Otobüste konuşan Suriyeliler?

Bu soruyu sizlere sorduğum sorabildigim için çok mutluyum. Eğer otobüsten sağ salim kurtulmasaydım yarın gazetelerde tecavüz manşetlerini okuyordunuz ben Şanlı Urfa'da yaşıyorum 18 yaşında kendi halimde bir insanım neyse bugün iş çıkışı otobüse bindim kalabalıktı rahattım geçtim bir köşeye oturdum. Biz arap kökenli olduğumuz için arapçayı biliyorum yani suriyelilerin dilinden anlıyorum arkamda oturan üç tane Suriyelinin konuşması söyle oldu. "Tenha bir yerde ineydi de siz tutsaydınız bende işimi hallederdim." O an aklıma neler neler geldi neler neler hissettim korkudan dilim tutuldu hemen oturduğum yerden kalkıp karşıdaki adamın yanına geçtim. Yardım istedim rahatsız edildiğimi belirttim bana yardımcı oldu Allah razı olsun ineceğim durağa kadar geldi benimle koşa koşa eve gittim...

Peki siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız ve ya o adamın yerinde olsaydınız yardım eder miydiniz?


1|0
12|40

En İyi Erkek Görüşü

  • Büyük konuşmak gibi olsun ama daha önce böyle olmasada arkadaşlarımının taciz olaylarına karışmıştım hiçte hoş şeyler yapmadım onlarada pek hoş şeyler yapacağımı düşünmem.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ne bekliyordun ki onlardan? '' Güzel ama bacımızdır'' demelerini mi?

    1|0
    0|0
    • Savaş mağdurları yazık günah yaşasınlar bana ne zararları var diyen aklımı si...

    • Hepsini Göster
    • Eig için teşekkür ederim :)

    • Rica ederim ne demek

Erkekler Ne Diyor 39

  • akpartililer sağolsun o koyunlar kendi çocuklarını göndersinde iyi bir sksinler sonra görüyüm onları tayyipin gt kılları

    1|0
    0|0
  • Yardım ederdim tabiki.
    Başımıza bela ettiler şunları. bir eksiğimiz bunlardı.
    At izi it izine karıştı. Daha çok bombalar patlayacak bu ülkede.
    Saygılar herkese.

    1|0
    0|0
  • Döv onları.

    1|0
    0|0
  • Onlar daha başkanlık sistemi gelsin diye vatandaş yapılacak ama ya, Türk toplumunun ahlakının içine edecekler.

    1|0
    0|0
  • orda olsaydım bişey ispat edemezdim herhalde konusmaları sadece sen anlamıssın ya da dedikleri şey tecavüzmü?

    1|0
    0|0
  • Ben boş gezmem suriyelilerden de nefret ederim. bu durumu bana anlatsaydın en az ikisini yaralardım orda.

    1|0
    0|0
  • Geri zekalılar bazen arapça bildigimizi unutuyorlar :)

    1|0
    0|0
  • Kizlar oyle durumda bagirin cagirin. Tartisma cikarin yalniz kalmazsiniz lutfen sokak biri laf bile atsa bagirarak tartisin buraya yazarak bitmez bu orsu cocuklari.

    1|0
    0|0
    • Haklısın. Artık öyle yapcam rezil olan ben olmuycam

  • En doğrusunu yapmışsın Allah korusun

    1|0
    0|0
  • Biraz senden şüphe duyardım sonra yardım ederdim...

    1|0
    0|0
  • Şikayet et , polise falan haber ver anlat bunu

    1|0
    0|0
  • O adamin yerinde olsaydim elbette ki yardim ederdim. Olur mu oyle sey.
    Insallah o kisilerde tez zamanda olurler.

    1|0
    0|0
  • İnsanlik olmedigine gore yardim ederdik

    1|0
    0|0
  • O adamın yerinde olsam döverdim onları

    1|0
    0|0
  • Allah korusun uyanik olun dikkat edin

    1|0
    0|0
  • Yardım ederdim tabi ve basadebıleceksem tek basıma hakkından gelırdım edemeyceksem toplanır doverdık insanlık olmedı bende Diyarbakırlıyım bu arada

    1|0
    0|0
  • Bu ipnelere sağlam bir meydan dayağı şart.

    1|0
    0|0
  • Gerçekten okurken kanım dondu geçmiş olsun çok üzüldüm maalesef dünyada iyi insanlar olduğu kadar kötü insanlarda var git polise haber ver eşgallerinden bulsunlar bugün sana yapmadılar ama yarın başka bir genç kızın ırzına geçerlerse çok kötü olur :(

    1|0
    0|0
    • Ben çok korktum kimseye bir şey anlatamadım polise gitsem ailem öğrenir

    • Öğrensinler daha iyi biliyorum senin için zor benim burdan söylemem kolay ama söylemezsen meydanı boş bulup Allah korusun sıkıntı :(

    • Haklısın

  • O Suriyelinin dediğini içerde bulunan herhangi bir türk gence söyleydim. Ağzını burnunu kırmadan birakmazdi

    1|0
    0|0
  • Reis Osmanlı kurucak öyle deme..

    1|0
    0|0
  • yapacağın şuydu siz kimi mikiyuorsunuz lan polisi çağırırdım görürlerdi korkma bence

    1|0
    0|0
  • Böyle olayalr cok sinirlenidiriyor beni bunlari ülkeye alanla ayni odaya koymak lazim

    1|0
    0|0
  • Yardım ederdim soylarını soplarını... erdim.

    1|0
    0|0
  • yobaz pislikler.. he bizim türklerin içinden de çıkmıyor mu çıkıyor. özgecan vakası bknz. ama bu suriyeliler de tam bir abaza... geçmiş olsun

    1|0
    0|0
  • o adamın yerinde olsaydım gerçekten komalık ederdim zaten dövmek için yer arıyorum o insanları gelmiyor ki karşıma çıkmıyorlar ki mk gece gece sinirlendim ya

    1|0
    0|0
  • Allah korusun.
    Adam sağolsun yardımcı olmuş👍👏
    Böyle bir durumda bende yardım ederdim.

    1|0
    0|0
  • Ederdim , bunlar böyle karaktersiz işte Türkiyeyi yaşanmaz hale getircekler

    1|0
    0|0
  • Ağzıyla totosunu değiştirirdim heralde,

    1|0
    0|0
  • yazık işte. savaş mağduru müslümanlar. bol bol küfür etmek geliyor insanın içinden

    1|0
    0|0
  • 3milyon daha da geliyolar

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 11

  • Yardım ederdim bir kişiye demektense otobüste bağırıp Arapça söylediklerini söylerdim bir meydan dayağı yesinler

    1|0
    0|0
  • Bir şey taşı yanında bence

    1|0
    0|0
  • Bide bu sığırlara vatandaşlık verilicrk mk

    2|1
    0|0
  • cevap verırdım. bılerek kavga çıkartırdım. onlarıda karakolluk ederdım kendımıde.

    1|0
    0|0
  • Allah bela vermesin kurtarırım elimden geleni yapardim

    1|0
    0|0
  • Pislikler ya

    1|0
    0|0
  • Defolup gidemedi bir pislikler

    1|0
    0|1
  • Allah korusun

    1|0
    0|0
  • Hiç inandırıcı bir senaryo değil

    0|0
    0|0
  • Dòverdim ya da biber gazı

    1|0
    0|0
  • Oha. Kurtulabilmişsin şükür ki. Dikkat et. Neyse ki Arapça biliyormuşsun.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...