Çok yakında telefon hatımı Kürtcell 'e taşımayı düşünüyorum benden başka düşünen var mı ?

Çok yakında acılır inşallah ben çok istiyorum :)


0|1
11|5

En İyi Kız Görüşü

  • Suricell bekliyorduk

    1|2
    0|0
    • vallah süricel ermeciel arapicel bilmem :)

      türkiye 3 aydır acılmamsı için direniyor :))) açılsa süper olur 4 operator olur türkiyenin 4 buyük operatoru olur yani :))

    • Hepsini Göster
    • Çok komiksin yau :)) naş mış :))) bu insanlar çok alem yau :))

En İyi Erkek Görüşü

  • Elektrik su gibi kaçak mi kullaniliyo o hat ya.

    2|3
    0|0
    • türkiye 3 aydır acılmamsı için direniyor :)))

      resmi işlemler sürüyor araştrabilirisn...

      kaçak kullanan yok bilmeden konuşmayın...

    • Hepsini Göster
    • kardeş alt yapı var :)) türkiye izin vermiyor :))) hele bir izin versin :)) ne zararı var ki :)))

      ne bu korku anlamdım ki kazancı zaten türkiyeye olur :) zaten türkiye acmassınlar diye herşeyi yapıyor :) haberler isim benzerliği diyor düşünsene bimsel fenersel var onlarca operator var isim benzerliği yok kürtsel olunca , isim benzerliği doğuyor ne hikmetse artık :))) açılır inşalalh zaten resmi habelerde çıkıyır haber :)

    • bak değeri bil durumunu bile beğendim :)))

Kızlar Ne Diyor 10

Erkekler Ne Diyor 4

  • Şöyle provakatif paylaşım yapmayın azcık edepli olun ya. Kürt değilim ama insanı insanlığından utandırıyorsunuz cidden.

    1|1
    0|0
    • kardeşim prvakatif değil gerçek niye provaktif olsun ki bir kürt olarak kullanmayı düşünüyorum ve görüşmeler sürüyor resmi haberlere bakabilirisn ... türkiye 3 aydır acılmamsı için direniyor :)))

    • Hepsini Göster
    • zaten türkiye izin vermiyor kardeş niye sakat dil kullanayım ki :)))

    • Türkiye izin vermiyor ne yahu türkiye diye birisi var da o mu izin vermiyor. Başvurduğun kurum var senin bir kurumun adını söyle önce neymiş gerekçe bir yaz daha hakkını ararken nasıl izah edeceğini bilmiyorsun türkiye izin vermiyor diyorsun. Ben ne açıp okucam varsa sen yazıcaksın yoksa türkiye mürkiye diye kelime oyunu yapmayacaksın. Kim bunun finansörü kim kurmak isteyen nedir altyapını kurdun mu veya hizmet alacağın firma ile anlaştın mı öyle kurak kurak ta neyi kurak hani incisözlükte parti kuracaktı

  • kaçak internet paketi çok ucuzmus öyle duydum

    0|2
    0|0
  • iyi olur, güzel olur da ırkçılara dert olur

    0|0
    0|0
  • Kürtcell hem hesaplı hemde güvenilir ben şu an beta olarka kıllanıyorum yani çok kıllanışlı ayrıca kürtleri çok ararsan sana bedava mesaj vb veriyolsr her ay

    0|1
    0|0
Yükleniyor...