Nedir Bu esmer erkek sevdası :D?

valla kıskanıyorum ben sarısınım. neden esmer erkekler çekici diyorlar bir açıklar mısınız mizahi şeklde ya da mantıklı şekilde :D


0|0
215

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 20

  • türkiye nin büyük çoğunluğu esmer olduğu için bunye sarışına alışık değil ama ben sarışın seviyorum :)

    0|1
    0|0
  • Zayn Malik'ten sonra esmerler gerçekten iyi olduğunu farkettim 😂😂😂
    Şaka bir yana velki yakılıyordur sarışınlık sana

    0|1
    0|0
  • Kumral kumral kumrall😂

    0|1
    0|0
  • Esmer candir :D sarışın mı :/ :d

    0|1
    0|0
  • Ya bilmiyorum ben esmer candır diyenlerdenim. Daha iyi geliyor. Sarışınları beğenemiyorum aslında kumrallarda iyi oluyor neyse takma bunları sarışın seveni bulursun.

    0|1
    0|0
  • Kumral olabilir illa esmer olmasi gerekmez

    0|1
    0|0
  • Çünkü ben beyaz tenliyim 😕 benim ondan dolayı

    0|1
    0|0
  • Yooo bnde oyle bse yok bncede sarişinlar dha çok gze geliyo😃

    0|1
    0|0
  • bende sarışınlardan hoşlanmam :/

    0|1
    0|0
  • kisiye gore degisir sarisin sevenlerde var

    0|1
    0|0
  • Çünkü öyle

    0|1
    0|0
  • Esmer erkek iticiliği :D

    0|1
    0|0
  • Kaşı gözü sakalı sarıysa kaybetti

    0|1
    0|0
  • Takma kafana böyle seyleri

    0|1
    0|0
  • Esmer sarışın kumral farketmez kaslı uzun boylu olsun 😊

    0|1
    0|0
  • daha erkeksi ve dikkat çekici oldukları için

    0|1
    0|0
  • Valla Burak özçiviti tercih ederim kıvançtansa esmer erkek candır

    0|1
    0|0
  • Ben o sevdalılardan değilim 😀 sarışın hastasıyım da biraz 😍

    0|1
    0|0
  • Benim dikkatimi sarışın erkekler daha çok çeker esmerler değil

    0|1
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Erkekler Ne Diyor 4

  • Öyle birşeymi var varsa duyduğuma sevindim :)

    0|1
    0|0
  • Kız gibi geliyosunuzdur ondan ama sarışın hastasıda cok var

    0|1
    0|0
    • kız gibimi? tipimi gören cin çarpmışa dönüyo lacivert göz :D

    • Tipinde ne var yav düzgünsün işte sen daha korkulacak tip gormemişsin

    • Knk gözlerim lacivert yani insanlar göz göze gelince korkuyor bakamıyolar gözlerime Buda bir sıkıntı

  • Bende sarisinim problem yok kafaya takma dunyanin en yakisikli erkeleri de hep sarisin bradd pit david backam di caprio kivamc tatlitug saymskla bitmez

    0|0
    0|0
  • kızların yorumlarını okudum sabah sabah neşem yerine geldi :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...