Arkadasim neden böyle bisey yapti sizce?

Watsaptan Kz ortalik karisti dedim internet ortaminda bu konulari konusma taraftari degilim ii geceler dedi. Siyaset yaplim demedim zaten knk neyse ozur ii geceler dedim. Ve her ne konu olursa olsun internet ortaminda konusma yapmayi sevmem neyse bb yazmis😳 baska zaman wats dan naber falan yazardi ama ne olduysa sasirdim

Güncellemeler:
Guncel

0|0
2|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • G*t korkusu diyoruz biz ona.

    0|0
    0|0
    • Niye korkacakki ya watsaptan yaznca ne oluyo mesajini. mi bulup desifre edeceklr kiz 😄

    • Hepsini Göster
    • Boşver anlama sen. Arkadaşınla konuşsan da bir manası olmayacakmış zaten.

    • Hadi yaa canisi😀

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...