Güzel kadın balık etli kadın mıdır?

Güzel kadın balık etli kadın mıdır ?


0|2
36|35

En İyi Kız Görüşü

  • Güzel kadin, kendini bedeninde rahat ve mutlu hisseden kadindir😉

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Karakter iyi olduktan sonra obez olmasın yeter de öyle tığ gibi kadından ten uyumu alabileceğimi zannetmiyorum bende

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 35

  • Ölçülü dolgunluk her zaman daha çekicidir...

    1|2
    0|0
  • aynenn

    1|1
    0|0
  • Güzel kadın Adriana Lima dır 😂😳😳

    0|1
    0|0
  • aynen :D aynı ben

    0|1
    0|0
  • Fit olandir

    0|1
    0|0
  • Soldan ikinci candır :D

    0|1
    0|0
  • Güzellik herkes göre değişir ama en çok beğenilen kadınlar balık etli değildir bu bir gerçek.
    Bana göre güzel olan sondan birinci ve ikinci arası olan zayıf kadınlar

    0|1
    0|0
  • Hayır canım, asıl güzel kadın balık etli, zayıf, kilolu, sportiv olursa, her ne olursa güzeldir

    0|1
    0|0
  • En iyisi normal kiloda olmak

    0|1
    0|0
  • tabii ki öyledir o yüzden dal gibi kızları seversiniz ve kilolu kızları aşağılayıp diyet yaptırırsınız çünkü siz balık et seversiniz :)

    0|1
    0|0
  • Guzel olan kadın kilosuna dikkat eder. Balık etli diyince gogus popo ele gelcek diyonuzda bazılarının belide kalas gibi iğrenç 👎

    1|1
    1|0
    • Beli kalas gibi olanlar hariç tabi ki.

    • Bir kadın bir kadına nasıl "kalas gibi beli iğrenç" der? Beli kalın olan insanlara "iğrenç" gibi İĞRENÇ bir tabiri yakıştıracak kadar ne yaşadınız?

    • Birşey yaşamama gerek yok bu benim düşüncem kimseyi alakadar etmez.

  • Evet öyleyiz💃

    0|1
    0|0
  • Hayır zayıf iyidir

    0|1
    0|0
  • Fazla olmamak şartıyla zayf iyidir

    0|2
    0|0
  • asiri olmamak sartiyla evet

    0|1
    0|0
  • Hepsinde bel öyle ince kalmiyor maalesef :D

    0|1
    0|0
  • balina etliyim ondan sart

    0|1
    0|0
  • elbetteki.. :D baliketli guzel

    0|1
    0|0
  • @CafeLatte ahahah ilk etiket bu soruya 😎😎😂😂

    1|1
    0|0
  • Beli ince olan biraz göbüşlü balık etli kadın iyidir:D

    0|2
    0|0
  • Güzel kadın kendini her hali ile sevendir

    0|1
    0|0
  • Sen resimle örneğini vermişin bize susmak düşer :)

    0|1
    0|0
  • ayy evet ya :)

    0|1
    0|0
  • Hayir

    0|1
    0|0
  • Değildir.

    0|1
    0|0
  • Hayr.

    0|1
    0|0
  • Değildir...

    0|1
    0|0
  • of valla hep balıketli candır diyolar ama gerçekte zayıflara dibi düşüyo herkesin

    0|1
    0|0
  • hayır o zaman biz zayıf ve güzeller ölelim

    0|1
    0|0
  • Zıt düşüncedeyim ama Tara Lynn hem balık etli olup hem de güzel olan bir kadın

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    5

Erkekler Ne Diyor 34

  • Bu soruyu başka bir arakadaş daha sormuştu hemde aynı resimle :D
    orda yaptığım görüşü aynen aktarıyorum :D

    Aynen :D çok doğru bir tespitte bulunmuşsun.
    Tamam bunu anladık aslında gayet iyi ama diyelim hoş bir görüntü değil biraz diyet yapması münasip olur.

