda olabilirdi. Haklısın arkadaşım, kardeşi kardeşe öldürten bir toplumdan cacık olmaz!

    0|0
    0|0
  • ben yaptım, yaptığıma'da pişmanım. böyle yobaz insanların ailesini koruduk düşün? o karda kışda, soğukta, yağmurda... üzüldüm.

    0|0
    0|0
  • Bu zamana kadar bende gidicem diyordum fakat bu halk canını riske atmaya değmez. Doğuda görevimi tamamladığımda şehit, batı da tamamladığım da leş olarak teşhir edileceksem s*kerim böyle halkı.

    0|1
    0|0
  • O askerler milleti tankla eziyorlarsa ates ediyorlarsa onlar asker degil teroristler

    0|0
    0|0
  • yapma kaç git. senmi kurtaracan bu ülkeyi...

    0|0
    0|0
  • hee mk kafamızı kesip kemerle dövsünler

    0|0
    0|0
  • şu an allaha dua ediyorum iyiki gözlerimdeki hastalık olmuş iyiki kornea nakli olcak konuma gelmiş. yoksa bu soysuzlar erin suçu olmadığını bilmeyenleri mi korucaktım ben... bu ülkeye olan borcumu birilerinin kavgası yüzünden egosu yüzünden ödemicem ben. gerçekten vatanım için ödücem

    0|0
    0|0
Yükleniyor...