Türkiyede neden abaza çok?

soru gayet açık neden başka ülkede değilde türkiyede abaza çok


0|0

En İyi Kız Görüşü

  • İhtiyaçlarını gideremedikleri için

    0|1
    0|0
    • ihtiyaçlar her yerde aynı ne açıdan gideremiyorlar

    • Çünkü turkiyede ahlak açısından seks gibi şeyler evlenmeden olamıyor kısıtlama var yani ama diğer ülkelerde rahatlar cinsellik konusunda bu yüzden de kimse kimseye yan gözle bakıp tecavuzde etmiyo

    • demekki sorun kısıtlamadan kaynaklanıyor

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 4

  • her şeyi dine bağladıkları için yobaz oluyorlar bu sebeplede kısıtlıyorlar hep kendilerini hem çevrelerini sonra abaza oluyorlar. Gayet yeterli oldu bence eic için teşekkürler :D

    0|2
    0|0
  • Dinimiz İslamiyet ve bizim ülkede böyle şeyler hoş görünmüyor günah sonuçta. Diğer ülkeler rahatça yaşadıkları için sorun olmuyor. Bizim milletten hep özenti işte. Günahı unutarak bu tarz hareketlerde bulunuyorlar

    0|2
    0|0
  • Abaza her yerde çok

    0|1
    0|0
    • az önce sitelere bakıyordum biri yazmış dayanamıyorum evlendirin çıldırıyorum başbakanım evlendirin falan bence burdakini kıyaslamak bile suç

    • Ciddi misin 😂

  • Cunku kizlar vermeyince duz duvara tirmaniyor arkadaslar

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • vala bilmiyorum doyumsuzluk söz konusu değil yani kızlarımız kardeşim erkeklerden şikayetçi taplep çok olunca kalite arttırıyorlar. yokluk artıyor ondan olabilirmi şu an bu çözüm davincinin şifresinden daha kaliteli :)

    0|1
    0|0
  • La sen Brezilya'yı görmemişsin.

    0|1
    0|0
  • Gösterip gösterip vermiyolar o yüzden

    0|1
    0|0
  • Burası türkiye farkımız bu ama rusyada bizi el üstünde tutuyolar haberiniz olsun başkanlar

    0|1
    0|0
  • İlişki yaşayamıyo çoğu evlenmeden din aile toplum baskısı var

    0|1
    0|0
  • Kezban çok olduğu için bir yerde eşitlemek lazım😉

    0|1
    0|0
  • Millet açç :D ya boyle milletin

    0|0
    0|0
  • başka ülkeler de daha çok...

    0|1
    0|0
    • tmmda kanıtı?

    • Hepsini Göster
    • bizde niye böyle şeyler yok sadece müslüman oldugumuz için mi

    • onun etkisi çok.

Yükleniyor...