    http://i.hizliresim.com/L3XGYo.jpg

    Üç aylık sıkı bir diyet programı ile bu seviyeye gelmiş çokta güzel olmuş
    bence kafi gayet hoş olmuş ama yeterli göreceğini sanmıyorum. :)

    http://i.hizliresim.com/NEdG5a.jpg

    Üç aylık bir diyet programı daha uygulayacak ve bu seviyeye gelmiş olacak çok kötü bir görüntü ama hadi
    Bunada eyvallah dedik

    http://i.hizliresim.com/4l3987.jpg

    Ama abi bu nedir yaa Somali maden işçisi gibi kurumuş değnek gibi birde seviniyor hint fakiri :D :D

    http://i.hizliresim.com/PMAG68.jpg

    0|2
    0|0
  • tamamen zıt düşüncedeyim

    2|1
    0|0
  • balık etli kadının uzaktan yakından çekicilikle bir alakası yoktur. zayıflık zor olan ve kıymetli olandır. kimse kendini kandırmasın.

    0|1
    0|0
  • Götü göneği birbirine karışmış kadına güzel diyen varsa bilemem, bence değil.

    2|1
    0|0
  • balık etli kadın candır

    0|1
    0|0
  • Benim güzellik anlayışım yüz ve vücut olarak Miranda Kerr. Elbette herkesin güzellik anlayışı farklı olabilir

    0|1
    0|0
  • hayir esmerdir :)

    1|1
    0|0
  • Aynen öyle

    0|1
    0|0
  • 2 ile 3 arası olmalı hatun dediğin :-)

    0|1
    0|0
  • ivit :)

    0|1
    0|0
  • bu resimde soldaki güzelde ama resimde güzel başka türlü değişir

    0|1
    0|0
  • Her kadinin kendince guzelligi var her erkegin kendince zevki var ben mesela bir kadinin goguslerinin dolgunlugunu baska bir kadinin goguslerinin minimalligini sevebiliyorum

    0|1
    0|0
  • balıketlı kadınlar 50 adım ondedır

    0|1
    0|0
  • #AnoreksiyaNervoza 'da bu duysada defolup gitse

    0|1
    0|0
  • Ortadaki ikisi gibi olsun.

    0|1
    0|0
  • Aynen kadın dediğin balık etli olmalı.

    0|1
    0|0
  • Güzel kadın sürekli yiyip içip oturmayan kadındır.
    Güzel kadın spor yapan kadındır.
    Güzel kadın makyajlı bakımlı kadındır.
    Güzel kadın kocasını mutlu eden kadındır.
    Güzel kadın aktif kadındır.
    Güzel kadın beynini güzel kullanan kadındır.

    0|1
    1|0
  • soldan 2. iyi

    0|1
    0|0
  • Evet kadın dediğin ele avuca gelicek

    0|1
    0|0
  • oysa her kadın güzeldir

    0|1
    0|0
  • Balıketli forever yaaa <3

    0|1
    0|0
  • 34 beden olacak kavun kadar popo , portakal kadar gögüs olacak

    0|1
    0|0
  • Güzel kadın güzel kadındır. Güzelliği kilo, boy, ten rengi gibi şeylerle sınırlandırmak saçma.

    0|1
    0|0
  • Bunu yalnızca şişman/balık etli kadınlar söylet.

    1|1
    1|0
  • fiziğe göre değişiyor

    0|1
    0|0
  • Hayır.

    0|1
    0|0
  • ele gelmeli diye boşa demedi atalarımız veya yemeğin salçalısı hatunun kalçalısı

    0|1
    0|0
  • yemegın salcalısı kadının kalcalısı ve dolgun meme makuldur

    0|1
    1|0
  • ya zaten kadın dediğin ele gelicek ya ne öyle kuru tahta gibi insan kırılcak diye korkuyo :)

    0|1
    0|0
  • dolgunluk iyidir ama ölçülü tabiki de

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    4
Yükleniyor...