Bu kul hakkı olur mu acaba?

Arkadaslar bir arkadasım vardı bana kitap vermisti okumam icin. Sonra küstük arkadasımla 1,5 senedir konuşmuyoruz. Şimdi ben o kitabı satsam kul hakkına girmiş olur muyum?


0|0
13|10

En İyi Erkek Görüşü

  • yahu boşver bırak küsmüşün seneler geçmiş onun aklında bild yok koy byere dursun veyahut ortak arkadaşından gönder. ama şimdi kız aklı sen şimdi diyceksin ki barışmak istedğimi sanar 😂😂😂 havuz problemine döndü bu bosver gitsin ya amannn

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Okuman icin vermis, emanet yani. Satmak nedir yuh! Ortak bir tanidikla gonder kitabi.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Olur. Sana ait değil çünkğ

    0|0
    0|0
  • Sana ait olsun niyetiyle verseydi satabilirsin sonuçta sana okuman için verdi ve işin bitti kitapla bir kitap vermekle gurur yıkılmaz gidersin verirsin 😉

    0|0
    0|0
  • Şuana kadar girmişsin zaten vermemekle

    0|0
    0|0
    • Ne alaka ya
      Verebilecek durumda olsam zaten veririm
      Sen Allah mısın hayırdır nerden biliyosun?

    • Buradakiler Allah mı neden sordun o zaman? Veya sen Allah mısın kul hakkına girmediğini iddaa ettin

  • Emanet ihanet etmek munafiktir oyleyse geri ver ya da oldugu gibi kalsin

    0|0
    0|0
  • Satmak yerine götür sahibine iade et. Bu sayede barışırsınız. Müslümanın Müslümana küs kalması doğru değil arkadaşım

    0|0
    0|0
  • Olur sakın öyle birşey yapma götür ona seviyen yükselsin akılı ol benim dediğim yap çok günah

    0|0
    0|0
  • Onu bilmem ama erdemli bir davranış olmaz.

    0|0
    0|0
  • Bence git ver

    0|0
    0|0
  • Satsan olur bence yanı dursa sende sorun olmaz da Satsan sıkıntı bana göre

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • sonucta arkadasinin kitabiydi senin degil. Cok büyük birsey degil ama yine de kul hakkkni gözetmen güzel. zaten hersey en ufak detayinda guzel

    0|0
    0|0
  • Olur tabi kii..

    0|0
    0|0
  • Kendisine iade etme imkânın varsa iade etmelisin. Eger ulasamiyorsan kendisine satıp parasını birisine hayır yapabilirsin ya da kitabı direkt hayır yaparsın. O para haram olur yoksa.

    0|0
    0|0
  • emanete ihanet de olur kul hakkı da

    0|0
    0|0
  • Düşünceye gel be bende bir arkadastan kalem almıştım sonra küstük kızın kalemi bende günaha girdim mi ki😂😛

    0|0
    0|0
  • Niye satıyon. Dara mı düştün.

    2|0
    0|0
  • Evet olursjn küsmüş olabilirsin ama kitabı başka kişiler aracılığyla ona teslim etmelisin

    0|0
    0|0
  • bence satma ama bir başkasına ver. yani bir kazanç elde etme

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • Satıcağına bir arkadaş aracılığıyla ona geri ver

    0|0
    0|0
  • Satma neden satıyorsun kul hakkı mı bilmem ama yanlış bir şey bence

    0|0
    0|0
  • Olur

    0|0
    0|0
Yükleniyor...