Çıplaklar plajında denize girer misin?

Türkiyede veya dünyanın herhangi bir yerinde olsa?


0|0

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Gerek Türkiye'de gerek dünyada sahillerin tamamı çıplaklar kampı gibi zaten beş santimetre karelik Alt üç santimetre karelik üst bikini giyince giyinmiş olmuyorsun çıplak dan farkı yok ki Senin nasıl yaşayacağımı ve nasıl giymem gerektiğini belirleyen şey dinimizde nelerdir Diz kapağım ile göbek aram kapalı olarak girerim denize Herkesin olduğu yerde

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 27

Erkekler Ne Diyor 26

  • Girmem yani elalemin özelinden bana ne utanır insan.. Çekinirim..

    0|1
    0|0
  • Denize girmeyi sevmiyorum, olimpik havuzun üstüne tanımam.

    0|2
    0|0
  • Girmem.

    0|1
    0|0
  • Yok gitmedim düşünmüyorum da

    0|1
    0|0
  • bilmem :) o anki psikolojime bağlı sanırım :)

    0|1
    0|0
  • Girerim

    0|1
    0|0
  • Plaja girdiysek denize de girereriz değil mi?

    0|2
    0|0
  • girerim neden girmeyeyim

    0|1
    0|0
  • Hayır.

    0|1
    0|0
  • Girerim yigidin mali meydanda..😂

    0|2
    0|0
  • herkesın ayağı kayar düşer

    0|1
    0|0
  • Hayır hiç sanmıyorum

    0|1
    0|0
  • niye reis çıplaklar yam yam mı bize mi saldırıyorlar XD

    0|1
    0|0
  • Girebilrim :) tek olmıcam ama

    0|2
    0|0
  • Evet :)

    0|1
    0|0
  • Hayır.

    0|1
    0|0
  • Girmem.

    0|1
    0|0
  • Herkes ciplaksa girerim ilgi cekmez ciplak olmayani almazlar zaten

    0|2
    0|0
  • Girerim saklayacak birşeyim yok dostum 😂

    0|1
    0|0
  • Hayır girmem

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    6
Yükleniyor...